Jízda 1. - při přeřazení a vzetí za plyn jako by se motoro dusil a nešel na všechny válce, s velkou prodlevou se rozběhnul. Dotankoval jsem V-power, předtím benzín no name. Dal jsem do servisu, kde mi předtím čistily karbce (doufám). Zkoušeli, nic nepoznali, že by něco nešlo jak má. Vyzvednu si motorku a jedu.
Jízda 2. - Ina šla jak se sluší, parádní 70 km projížďka.
Jízda 3. - Po 3 týdnech jsem se jel projet, zezačátku volně pohoda. Když jse začal tlačit jen trošku na pilku tak opět ten samý problém prodleva 3- válce, nejede prská, trvá naž se chytne. Jedu dál a furt zkouším trochu se to lepší, tak dávám čočku (protože jsem nasr... :marod: ), 10 - 11 tis. ot. rychlosti padaj jak němci do krytu při bitvě o Berlín a vše maká jak má. Při dojezdu domů trochu nevyrovnaný volnoběh.
Čím to může být, svíce nové, filtr v poho... bordel v nádrži či čo? :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?
Ale spis se mi zda, jako by byly prorazeny fajfky nebo kabely. Tohle jsem dokola resil u XTecka - naprosto nahodne se to chovalo. Dal jsem filtr pred karbec, chvilku dobry a pak zas. Nakonec jsem jen vedl jinudy kabel od fajfky a je po starostech. Cim to bylo teplejsi, tim vic se to projevovalo.
Dá se to na těch kabelech nějak poznat?
O svátcích jsem jezdil a vypozoroval jsem, že kdykoli jsem jel pomalu jakoby se to hltilo a divnej zvuk motoru (asi nešli všechny válce). Když jsem tomu dával čočku tak se to chytlo a potom to zase nějakou dobu jelo lépe i v nižších. Fakt sranda :puke: