globalmoto_kveten





Téma: Mitas C2 na DT 125
 
30.6.2009 v 23:00
Myslíte že je to dobrá volba jezdím hlavne terén a výjezdy cestou necestou hlavne kopce

Uzavřeno 13.03.2012 v 23:51 uživatelem Lazák

1 reakcí na tento příspěvek Mitas C2 na DT 125

30.6.2009 v 23:05 | Nahoru | #1
Jestli ji chceš do terénku, tak s C-02 budeš spokojenej.

(reakce na) Mitas C2 na DT 125

30.6.2009 v 23:18 | Nahoru | #2
Matess727x> JJ jedine terén ted mám nazutou sjetou tka cca 50% a je clekem good ale není do bahna hned je zasrnaa ale nová je hafo vysoká myslím i 2 cm to je uz vzorek :)

Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 09:07 | Nahoru | #3
Dělá se i ve velikosti 110/100-18, ta by byla na DT asi nej

Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 09:47 | Nahoru | #4
A ted nastáva co ne předek nejlíp neoc univerzalního co dlouho vydrži

Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 12:28 | Nahoru | #5
C-17 nebo 21 a máš klid

1 reakcí na tento příspěvek Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 13:21 | Nahoru | #6
mam taky na yz 250 c-2 je docela dobrá akorát moc nedrží ve velkém náklonu netrhaj se špunty. A hlavně ji ocení i ti co jedou za tebou hazí o hodně míň kamenů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 13:59 | Nahoru | #7
jeny> Náklon nepotrebuju hlavne aby bral při výjezdu :)

(reakce na) Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 15:46 | Nahoru | #8

Lazák>jeny> Náklon nepotrebuju hlavne aby bral při výjezdu :)


...ono nejde jen o náklon tvojí motorky,...ale když jedeš bokem ke svahu, po travnatý louce pod lesem, nebo nějaké výjezdy co jsou trochu bokem ke svahu, tam boční vedení oceníš.

2 reakcí na tento příspěvek Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 17:09 | Nahoru | #9
To jo ale my vetšínou přímo do kopce :) :)

(reakce na) Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 18:00 | Nahoru | #10
Lazák> Tak to je ale pak nuda, newim proč řikáš že náklony nepotřebuješ? to na motorce nezatáčíš, to jezdíš furt rovně :

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 19:30 | Nahoru | #11

Lazák>To jo ale my vetšínou přímo do kopce :) :)


....to je přeci pitomost.Jestli jezdíš nějakým terénem a ne jen kolem bytovky, tak se na různé náklony dostaneš.To je jako by jsi řekl, že chceš brejle jen na jedno oko,...že na druhý se nekoukáš. Ono to postraní vedení poslouží i při tom nějakém přímém výjezdu, když se guma zaboří po hranu.

(reakce na) Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 19:39 | Nahoru | #12

Matess727x>Lazák>To jo ale my vetšínou přímo do kopce :) :)
....to je přeci pitomost.Jestli jezdíš nějakým terénem a ne jen kolem bytovky, tak se na různé náklony dostaneš.To je jako by jsi řekl, že chceš brejle jen na jedno oko,...že na druhý se nekoukáš. Ono to postraní vedení poslouží i při tom nějakém přímém výjezdu, když se guma zaboří po hranu.

Hele na co by potřeboval vedení, když podle toho co píše, tak asi fakt jezdí jen výjezdy po silnici a přímo nahoru

1 reakcí na tento příspěvek Mitas C2 na DT 125

1.7.2009 v 23:25 | Nahoru | #13
Silnice není pro mně jasný boční vedení se hodí jezdím přímy kopce v terénu nektry jsou dost ostrý kdo zná Malíkovskou rokli tak ví o čme mluvím :) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas C2 na DT 125

2.7.2009 v 07:45 | Nahoru | #14
Lazák> na předek bych zkusil c-05, mám ji na africe a nemůžu si stěžovat, sice nevypadá nijak cool drsně, ale drsně drží a vede..a to je důležité:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas C2 na DT 125

2.7.2009 v 09:56 | Nahoru | #15
Hugila> Na předek se mě celkem odzkoušela EF-08 , taky pěkně vede a jen tak se nezasere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas C2 na DT 125

2.7.2009 v 10:42 | Nahoru | #16

Weeman>Hugila> Na předek se mě celkem odzkoušela EF-08 , taky pěkně vede a jen tak se nezasere.



taky sem po ní pokukoval, ale přijde mně na Afriku hodně řídká,by byla za chvílku úplně odrbaná...přece jenom je to těžký mastodont:)

(reakce na) Mitas C2 na DT 125

2.7.2009 v 11:27 | Nahoru | #17

Hugila>Weeman>Hugila> Na předek se mě celkem odzkoušela EF-08 , taky pěkně vede a jen tak se nezasere.

taky sem po ní pokukoval, ale přijde mně na Afriku hodně řídká,by byla za chvílku úplně odrbaná...přece jenom je to těžký mastodont:)



To je jasný, já mam lehkou mrchu a přece jenom mam o nějakžý to kilo míň mno, mně se zase osvědčila, protože převážně jezdim na měkkym povrchu, takže tam si nemůžu stěžovat
Téma je zamknuto


TOPlist