vyhrajou to ty s ledkama
sorry vim, ze nechces rady, ale je to trosku sporny
ani kontrolky,prostě mrtvo .Tak za dvě, a roztlačit,chytlo to na metru a během 10 km projížďky už potom bylo vše ok.
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
takže 10W
při mojí 18Ah baterce by to mělo být kolem 20hod, jestli dobře počítám.. ? :)
Součet výkonů žárovek: P=P1+P2+....
Kapacita baterie C=x Ah
Odběr žárovek I=P/U
Doba svícení T=C/I
příklad: dvě 5W žárovky P=5+5=10W
Baterie: 8Ah
Odběr žárovek: I=10/12=0.833A
Doba svícení: T=8/0.833=9.6h
Takže v tomto případě 9hodin a šlus...pokud tam nefalíruje nějaké to násobení
Naposledy editováno 22.06.2009 21:27:24
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
5 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
no ale pravda, tazatel se ptá na moto bez klíčku, tak to byl asi chyták, tos teda vyhrál první cenu asi!!
Naposledy editováno 23.06.2009 06:45:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
Dingo>
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
tak co já jsem měl moto tak všechny... ze zkušenosti můžu jmenovat Suza SV, Kawa ER5, FZ6, FZ1, Monster 600, Kawa 636 ... Totéž auta to umí. Ostatně myslím je to dané vyhláškou že musí jít rozsvítit světla parkovací bez použití klíčů. Aspon tak nám to v autoškole říkali
edit: kde vim, ze to nejde, je novej varan.
Naposledy editováno 23.06.2009 07:08:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
Nejdůležitější je stav nabití baterky který není nikdy 100%!!!
Po 5ti hodinách nemáš šanci nastartovat .
Tak po 3 hodinách budeš už hodně na knop a možná to budeš muset rozžduchnout.
(Vepředu je 5 a vzadu 2x 5 = 15W celkem
napětí po ustálené zátěži bude asi 12,2V to bude 1,23A, baterku máš 8Ah)
Naposledy editováno 23.06.2009 12:22:38
Dingo>
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...
RGbiker napsal:
No tak ja kdysi na dvace a kamos s GS500, kdyz jsem dorazili do kempu o pulnoci, jsme nechali svitit svetla na potkavacky vcetne zapnutyho zapalka cca 20 minut, nez jsme postavili 2 stany. Rano ani jeden z nas nenastartoval, starer se sotva tocil. Jinak ty parkovacky bez klicku taky zatim na vsech moto, co jsem mel, je to vetsinou posledni poloha vlevo na spinacce (zamceny riditka + parkovacka a klicek jde vyndat)
Dingo - přesně tak to je, má to i Aprilia, Yamaha i Kawa, takže nevím, kde jsi na to přišel, či co jsi sedlal, ale poslední poloha proti směru hodinových ručiček jsou u většiny motorek, parkovací světla, respektive, ještě jsem neviděl v uvozovkách mašinu, kde by to nebylo vyjímaje samozřejmě ty, kde to není(Jawa,...,...,.). Měl to i známý na Cagivě.
RGbiker: ono se ta poloha někdy těžko hledá, když člověk neví, jak zamknout řídítka... je potřeba zatlačit klíček nejprve a mnohdy ani to nejde, když maj třeba starší mašiny ten čep co zajíždí do rámu zapečenej a funguje pouze on off, tož tak.
Co se týče té výdrže, tak 5 hodin a má dost. Ale vzadu svítí 2 x 5 W. Takže je to žiravina. Baterie má 9Ah.
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
Mě to nesvítí ani v poloze zamčeno a vyndaný klíček a pár takových strojů jsem už viděl.
Bailey>Jezdíte někdo s barevnou led parkovačkou vepředu ? ? ?
Ne, ale už dva roky montuju do předního světla bílou difuzní LEDku Před měsícem mi pro jistotu praskla ta inkriminovaná přední žárovička - parkovačka takže nyní parkovačka vepředu pro jistotu nesvítí ani když je zapnutá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
RGbiker: ono se ta poloha někdy těžko hledá, když člověk neví, jak zamknout řídítka... je potřeba zatlačit klíček nejprve a mnohdy ani to nejde, když maj třeba starší mašiny ten čep co zajíždí do rámu zapečenej a funguje pouze on off, tož tak.
Tak to je dost mozny, ja mam ted u my 98 kawy spis problem s tim, ze uz je cela spinacka vevnitr a i klicek samotnej dost ochozenej, tudiz nekdy je problem i prepnout on/off nebo zamknout riditka, ale po chvilce premlouvani to vzdycky nakonec jde. Spis se desim, az se to jednou vysype uplne. Holt uz to ma naky roky a kilometry no...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 21 | Včera v 21:57 assassin |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |