globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další smrťák :(

5.7.2009 v 12:09
teď jsem se vrátil z projížďky a když už jsem byl skoro doma, vidim jak na křižovatce Sazečská x Černokostelecká nehoda autobus vs motorka. Někoho tam nakládali havrani - skoro bych se vsadil, že autobusák to nebyl
Opatrně - lidem patrně z počasí slušně u**bává - všude nervozita a bezohlednost.
1 2

5.7.2009 v 12:18 | Nahoru | #2

5.7.2009 v 12:24 | Nahoru | #3
Jel jsem zrovna okolo, nevím čí to byla vina, ale v momentě kdy konkrétně tam autobus odbočuje do Sazečský všichni ostatní mají červenou. Musel by na tý motorce projet 2je světla na čevenou, páč padají na tý rovince současně. Teď už je to jedno. Z tý suzi toho moc nezůstalo.Chudák kluk

5.7.2009 v 12:33 | Nahoru | #4
hh,my sme měli předevčirem smrtak asi 20m od baraku...mame tu take kopce-celkem pěkne,da se tu jet hodně(opravdu dost) rychle...farjer to nějak přepalil v plechovce a omotal se tu o mostek...prej ho oživovali pul hodky,řikal soused-marně...
maras>jak sem jel za Vama na Bašku,sem eště řikal,že tam byla nehod...naštěsti sem se nejel kouknout,co to bylo stačilo mi raz vidět smrtak v autě-brcovi tekl mozek z lebky

5.7.2009 v 12:49 | Nahoru | #5
chtěl bych si popovídat s tou krysou co to natáčela... Tohle fakt nepochopim, již jsem nějaké nepěkné nehody bohužel taky zažil, u jedné jsem byl i uplně první a rozhodně by mě nenapadlo vyndat foťák a začít fotit ci natáčet

5.7.2009 v 12:52 | Nahoru | #6
Urvaný přední kolo, to byla asi docela pecka.

5.7.2009 v 12:52 | Nahoru | #7
tvrdi ze projel na cervenou - ale autobusáci si mohou přepínat semafory kvůli spoždění a pod. Spíše bych prošetřil tuto variantu .

5.7.2009 v 13:03 | Nahoru | #8
Je třeba jezdit s velkou rozvážností v tomhle silničním chaosu,když je pod prdelí tolik "koní".

5.7.2009 v 13:08 | Nahoru | #9
Jakej má smysl takové jednání některých jedinců?

5.7.2009 v 13:24 | Nahoru | #10
4man> Ahoj, 4mane, na jedné straně chápu Tvé rozhořčení, byl to kolega a u toho to člověk bere hůř. Být to plechovkář, asi by Tě to tak nenadzvedlo. Na druhé straně se chci zastat toho, kdo ty záběry natočil, tedy iDnes TV. Jsou to reportéři, žádní paparazzi, dělají svou práci a upřímně řečeno, nic pobuřujícího jsem na těch snímcích neviděl. Ruka čouhající zpod černý plachty není nic, co by oběť autonehody dokázalo ztotožnit, to spíš ta přilba s tím modrým kohoutem. A protože někteří naši kolegové jezdí po silnicích jako magoři (netvrdím, že to byl zrovna tento případ, třeba je to vina toho autobusáka), dával bych tyhle záběry naopak častěji. Třeba to konečně někoho trkne, i kdyby jediného, tak to mělo smysl. Viz kampaň "Nemyslíš-zaplatíš" s Renčovými klipy apod. Jen houšť...
Všem jinak přeju šťastný dojezd do cíle!

5.7.2009 v 14:22 | Nahoru | #11
ahoj a nevite nahodou co se stalo v Senove u ostravy na mostech taky nejaka havarka na krizovatce ???

5.7.2009 v 14:33 | Nahoru | #12
Hroch> naprosty souhlas

5.7.2009 v 14:52 | Nahoru | #13
Kostěj> Díky

5.7.2009 v 17:17 | Nahoru | #14
spatny tam jezdim kazdej den do prace na motce

5.7.2009 v 18:49 | Nahoru | #15
je to hrozné

5.7.2009 v 19:13 | Nahoru | #16
taky sedlam par koniku...

Porad ale nechapu, jak nekdo na motorku vleze bez rukavic

to je komentar jak svina a taky na motorku vlezl bez bot, ze ty dylino

5.7.2009 v 19:31 | Nahoru | #17

5.7.2009 v 19:58 | Nahoru | #18
no nevim, řekl bych že jako tě nehoda zuje, může ti stejně i "sundat" rukavice. A když ne náraz, určitě ti je sundá doktor nebo kdokoliv jinej, když ti zkouší puls.

Ta Černokostelecká je zrádná... Krásná dvouproudovka, skoro za městem. Taky jsem míval problémy tam udžet rozumnej plyn. I v plechovce. Pak mi to tam párkrát poslali ťamani o křižovatku vejš (maj tam nějakej svůj obersklad) a už si tam dávam majzla.
Tenhle panáček varování nedostal - hned si ho vzala zubatá :\

5.7.2009 v 20:52 | Nahoru | #19
je to maras, je skoda dalsiho zmareneho zivota

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák :(

5.7.2009 v 20:58 | Nahoru | #20

Sorry, ale jestli jezdíš v tričku a kraťasech, tak jsi debil. Lepší vyjádření nenacházim. Když vidim motorkáře v tričku, tak bych zabíjel.

5.7.2009 v 21:09 | Nahoru | #21
Finch26> Zabíjet ho není třeba, jak známe ze zkušeností, zvládne to často sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák :(

5.7.2009 v 21:11 | Nahoru | #22

Finch26>Sob>je to hned no a pokud de o ty rukavice tak ja taky občas jedu bez nich někdy ají v tričku a kratasích ale je to mínus pro mě

Nevim proč,ale když vidim motorkáře v triku a "džínách" tak mě to taky vytáčí do nepříčetnosti,ale to je můj problém..... A říkat někomu že je debil,mi příde zbytečný (dotyčnej si to řekne sám,až sebou někde plácne).Kromě za mě,at si jezděj třeba nahý (ale jednou se jim to vymstí)

Naposledy editováno 05.07.2009 22:14:44

5.7.2009 v 21:27 | Nahoru | #23
SValovec1000> Pravda :\

5.7.2009 v 22:08 | Nahoru | #24

tak v tričku a v kratasích bych určo na moto nevlez, ale i tak nejsem pořádně na motku vybavený rukavice sem si teda koupil pořádný i boty sou už obědnaný ale i tak jezdím v ryflách a staré ošoupané kožené bundě ale to jen z toho důvodu že na moji postavu nemohu nic sehnat leda ušít na míru ale na to zase nezbívaj peníze taky mě to štve že nejsem pořádně oblečenej ale prostě musím nic jinýho mě nezbývá, tak když někoho v ryflách nebo nesprávně oblečeného potkáte tak ho hned neodsuzujte nikdo nevíte co ho k tomu vede... ale souhlasím že v kratasích a krátkým tričku jezdit je blbost...

5.7.2009 v 22:19 | Nahoru | #25
Akorát jsem si to přečetl na seznam.cz, je to strašný. Vždycky mě z toho zamrazí, když něco takového čtu

Naposledy editováno 05.07.2009 22:19:29

5.7.2009 v 22:21 | Nahoru | #26
Finch26> Taky nevlezu skoro na moto jinak, než v soupravě (párkrát jsem vyjel v riflích, ale jen když vím, že v tom budu muset chodit a není se kde převléknot). Mám vše, bezpečnost na prvním místě.

5.7.2009 v 22:37 | Nahoru | #27
Já jsem taky nejdřív pořídil celé oblečení a pak motorku.
nowas.1 -můj synovec je taky hodně udělanej,kalhoty má rifle,ale bundu si pořídil,dá se to řešit i na zakázku,koukni tady ve fóru,taky se to řešilo.Zdraví má člověk jen jedno.

5.7.2009 v 22:45 | Nahoru | #28

Cay>Já jsem taky nejdřív pořídil celé oblečení a pak motorku.

jj to je pravda že zdraví má člověk jen jedno, jeden obchod pro big bikers už sem zde na foru našel tak snad tam už něco seženu

5.7.2009 v 22:46 | Nahoru | #29
jednou mi nekdo polozil otazku jestli vim jak se rozpozna motorkar kterej nekdy upadl a kterj ne ... vetsinou tak ze ten co upadl je v kuzi ....neco na tom bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák :(

5.7.2009 v 23:35 | Nahoru | #30
lumberjack1> Spíš bych řekl, že v kůži jezdí každej člověk, kterej má pud sebezáchovy a hlavně každej CHYTREJ