globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati a start za vlhka.
27.6.2009 v 15:35
edit 2010: příspěvek 58

Včera jsem jel na víkend pryč na SSku a stihl mě menší slejvák, dojel jsem na místo, zaparkoval "pod širákem", pak na to ještě chvilku pršelo, ráno příjdu a že nastartuju a začne cvakat relé (to dělá, když je slabá baterka). No raztlačil jsem to, baterka se cestou dobila a je to OK, ale proč?

Slyšel jsem, že s tím některé Ducati mají problémy, konkrétně první 999? Je možné, že se díky vlhkosti vycucá baterka během noci? Světla jsem zhasnul. Jde tomu nějak předejít vůbec?

Díky.

Ještě dodám, že SS mám rok a půl a tohle byl první a jediný zádrhel, tak se nedivte, že mě to vylekalo. Jinak startuje okamžitě bez problému.

Naposledy editováno 30.04.2010 22:36:43
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 16:42 | Nahoru | #1
Ahoj,

nejsem sice odborník, ale něco podobného se mě už taky stalo minulé léto. Dostalo se mě vysvětlení, že se dostala voda někde do káblů (spínačka apod.) kde způsobila menší zkratík, který vybije celkem rychle baterku.
Naštestí mám i nožní nakopávačku a cestou se to taky dobilo a rok klid.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 17:20 | Nahoru | #2

Petaksmetak>Ahoj,

nejsem sice odborník, ale něco podobného se mě už taky stalo minulé léto. Dostalo se mě vysvětlení, že se dostala voda někde do káblů (spínačka apod.) kde způsobila menší zkratík, který vybije celkem rychle baterku.
Naštestí mám i nožní nakopávačku a cestou se to taky dobilo a rok klid.


Dík, taky jsem si to myslel, tady asi nic nepomůže, budu vozit startovací kabely no, stejně mám pod sedlem zbytečně moc místa.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 17:36 | Nahoru | #3
To se mi u Hondy teda nikdy nestalo a to byly obe na desti dost casto

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 17:38 | Nahoru | #4
Nojo Honda je honda, jsem rád že jí nemám.

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 17:40 | Nahoru | #5
no...ducati

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 17:40 | Nahoru | #6
RomanSS> Radsi budes roztlacet bo startovat prez kabely Ne,tak musel jsem rejpnout..kdyz jsem si to precetl,tak to jinak proste neslo

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:29 | Nahoru | #7
nebo místo kabelů můžeš vozit plachtu kterou to přikreješ

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:34 | Nahoru | #8
loni sem byl na dovolence v Orlických horách a v noci v den odjezdu domu mi na to pršelo nastartovat to nešlo tak jsem to asi kilometr rozlačoval a to sem poznal zač je toho Námaha nakonec to chytlo a tak jsem jel... asi po 50 km mě chytnul děšť a tak jsem furt jel bo sem se bál že už bych nenastartoval asi po 100 km v dešti sem to zahodil do škarpy a už sem nenastartoval tak jsem posledních 60 km dojel domů autem s motem na vozíku

musím zaklepat byl to jedinej problém co mě za těch najetejch 9000 km na TDR postihl

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:35 | Nahoru | #9
mě to nesrartuje porad,sračka

2 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:41 | Nahoru | #10
Palec> Mně jen jednou. Taky jsem jí za to ošklivě pojmenoval...

Miros> Za jízdy nic nepřikryju.

Naposledy editováno 27.06.2009 18:41:46

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:48 | Nahoru | #11
Jestli to někde zkratuje díky vlhkosti tak to na tom místě bude pravděpodobně i zoxidovaný.. Zkus projít kabeláž a hledej kde by to slabší místo mohlo bejt a nějak ho zajisti proti vlhkosti.. Jinak netušim čim by to jiným bylo :\

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 18:51 | Nahoru | #12
RomanSS> za jízdy to samo oschne

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 19:00 | Nahoru | #13
Hujer> Mám takovej tip, při bouračce se mi přešmikly káblíky od cívky (díkybohu, zastavilo to motor) a ty jsem spájel a dal tam bužírku, podívám se na to.

Palec> Četl jsem o tvém highsideru, docela mazec. V nemocnici jsem to měl podobný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 19:48 | Nahoru | #14
RomanSS> Tam problém nebude, při vypnutým stavu tam žádný napětí nenajdeš, spíš někde na vedení od baterky ke spínačce

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:04 | Nahoru | #15

Hujer>RomanSS> Tam problém nebude, při vypnutým stavu tam žádný napětí nenajdeš, spíš někde na vedení od baterky ke spínačce


OK, dík.

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:10 | Nahoru | #16
Já ti dám, že máš 750!!!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:14 | Nahoru | #17
Droppi> Opraveno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:20 | Nahoru | #18
RomanSS> ty syčáku! Tě nahlásim, na to nemáš noty!

Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:29 | Nahoru | #19
a co takhle udelat vypinac na baterku ?

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

27.6.2009 v 20:51 | Nahoru | #20

Droppi>RomanSS> ty syčáku! Tě nahlásim, na to nemáš noty!


Já to mám jen na okruh.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 09:13 | Nahoru | #21
hele me se stalo minule neco podobnyho,pri startovani cvakalo rele,musel sem startovat pres kabely.Odesla mi gelovka zniceho nic,prestala drzet kapacitu,rele a vse promereno a cajk,musel sem koupit novou.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 09:18 | Nahoru | #22
Takze si myslim,ze to nebude tim ze prselo.Urcite tam mas uz starou gelovku ktera nedrzi,po roztlaceni nebo nastartovani pres kabely se jizdou dobije a nastartujes v pohode,ale priste to zas nepujde.Promer rele a urcite budes potrebovat baterku.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 11:40 | Nahoru | #23
Pebino> To se mi stalo právě u staré gelovky v zimě, stála trochu delší dobu, ale teď jsem koupil novou, tak tím to nebude a když jsem to roztlačil a jel domů, tak se zpět dobila.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #24
Někdy se uvolní i kontakt na baterce Pokud se Ti to třepe jako správný závodní stroj
Prošel bych všechny konektory a vystříkal je kontaktsprejem a nemůže být problém

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 12:52 | Nahoru | #25
Dobré tak už je to tedy vyřešený. Ale zeptám se ještě na něco.

Když mačkám spojku, tak mi na začátku, když začne zabírat malinko vrní páčka, lehce vibruje.
Dřív jsem to necítil, až po výměně spojkové kapaliny (hydraulicky ovl.) to vždycky dělá. Bylo to měněný v Dmotu, tak to snad blbě nebude. Byla měněná před 1300km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 16:09 | Nahoru | #26

RomanSS>Dobré tak už je to tedy vyřešený. Ale zeptám se ještě na něco.

Když mačkám spojku, tak mi na začátku, když začne zabírat malinko vrní páčka, lehce vibruje.
Dřív jsem to necítil, až po výměně spojkové kapaliny (hydraulicky ovl.) to vždycky dělá. Bylo to měněný v Dmotu, tak to snad blbě nebude. Byla měněná před 1300km.



koukni na lamely, mě vibrovala při rozjezdu, tak jsem to otevřel a kuk:



trošku vytrhaný nýty z jedný lamely ;)

jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 16:22 | Nahoru | #27
Medvěd> Ajaj, to je pěkný. Že by byly lamely dodrbaný po 17,5 tisících? Ale to není nijak velká investice. Teď budu měnit olej, tak po tom mrknu.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 16:22 | Nahoru | #28

RomanSS>Medvěd> Ajaj, to je pěkný. Že by byly lamely dodrbaný po 17,5 tisících? Ale to není nijak velká investice. Teď budu měnit olej, tak po tom mrknu.



no tak vidíš ;) koukni a bude klid ;)

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 17:57 | Nahoru | #29



jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.



tak za sebe ťuk ťuk... Cesta na Italmoto rozhodně nebyla za sucha, ale duc šlapala celou dobu bez problémů

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 18:28 | Nahoru | #30
RomanSS> spíš jen problém po znovunastrojení po nehodě, SSko mi zmoklo několikrát při stání + několikrát za jízdy a nikdy problém se starty nebyl...nicméně, takové proběhnutí se s motocyklem má taky něco do sebe!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS VlastíkPlamínek 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko


TOPlist