globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První pád na motorce

1.7.2009 v 15:57
podělte se o první pády a jaké byLy.

(reakce na) První pád na motorce

24.9.2012 v 20:09 | Nahoru | #121

Veenacz píše: Yamaha YBR 125, týden řidičák, jel sem 50 po městě a z podélný řady aut mi tam najednou jeden vjel bez blinku a bez světel přímo přede mě. Zlomený obratle, 3 žebra, ztráta sleziny a půl roku doma na posteli. Hned rok na to sem si koupil silnější Varadero 125 a letos sedlám otcovu ER-5 a poslouchám, jakej sem blázen :)

tak podle toho mám jasno!

Nazdar kamaráde, tak koukám, že se zase vracíš mezi motorkáře

Moc gratuluju - jak jinak žiješ?

15.10.2012 v 22:00 | Nahoru | #122
Hm.Já oslavil letos v květnu 19let bez nehody ......a v srpnu to přišlo .

Se zavřenym plynem mimo obec,hledám odbočku doleva.V jednu chvíli sem se přistih,že mimo vozovku směrem doleva,čumim nějak zbytečně dlouho (ujeto 260km). Kouknu před sebe a tak 15m předemnou u středový čáry najetý kombíkový Mondeo a bliká doleva.Na tacháku 70 a rána. Hop! Dopadl jsem vedle pravýho předního kola Fordu na levou ruku a hlavu,Baworák zůstal před autem.Pokračuje kotoulem sem se dokutálel na kraj příkopu. Na levý ruce: otevřená zlomenina loketní kosti a tříštivá zlomenina kosti vřetenní ,obojí hned za zápěstím. Sem sešroubovanej a do práce až po novym roce.

Cholera. Že sem vůbec něco slavil.Asi sem tím podráždil všemohoucího

16.10.2012 v 21:15 | Nahoru | #123
zatím poslední pád v Chorvatsku .... nadhernej vracák, naivně jsem si myslel že asfalt bude zahřátý od slunka tak sem to mírně naklopil a BUM
Silnice kluzká jak sklo a tak to přišlo uplně samo ... motorka mírně poškrábaná, ohnutá řadička ale já zdravej a bez škrábnutí
potom mi to ještě uklouzlo v Bosně jak jsem brzdil zadní brzdou na mokru ale to jsem zázrakem ustál

5.11.2012 v 00:01 | Nahoru | #124
Na koze v lese asi netřeba rozvíjet kolik pádů mám za sebou a kolik před sebou, ale tuhle poslední, když mi v lese neuhnul strom a nechtíc jsem ho líznul řidítkem a páčka na spojku mi vyhodila kost z prstu, proto lepší mít už enduro bastry než obyč crosový plácačky

Naposledy editováno 05.11.2012 00:06:41

19.11.2012 v 16:51 | Nahoru | #125
Prvni nehoda: Ctvrtek koupe motorky,v patek pojisteni,v pondeli dopoledne prihlaseni a v pondeli odpoledne nejakymu hajzlovi v plechovce nelibilo ze jedu v obci 50km/h a v blbe uzke zatacce me podjel. Ja se lekl,ze me sejme, sel jsem na brzdu a v zatacce na sterk. Zbytek si uz predstavite sami ... skluz,asfalt,kaminky a konec ve skarpe.
Sprosta slova jsem ani nepocital

17.12.2012 v 15:12 | Nahoru | #126
prvý pád, tak to neviem! Bolo mi povedané, že ma v križovatke sundalo auto. Písal sa rok 1997 a za obeť padla cagiva blue. Naštastie auto trafilo zadné koleso a ja som už len vraj lietal ako handra Ja som v križovatke zatáčal a sundalo ma auto čo išlo za mnou a obiehalo. Pár zlomenín, nič vážne. Motorka bola na tom horšie, prešla ju tatra 148

Naposledy editováno 17.12.2012 15:13:53

10.1.2013 v 12:09 | Nahoru | #127
1. pád na klasika - pincek - Kámoš: Tady přidáš plyn a jedeš. Tak jedu. Konec silnice, třeba se otočit. Přibrzdim a otáčim se, sjela mi ruka na plynu, pincek zařve a já už se válim na zemi. Pincek odjíždí do plotu. Škody nula

2. pád - 350 - vyndali jsme Jawku z dodávky a že jí projedem. Sednu, moje první jízda na třindě, přidám plyn, pouštím spojku a ... válím se v prachu. Jawa odjíždí 15 metrů a šplhá sousedovi po plotě. Tak se zvedám a běžím tam. Soused na mě řve: Ať radši jezdím na koloběžce.. Rudej pod helmou jak ta Jawa :D Škody: padák, blinkr, zadní blatník.

3. pád snad dlouho nic..

10.1.2013 v 14:06 | Nahoru | #128
první si nepamatuju, ale posledních 500 si taknějak vybavuju

10.1.2013 v 14:08 | Nahoru | #129
já se svému prvnímu pádu ještě naštěstí vyhíbám. Myslím že kdybych svou motorku položil tak je s ní asi konec a taky myslím že bourat na padesátce by byla trochu ostuda

16.1.2013 v 14:18 | Nahoru | #130
já jsem na kx 80 do kopca podřadil za 3 a tak sem přidal plyn že jsem letěl na záda

18.1.2013 v 12:11 | Nahoru | #131
Prvně jsem to švihnul na mokré trávě při ranním příjezdu na chatu. A jel jsem ještě jak suverén na dvojku. Dobrá tlama. Kámoš zajel vedle mě a chechtal se jak svině.

26.1.2013 v 21:44 | Nahoru | #132
Jawa 50/20 a přední brzda na štěrku při 30 km/h a pak pět metrů kotrmelců v kopřivách. Neměl jsem jedinou odřeninu, ale z těch kopřiv jsem byl opuchlej, že mě málem doma nepoznali

21.5.2013 v 15:47 | Nahoru | #133

Naposledy editováno 29.01.2016 20:53:44

(reakce na) První pád na motorce

1.6.2013 v 16:02 | Nahoru | #134

nicooo píše: já jo (když nepočítam položení v autoškole po ujetí 2 metrů při první jízdě) ale tomu neřikam ani pád. Jelikož jsem ještě neměla vydanej řidičák a motorka byla čerstvě doma, tak, že mi brašule zajede na technickou a evidenčku, aby se mohla přihlásit. Tak fajn, tak jsem frajerka šla, že aspoň vyjedu z garáže no a samozřejmě při vycouvávání jsem neodhadla váhu a při vyhýbání se ležícímu jablku jsme letěli na zem naštěstí kromě rozflákanýho zrcátka nebyl ani škrábaneček a jelikož nový zrcátka už byly objednaný tak to zas tolik nevadilo, jen na technický se mi smáli a kupodivu nebyl ani žádnej postih. A poslední "pád" byl když jsem měla 3 tejdny řidičák na křižovatce na štěrku. V životě by mě nenapadlo, že těch 120 kg dokážu tak rychle zvednout (nebo spíš, že je vůbec dokážu zvednout) ale vědomí, že mě někdo uvidí mi vehnalo sílu do rukou a tentokrát to odnesla brzdová páčka ta už mrzela víc, ta se měnit neměla žádný další pokládání už neplánuju

Jojo - vraždená kombinace štěrk a přední brzda. Taky mě překvapilo, že jsem to svoje VTéčko zvedla v 5 vteřinách a na cestě z ostudy kabát. A škody? Trochu se mi hly řidítka, rupla spojková páčka a blinkr na řidítku a moje hlavně ego. A to je mooc dobře.

5.8.2013 v 00:29 | Nahoru | #135
první regulerní pád se mi poved 31.7.13, předek uklouz na mokru a já pad přímo na pravej bok,křupla mi jlíční kost... naštěstí motka "jen" odřená a ohnutý řidítka a ještě víc naštěstí že kámoš co seděl zamnou je OK, jensi natáhnul krk... bych se asi pos*** když by se mu něco stalo

12.9.2013 v 20:35 | Nahoru | #136
Letos v červenci jsem ještě bez papírů lítal kolem Zlína na Yamaze X-Maxu 125, se kterým jsem mohl ještě i s béčkem. Rychle sjíždím po asfaltce u hřbitova dolů k prázdnému kruháči, ze kterého jsem plánoval na prvním výjezdu vyjet. Nevychytal jsem rychlost a písku na cestě jsem si všiml pozdě > zkrat > obě brzdy a krásně si pamatuju ten šikmý pohled z letu. Motorka kousek jela > oprava za 3.500,- (Asi 3x přestříkání a plastika plastů, škráblé zrcátko a páčka brzdy). Hned vstávám, dlaň do krve, loket do krve, bok do krve, motorku zvedám jedna dvě.
Řidič auta, co přijelo na kruháč hnedka zastavil a ptal se co a jak, stejně jako motorkář, co mě dojel zezadu. Prohodil jen: "Písek?" - "Písek." -"Jj."
Ale cesta domů nebyla moc OK. :)

23.11.2013 v 15:42 | Nahoru | #137
první pád asi okolo 12let, klasika na mokré trávě na fechtlu 555 ,mezi 17-19 lety prubezne pady na upravene minibike vetsinou v nulove rychlosti polozeni na bok.Poslední(doufám) a nejhorší 17.08.2013 kdy v 70-80km/h ve dvou na MZ 150 bouchlo zadní kolo,motorka chytila vangl ,ja ji neudržel a už jsme letěli.Spolujezdec skončil ve škarpě se zlomenou klíční kostí,mě se na asfaltě vyhrnula bunda takže na pravém boku slušnou silniční lišej a odřeniny.Naštěstí jsme padli na pravou stranu silnice,protože z protisměru jeli další motorkáři,kteří hned na to zastavili a pomohli nám , díky

24.11.2013 v 19:38 | Nahoru | #138
Letos v létě ještě na Čezetce. Lehká váha, kotoučovka přední kuma před koncem životnosti a vlhká silnice nejdou dohromady. Chtěl sem na rovince předjet dodávku, najednou ze vzdálené zatáčky vyjelo auto do protivky. Tak si říkám, že nebudu riskovat a že se zařadím zpátky. No než sem si všiml, že sem šel moc tvrdě na přední brzdu tak sem šmirgloval zadek o asfalt. Rychlost cca 60. Skončilo to prodřenýma riflema a rukavicema, ohnutým táhlem zadní brzdy, podřeným kufrem a zlomeným zrcátkem.

28.11.2013 v 17:53 | Nahoru | #139
První pád na motorce a doufám že poslední byl na fichtlu cca. před 9 roky urval jsem plynové lanko tak jsem jednou rukou držel holé lanko a přídaval plyn a druhou řídil. Z velké radosti, že to jede jsem jel co to dá nevybral jsem zatáčku přeletěl přes řidítka zlomená klíční kost, operace dráty v těle. O několik let později jsem pro změnu jel na kole z kopce a v 58km rychlosti jsem přeletěl přes řidítka, přilba rozbitá a pro změnu zlomená druhá klíční kost (tříštivá zlomenina kovová dláha v těle). Tak doufám že jsem si to už vybral

28.11.2013 v 21:11 | Nahoru | #140
No, to se taky pochlubim!

XJ 600 (ještě ta stará, před Diversionama) a druhej den na velký motorce. Už mi to hrozně pěkně jelo, takže jsem před velkým kruhákem na Mělníku na sjezdu od České Lípy volouskal ve 120 kamion, akorát se mi pak zdálo, že mám k tomu kruháku nějak moc blízko. Takže klasika - přední brzda (silně) a zebra. Navíc, jak jsem pak zjistil, v tý přední gumě jsem měl jen 1,2 baru - drobet ucházela... Na kruháku jsem správně dával přednost, ale přijel jsem jak Hurvajs po břiše, motorka v těsným závěsu za mnou. Od tej doby si častějc kontroluju tlak v gumách a na zebře nebrzdím!

Pak (naštěstí) už jenom "kochačky" - zastavím, někam čumím, a nohou šlápnu do díry a už se válím. Teď mám XJ 900, to má i s náplněma 265kg, takže ušetřím za posilovnu. Zvedám sám.

29.11.2013 v 11:44 | Nahoru | #141
První dva drobné páady byly v cca 13 -14 letech na Fechtlovi, první v cca 4 km/h při pomalém sjíždění mokré louky (napadlo mě přibrdit přední brzdou a a už jsem ležel, nic se nastalo mě ani motorce).Při druhém se mi zaseklo lanko plynu a jelo to porad na plny plyn, mel jsem to domu kousek po poli a tak jsem se to rozhodl dojet (stačilo dat 2 nebo lepe 3 a brzdit a fichlt skoro nejel), nicmene na krizovatce jsem musel zastavit a pak se roztlacit na jednicku a už to bylo fichtl se rozjel jak divi a proti me plot, tak jsem zabrzdil predni brzdou a letel pres hubu (odneslo to odrene koleno a trochu laku na fichtlovi).

29.11.2013 v 11:53 | Nahoru | #142
Prvni pad na mé první velke motorce se stal nedavno, jel jsem navecer na uz hodne podzim, uz se stmivalo, tusil jsem ze neni videt a na silnici je plno bordelu, proto jsme jel hoodne pomalu. Nicmene v jedne vesnicce, jsem spatne odbocil a tak jsem za krizovatkou dobrzdoval predni brzdou a v tom seru jsem si nevsiml že jedu na bahinku na asfalte. stalo se to v cca 10 km/h Lezel jsem ani nevim jak, odneslo to narazeny a odreny koleno. U motorky se trochu odrel bok, zrcatko, praskl predni blinkr a asi mirne ohnula riditka (mozna se i vidle pootocily ve brilich nebo ulozeni riditek se nejak ohnulo),proste motorka ma nakrivo kolo a riditka, ale nic nevypada ze je nejak ohnute. Jeste jsme to neopravoval, ale ted pres zimu to musim nejak dat dohromady. Ohnute vidle to dle me nebudou, protoze to byla rychlost nula nic.

2.12.2013 v 11:35 | Nahoru | #143

24.12.2013 v 13:15 | Nahoru | #144
první byl když sem se učil jezdit na louce klasika přední brzda a pád pak sem půl hodiny plival trávu a motorka měla ulomenou stupačku - eště ten den opraveno druhej byl když sem přehnal rychlost do zatáčky a skončil na krajnici plný štěrku, já letěl do kopřiv a motorka zůstala na krajnici tentokrát ohlá spojková páčka - doma při pokusu o narovnání praskla, další den sem jí nechal svařit a od tý doby nic

26.2.2014 v 14:15 | Nahoru | #145
Tak na velké zatím zaplať bohu jedinej ani ne pád vlastně, dojedu si na konec ulice se slovy šak tady se se stromkem volně otočím ne. Ulice samo z kopce a já jak se mi nechtělo se zdržovat tak sem "zkušeně" otočil a přidal plyn. Stromek na štěrku co tam byl vytočil oblouk tak že by mi mohli rally jezdci závidět a následoval pád na bok, opět sem si pod ním " zkušeně" zapomněl nohu takže z toho vyšel bez škrábnutí, jen já pak ještě 14 dní pajdal :)

26.2.2014 v 15:15 | Nahoru | #146
můj první pád (před 17 lety)byl na Simáku, machroval jsem před školou, řidičák asi 14 dní, tak jsem od školy odjížděl s helmou na zrcátku, soutředil jsem se, abych vypadal jako drsňák a nevšmil jsem si traktoru, co jel po hlavní, tak jsem mu vjel do cesty, ale pán byl zkušený, tak stihl přibrzdit, takže mě chytl za pravý zadní blinkr a zadní světlo,ale i tak mě to hodilo na plot, takže zadní světlo a blinkr v prdeli, helma ležela na silnici poškrábaná a já naražená levý koleno a rameno od plotu, pak několik dalším na simsonu, další větší nehoda v 17, měl jsem Jawu 350/640 Blue style a přehlídl jsem zatáčku, takže na poslední chvíli zadní brzdy(na přední jsem tenkrát nebyl zvyklý),šel jsem do smyku a kraj mě vyhodil v 90 km/h do pole, jawa očesaná(blinkry, zrcátka, slupačky), už ani nevím, jak jsem jawu vytáhnul a dojel domů, z domova mě vezli na pohotovost, obražený žebra, posunutý dva obrate na zádech a hnutý krk, poležel jsem doma a pak vesele opět na moto

30.11.2014 v 19:47 | Nahoru | #147

Naposledy editováno 29.01.2016 20:53:26

26.6.2015 v 16:20 | Nahoru | #148
26.6.15)))
Cbr 125 ...jsem připravenej vyjet a kámoš na me ať ho svému 10 metrů...řekl jsem ok...
Na kostkách, on si sedl Já se rozjel, on se pohnul a přesně v tu chvíli se kolo malinko seklo o kostku a už jen Vidim jak v rychlosti kroku jdeme k zemi...těžce to nesu, všichni kdo to viděli z kamarádů si myslí, že jsem neschopnej řidič...

26.6.2015 v 20:06 | Nahoru | #149
První pád : před 29 lety ( bylo mi 14) a otec mě učil se rozjíždět . Místo výcviku : uzavřený dvůr na statku u jeho rodičů. Výcvikové vozidlo : Jawa 250, r.v. 1966. Závěr: při třetím pokusu a radě dej víc plynu ( při prvních dvou pokusech mi to chcíplo ), jsem to narval do králíkárny

25.10.2015 v 16:14 | Nahoru | #150
Dnes jsem couval s motorkou z garáže,před garáží nablito nejspíš
od sousedovic psa.
Šlápl jsem do blitek,ujela mi noha a válel se i s motorkou.