globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mezera na 5000 ot. + další závady
6.7.2009 v 21:02
Zdravím všechny Horneťáky, včera jsem koupil Horneta a dnes jsem z něj trochu rozčarován...
Potřebuju poradit s několika věcmi.

1. Při pomalé jízdě přes nerovnosti (kamínky nebo ty hovadský záplaty na silnici od našich šikovnejch silničářů, kteří opravujou silnici lopatama a z díry udělají kopec) je slyšet jakoby od předního kola takový cinkání - jediný co je volnější jsou třmeny, jinak nevím co by to mohlo dělat...mám hodně sjetý přední destičky - musím je vyměnit. Mohlo by to být i tím? Co to může být?

2. Dají se doma v garáži vyměnit gufera v předních vidlích, nebo musí spešl HONDA nářadí. Na kolik to vyjde? Při koupi mi z vidlí olej nešel, po 150km jsem však jednu stranu vidlí už otíral. Po dnešní projížďce cca 40km už zase nic na vidlích vidět nebylo. Tak nevím jestli to řešit, ale asi ano.

3. Po cestě, když jsem si vezl mašinu domů mi to udělalo jednou, dneska hned několikrát. Znatelné to je hlavně na 6tku. Motorka přestane na 5000 ot. jít po plynu a stagnuje. Více se to projeví na vyšší rychlostní stupeň a s prudčím otočením plynu. Co to je? Mám z toho docela strach. Na neutrál není při otočení plynem žádná mezera znát.

4. Od motoru na straně spojky jde takové chrčení, které ustane pouze se zmáčknutou spojkou, to jsem už tady někde četl, že to je u Horneta normální, že to je spojkové ložisko. Vydrží to něco, příp. co se zničí, když nevyměním?

Díky za informace a omlouvám se, že toho je tolik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 08:40 | Nahoru | #1
Tomino69>
no nevím hoši, možná to špatně popisuju, ale když začnu předjíždět docela svižně auto a vedle něj se téměř zastavím tak na 2-3 sekundy tak mi to přijde nenormální a docela i nebezpečný...
opravdu, to je děsná díra. Jakoby tam v rozmezí 4500-5500 ot. netekl na 5 a 6 benzín.

Navíc nevím co to je pod nádrží, ale vpředu pod ní je nějakej chladič...něco jak na procesoru u PC a je tam nakreslený nějaký zapojení. alternátor a baterie - normální český text. Vůbec nevím na co to je, ale origo to zřejmě nebude...

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 09:42 | Nahoru | #2
hejric: To pod nádrží je uspěrňovač a regulátor napětí, náhrada od VAPE nebo Ignitechu. Některé modely od Hondy jsou proslulé krátkou životností originálního regulátoru, takže se to řeší výměnou za český.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist