bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R 04-05 Výběr padáků!
26.6.2009 v 16:39
Tak se tak divam kolem sebe a vsici padaji jak hrusky a proto PADAKY sem!

Kdo mate padaky na zx10ce tak se pochlubte od koho je mate a zda je to k necemu.

Par sem nasel ale muzete sem nahodit kdo je vse nabizi.

Rutan ma zajimave reseni ze to drzi na 2 bodech.
Zde.

Metisse
Zde:

Puig


Na motorce:


Origo prislusenstvi Kawasaki!


Dale od GSG nejde obrazek tak link.Podobne jak rutan ale mimo cena a ani se mi tolik nelibi 3950kc
GSG

Naposledy editováno 26.06.2009 20:08:25

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 17:27 | Nahoru | #1
Ty Rutanovo vypadaji nejbytelnejsi..

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 17:39 | Nahoru | #2
ja mam naky bike design z denmarku, kouknu az budu mit motku

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 17:39 | Nahoru | #3
Origo jsou nejhezčí, ale drahý. Mě se nejvíc líbí Puigy
Ale Rutan je taky

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 17:49 | Nahoru | #4
Řek bych že rutanovky budou "nejfunkčnější" sila se ti tam rozloží. Je to můj názor

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 18:31 | Nahoru | #5
zdarec zx 10r.zrovna tento týden jsem se vrhnul na zhotovení montážní sady na tu moji zelenou potvoru.Poněvadž ty prachy co to stojí originál jim za to vážně nedám .Dělám v práci se železem a to by byl hřích,abych něco nesfoukl.Ale ta montážní sada mi dala zabrat.Ty díry do rámu jsou konické a tak vše změřit a propočítat nebyla prdel.Včera jsem to přinesl i s povrchovou úpravou a musim se pochlubit to by snad udrželo i tank .Teď už jen sfouknout ty hříbky.Obšlehl jsem padáky které má kámoš s rd mota,ale nikomu to neříkej a ted jen program do stroje v práci a bude hotovo.Až budu mít vše komplet zkusím to nafotit a hodit to sem pro inspiraci.Většina biků má ty padáky jednoduše řešeny bez montážní sady,ale tady to asi jinak nejde pokud nechceš nic vrtat.Jen doufám,že ty padáky nikdy nebudu potřebovat

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 19:12 | Nahoru | #6
ninjazx10r-No ja to vidim na ty od RUTANA libi se mi jak je to uchycene na 2bodech...
Cenu neresim dulezita je funkcnost a aby to vypadalo trochu.

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 19:33 | Nahoru | #7
z-x-r> Na těch dvou bodech ti to schvaluji,protože se mi to jeví taky jako nejúčinější.Nedovedu si představit kdyby motka spadla celou svojí váhou na ty jednoduše uchycené padáky.To by to podle mne akorát prorazilo rám a bylo by víc škody jak užitku.Ta moje montážka je téměř totožná s rutanem.Jestli jsi se nekoukal na padáky s montážkou ,tak jsou na stránkách RD moto.cz

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 20:02 | Nahoru | #8
Origo jsou origo

Ja si je kupoval nedavno na 07 a parada.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 20:09 | Nahoru | #9
Marous> vypadají skvostně co pa stáli?Je to bitelné nebo jen pěkné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 20:25 | Nahoru | #10
ninjazx10r> Jsou bitelne a vypadaj pekne,ma to kovovou konstrukci + 2x mega sroub skrze celou motorku.Ty na 07 jsou za 6800,-

Tady je fotka 07.Je tam videt i ta konstrukce.


Mas to kousek tak se prijed podivat.

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

26.6.2009 v 21:00 | Nahoru | #11
Marous> ¨tak když to ted vidím i s tou konstrukcí,tak klobouk dolů vypadají luxusně a věřím,že ve vypjatých situacích podrží.Jen ta cena,ale co každá sranda něco stojí.Jezdím často do Chrudimi,tak pozvání přijímám a někdy se stavím To samé platí i pro tebe kdyby jsi jel kolem stav se pár kawasaki krásek tady je .přeji spoustu kilometrů a ať ty padáky nikdy nevyzkoušíš

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

6.7.2009 v 18:35 | Nahoru | #12

z-x-r>ninjazx10r-No ja to vidim na ty od RUTANA libi se mi jak je to uchycene na 2bodech...
Cenu neresim dulezita je funkcnost a aby to vypadalo trochu.



Jo, ty Rutanovic padáky jsou focené na mojí desině a potvrzuji, že jsou velmi bytelně vymyšlené a provedení je na jedničku. Kdo má origo výfuk, doporučuji Rutanův výfukový padák, luxus.

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

6.7.2009 v 18:41 | Nahoru | #13
Vitouš15-Tak sis je dobre vybral nakofiguroval + tu barvu...Take se mi libi
Nevypadl ti motor kdyz si je tam daval?

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

6.7.2009 v 18:50 | Nahoru | #14
Ty moje byly první, Rutan je vymýšlel přímo na mém stroji. Motor nevypadne, neboj, povolíš jen kapotu, aby šla trochu odtáhnout, sundávat se nemusí, jeden imbus vyndáš, zasuneš padák a imbus utáhneš. Chvilková záležitost. Síla nárazu se rozloží po té desce na dva body. Doporučuju a cena je taky lidská.

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

9.7.2009 v 18:27 | Nahoru | #15
Slíbyl jsem,že vám ukážu jak jsem si ty padáky vymyslel a udělal sám,protože cena mi přišla příliš vysoká.Není to sice žádná značka,ale myslím,že na samo doma to ujde.Montážku i padáky jsem si sfoukl za necelý týden.Nejhorší bylo měření konusu v rámu.Ještě jsem je tedy nevyzkoušel co vydrží ,ale myslím,že pevnější už to být nemůže.

[img]

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

9.7.2009 v 18:28 | Nahoru | #16
foto č.2

[img]

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

9.7.2009 v 18:29 | Nahoru | #17
č.3

[img]

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

9.7.2009 v 18:30 | Nahoru | #18
a4

[img]

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

10.7.2009 v 08:00 | Nahoru | #19
šel bych do originálů ale ta cena,takže RUTAN vyhraje

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!

10.7.2009 v 09:35 | Nahoru | #20
kawa má ze všech výrobců nejlepší konstrukční řešení svých origo padáků, ale bohužel za to chtějí takovou mrdu, že to spoustu lidí odradí. Takže vlastně pro mně super:))) Ostatní značky to mají většinou spíš na ozdobu, ostatně proč ne, když chtějí prodávat spíš kapoty a víka než padáky že?:)

Ty moje jsou vepředu napveno na šroubu a ten zadní bod je jen opěrný - zachytí sílu nárazu a zamezí vykroucení do strany. Při přetížení se urve šroub samotného špuntu.

už vyvíjím i na 06ku, ale tam už to mimo kapotu kvalitně udělat nejde, tak jsem raději šel do sady s vrtanou dírou.

ninjazx10R - pěkně jsi nás (Já + RD) obšlehl:)

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

10.7.2009 v 10:18 | Nahoru | #21
ninjazx10r-Libi se mi ze mas tu desku privarenou k tomu prodlouzeni a sroub uschovanej uvnitr...
Ty by mohl rutan take tak udelat...Ale zase to neni tak kompaktni na naslednou vymenu.

PS: Ty hribky se mi nelibi! Jsem rad ze jsem objednal ty valce

Naposledy editováno 10.07.2009 10:18:57

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

10.7.2009 v 13:47 | Nahoru | #22
nic se vařit nebude:) není to potřeba.

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

10.7.2009 v 15:52 | Nahoru | #23

RUTAN>kawa má ze všech výrobců nejlepší konstrukční řešení svých origo padáků, ale bohužel za to chtějí takovou mrdu, že to spoustu lidí odradí. Takže vlastně pro mně super:))) Ostatní značky to mají většinou spíš na ozdobu, ostatně proč ne, když chtějí prodávat spíš kapoty a víka než padáky že?:)

Ty moje jsou vepředu napveno na šroubu a ten zadní bod je jen opěrný - zachytí sílu nárazu a zamezí vykroucení do strany. Při přetížení se urve šroub samotného špuntu.

už vyvíjím i na 06ku, ale tam už to mimo kapotu kvalitně udělat nejde, tak jsem raději šel do sady s vrtanou dírou.

ninjazx10R - pěkně jsi nás (Já + RD) obšlehl:)



Zas tak jsem vás neobšlehl i když myšlenku jsem uvítal.Myslím,že mít oba body na pevno je lepší.Poněvadž když ti praskne u tvé montážky pevný šroub pravděpodobně to vyvine velký tlak na opěrnou vnitřní trubku a hrozí vylomení rámu (neříkám,že to je jistý jen by se to mohlo stát i když to máš jištěný tím šroubem co by měl pravděpodobně prasknout jako první) a vylomený rám to je to nejhorší co se může při pádu stát.Každopádně mne to nestálo ani korunu a proto jsem si to udělal.Jinak dodávejte víc nápadů ať se v práci nenudím.Teď je na řadě montážní sada na tlumič řízení .

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 08:10 | Nahoru | #24
zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.

Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík

edit: na zx10r 06/07

Naposledy editováno 07.11.2009 08:11:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 10:41 | Nahoru | #25

Fugo>zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.

Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík

edit: na zx10r 06/07



šlo by to udělat jak píšeš, ale problém je v délce padáku, která by byla už moc velká a na úchyt by působila neúnosná páka. Mám pocit, že by to nevydrželo. Já půjdu cestou díry do kapoty i za cenu menšího počtu prodaných sad. Je to podle mně nejlepší konstrukční řešení.

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 10:55 | Nahoru | #26
RUTAN> pravda padák bude trošku delší, když to budu měřit od rámu tak dejme tomu o 1-1,5cm delší než z tvojí sady na 05, to co bude v té díře nepočítám, ten rám v tom místě si myslím taky nebude nejslabší když drží motor. A jako "pojistka" by se dal na padáku v místě kde přecházi do rámu udělat zápich a když by došlo k pádu a jó přetížení padáku tak by uletěl. A koukal jsem že se taky občas padáky dávají skrze ten šroub uložení kyvky, ale na zx by to bylo asi krkolomný.

Ještě mě napadá že by klidně šlo udělat ten šteft na pravé straně kde je tolik utopenej v rámu tak tlustej jak je teď jeho hlava (ca 20mm) a tím eliminovat že by síla až tak působila na rám v tom jednom bodě, prostě by se rozložilo na oba úchyty rámu a ještě přes motor na další body.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 13:11 | Nahoru | #27
tou délkou si nejsem jistý, odhadl bych délku padáku na cca 140mm a to už je brutálně moc. moje špunty na 05ku mají 80mm. 06 má dost širokou kapotáž, aby byl přesah dostatečný, tak by padáky musely být kolem těch 140mm. Kromě toho - za kapotáží jsou ty padáky hodně neúčinné - těžiště mašiny je na úrovni víčka nádrže a v tom místě by padák měl být, jinak má mašina tendenci lehnout si na čumák a předek kapotáže jde do kytek. Proto jsem se snažil posunout padák co nejvíc dopředu, aby byl pokud možno uprostřed kapotáže a tak bral co největší plochu..
kapišto?:)

padáky do kyvky je u většiny mašin problém vzhledem k pozici stupaček...zkrátka je to moc blízko noze. na některých mašinách to ale jde (litrové GSXR, R1) a to pak nemá chybu. Jedna R1 spadla s touhle dvousadou a všechno, co tomu bylo byla odřená stupačka, těžítko řidítka, škrtlá maska v rohu a jinak nic.

(reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 13:15 | Nahoru | #28
RUTAN> to s tím těžištěm je fakt, na to jsem nepomyslel, máš už nějaké foto jak to vypadá ve finále na 06, když to uvidím třeba se mě to zalíbí a půjdu do toho.

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

7.11.2009 v 16:33 | Nahoru | #29
čéče nemám. prototypová sada mi leží na stole. měl jsem to montovat do jedné zx tady v Liberci, ale nějak to nedopadlo, takže na první sadu k montáži teprve čekám. V podstatě to je princip jako u 04, dvoubodově chycená deska, která je ale celá pod kapotáží a skrz kapotu leze špunt. To je vše, co je vidět... ale k montáži první sady bych tady rád měl motorku, abych to celé odladil...

ZX10R 04-05 Výběr padáků!

12.5.2015 v 06:29 | Nahoru | #30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist