Kdo mate padaky na zx10ce tak se pochlubte od koho je mate a zda je to k necemu.
Par sem nasel ale muzete sem nahodit kdo je vse nabizi.
Rutan ma zajimave reseni ze to drzi na 2 bodech.
Zde.
Metisse
Zde:
Puig
Na motorce:
Origo prislusenstvi Kawasaki!
Dale od GSG nejde obrazek tak link.Podobne jak rutan ale mimo cena a ani se mi tolik nelibi 3950kc
GSG
Naposledy editováno 26.06.2009 20:08:25
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!
Cenu neresim dulezita je funkcnost a aby to vypadalo trochu.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!
z-x-r>ninjazx10r-No ja to vidim na ty od RUTANA libi se mi jak je to uchycene na 2bodech...
Cenu neresim dulezita je funkcnost a aby to vypadalo trochu.
Jo, ty Rutanovic padáky jsou focené na mojí desině a potvrzuji, že jsou velmi bytelně vymyšlené a provedení je na jedničku. Kdo má origo výfuk, doporučuji Rutanův výfukový padák, luxus.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!
Ty moje jsou vepředu napveno na šroubu a ten zadní bod je jen opěrný - zachytí sílu nárazu a zamezí vykroucení do strany. Při přetížení se urve šroub samotného špuntu.
už vyvíjím i na 06ku, ale tam už to mimo kapotu kvalitně udělat nejde, tak jsem raději šel do sady s vrtanou dírou.
ninjazx10R - pěkně jsi nás (Já + RD) obšlehl:)
Ty by mohl rutan take tak udelat...Ale zase to neni tak kompaktni na naslednou vymenu.
PS: Ty hribky se mi nelibi! Jsem rad ze jsem objednal ty valce
Naposledy editováno 10.07.2009 10:18:57
RUTAN>kawa má ze všech výrobců nejlepší konstrukční řešení svých origo padáků, ale bohužel za to chtějí takovou mrdu, že to spoustu lidí odradí. Takže vlastně pro mně super:))) Ostatní značky to mají většinou spíš na ozdobu, ostatně proč ne, když chtějí prodávat spíš kapoty a víka než padáky že?:)
Ty moje jsou vepředu napveno na šroubu a ten zadní bod je jen opěrný - zachytí sílu nárazu a zamezí vykroucení do strany. Při přetížení se urve šroub samotného špuntu.
už vyvíjím i na 06ku, ale tam už to mimo kapotu kvalitně udělat nejde, tak jsem raději šel do sady s vrtanou dírou.
ninjazx10R - pěkně jsi nás (Já + RD) obšlehl:)
Zas tak jsem vás neobšlehl i když myšlenku jsem uvítal.Myslím,že mít oba body na pevno je lepší.Poněvadž když ti praskne u tvé montážky pevný šroub pravděpodobně to vyvine velký tlak na opěrnou vnitřní trubku a hrozí vylomení rámu (neříkám,že to je jistý jen by se to mohlo stát i když to máš jištěný tím šroubem co by měl pravděpodobně prasknout jako první) a vylomený rám to je to nejhorší co se může při pádu stát.Každopádně mne to nestálo ani korunu a proto jsem si to udělal.Jinak dodávejte víc nápadů ať se v práci nenudím.Teď je na řadě montážní sada na tlumič řízení .
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!
Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
edit: na zx10r 06/07
Naposledy editováno 07.11.2009 08:11:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-05 Výběr padáků!
Fugo>zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.
Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
edit: na zx10r 06/07
šlo by to udělat jak píšeš, ale problém je v délce padáku, která by byla už moc velká a na úchyt by působila neúnosná páka. Mám pocit, že by to nevydrželo. Já půjdu cestou díry do kapoty i za cenu menšího počtu prodaných sad. Je to podle mně nejlepší konstrukční řešení.
Ještě mě napadá že by klidně šlo udělat ten šteft na pravé straně kde je tolik utopenej v rámu tak tlustej jak je teď jeho hlava (ca 20mm) a tím eliminovat že by síla až tak působila na rám v tom jednom bodě, prostě by se rozložilo na oba úchyty rámu a ještě přes motor na další body.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-05 Výběr padáků!
kapišto?:)
padáky do kyvky je u většiny mašin problém vzhledem k pozici stupaček...zkrátka je to moc blízko noze. na některých mašinách to ale jde (litrové GSXR, R1) a to pak nemá chybu. Jedna R1 spadla s touhle dvousadou a všechno, co tomu bylo byla odřená stupačka, těžítko řidítka, škrtlá maska v rohu a jinak nic.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16301 | 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |