5 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
no ale pravda, tazatel se ptá na moto bez klíčku, tak to byl asi chyták, tos teda vyhrál první cenu asi!!
Naposledy editováno 23.06.2009 06:45:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
Dingo>
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
tak co já jsem měl moto tak všechny... ze zkušenosti můžu jmenovat Suza SV, Kawa ER5, FZ6, FZ1, Monster 600, Kawa 636 ... Totéž auta to umí. Ostatně myslím je to dané vyhláškou že musí jít rozsvítit světla parkovací bez použití klíčů. Aspon tak nám to v autoškole říkali
edit: kde vim, ze to nejde, je novej varan.
Naposledy editováno 23.06.2009 07:08:39
Dingo>
fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný
[lol] [lol] [lol]
u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla
minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...
RGbiker napsal:
No tak ja kdysi na dvace a kamos s GS500, kdyz jsem dorazili do kempu o pulnoci, jsme nechali svitit svetla na potkavacky vcetne zapnutyho zapalka cca 20 minut, nez jsme postavili 2 stany. Rano ani jeden z nas nenastartoval, starer se sotva tocil. Jinak ty parkovacky bez klicku taky zatim na vsech moto, co jsem mel, je to vetsinou posledni poloha vlevo na spinacce (zamceny riditka + parkovacka a klicek jde vyndat)
Dingo - přesně tak to je, má to i Aprilia, Yamaha i Kawa, takže nevím, kde jsi na to přišel, či co jsi sedlal, ale poslední poloha proti směru hodinových ručiček jsou u většiny motorek, parkovací světla, respektive, ještě jsem neviděl v uvozovkách mašinu, kde by to nebylo vyjímaje samozřejmě ty, kde to není(Jawa,...,...,.). Měl to i známý na Cagivě.
RGbiker: ono se ta poloha někdy těžko hledá, když člověk neví, jak zamknout řídítka... je potřeba zatlačit klíček nejprve a mnohdy ani to nejde, když maj třeba starší mašiny ten čep co zajíždí do rámu zapečenej a funguje pouze on off, tož tak.
Co se týče té výdrže, tak 5 hodin a má dost. Ale vzadu svítí 2 x 5 W. Takže je to žiravina. Baterie má 9Ah.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |