globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mezera na 5000 ot. + další závady
6.7.2009 v 21:02
Zdravím všechny Horneťáky, včera jsem koupil Horneta a dnes jsem z něj trochu rozčarován...
Potřebuju poradit s několika věcmi.

1. Při pomalé jízdě přes nerovnosti (kamínky nebo ty hovadský záplaty na silnici od našich šikovnejch silničářů, kteří opravujou silnici lopatama a z díry udělají kopec) je slyšet jakoby od předního kola takový cinkání - jediný co je volnější jsou třmeny, jinak nevím co by to mohlo dělat...mám hodně sjetý přední destičky - musím je vyměnit. Mohlo by to být i tím? Co to může být?

2. Dají se doma v garáži vyměnit gufera v předních vidlích, nebo musí spešl HONDA nářadí. Na kolik to vyjde? Při koupi mi z vidlí olej nešel, po 150km jsem však jednu stranu vidlí už otíral. Po dnešní projížďce cca 40km už zase nic na vidlích vidět nebylo. Tak nevím jestli to řešit, ale asi ano.

3. Po cestě, když jsem si vezl mašinu domů mi to udělalo jednou, dneska hned několikrát. Znatelné to je hlavně na 6tku. Motorka přestane na 5000 ot. jít po plynu a stagnuje. Více se to projeví na vyšší rychlostní stupeň a s prudčím otočením plynu. Co to je? Mám z toho docela strach. Na neutrál není při otočení plynem žádná mezera znát.

4. Od motoru na straně spojky jde takové chrčení, které ustane pouze se zmáčknutou spojkou, to jsem už tady někde četl, že to je u Horneta normální, že to je spojkové ložisko. Vydrží to něco, příp. co se zničí, když nevyměním?

Díky za informace a omlouvám se, že toho je tolik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

29.7.2009 v 21:42 | Nahoru | #1
Takže vidle přetěsněny v servisu, stejně tak seřízené karburátory a zkontrolovány vůle ventilů.

Dokonce jsem vyměnil svíce a pořád to má na 5. a 6. rychlostní stupeň děsnou díru mezi 4500 ot. - 5000 ot. Když tahám za plyn pomalu a plynule tak to není tak hrozný a motorka možná zrychluje víc, než když před těma 4500 ot. za to zatáhnu. To pak těžce stagnuje (ne zlomek vteřiny, ale spíš vteřiny). Nevím, co s tím. Docela mi to vadí. Řešení je víc to točit, ale podle mě by to dělat nemělo.
Máte někdo nějaké další nápady? Sem s nimi.
Díky.

Naposledy editováno 29.07.2009 21:42:52

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 10:23 | Nahoru | #2

hejric>Máte někdo nějaké další nápady? Sem s nimi.



Máš na tom orig. výfuk nebo laďák? (vzpomínám si že na tom s děaravými svody byl IXIL)
S orig výfukem má Hornet skutečně trochu díru


Stačí dát laďák a je to lepší


Já bych šel cestou Dynojet + K&N + Laďák
viz.
http://dkracing.cz/tuning-detail/cb-600f-hornet-98-05/

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist