globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky splitfire
 
27.3.2007 v 18:09
Zdarec,máte někdo zkušenost s těmito svíčkami,mám je na TL a moc s nima spokojený nejsem,při nižších otáčkach jakoby vynechávaly.A kámoš je měl na VTR a měnil je hned po týdnu,říkal úplně nahovno.Tak se ptám jak to s nima je?Dík :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 09:49 | Nahoru | #1
spalovac>ne LR12C ma hrubsi elektrodu s medenym jadrem. Proste normalni klasika. katalog (2MB PDF) najdes zde http://www.luke.cz/...alog%20motocykly.pdf .
Ona ta Silver svicka lepe vede teplo, takze se da pouzit pro vykonne a preplnovane motory. Ale do masiny kde staci normalni ES typ od NGK me to prijde jako mrhani penezi. Ja si je sice tehdy koupil, ale jenom diky tomu, ze tehdy me pan prodejce z luke.cz rekl cenu snad 89kc kus a spletl se. Mely stat skoro 140Kc, ale protoze se spletl tak rekl ze to necha za cenu kterou mi slibil. Ja teda ted koupil svice v AutoKelly, ale zklamali me chlapci. Nemam rad kdyz si neco jeden den objednam a druhy den se pak na me z pultu kouka neco jineho a jeste se se mnou prodavac hada. Cili objednano bylo L12C a rano se na me koukaly LR12YC :D mu rikam pane propalim si pisty chtel sem neco jineho...bla bla bla a ze L12C neumi objednat (najednou), tak sem bafl L14C co mel na sklade a zmizel. Btw za ty L12C me rikali cenu 38kc/kus (tvrdil ze vc. DPH).

Jo jinak v luke.cz stoji L10,11 a 12S 159Kc...ponekud drahe a vykon to neprinese. Nak

PS. jeste bych chtel dodat, ze ty L10S me uplne na pocatku doporucili na zaklade dotazu primo z Brisku. Coz je s podivem, protoze pokud si najedes na jejich stranku a katalog...tak me pro GPz750 vyhodi typ L(R)14C ... L10S leda Turbo verze. Takze sem byl uveden v omyl uz na pocatku primo vyrobcem :D:D:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 10:24 | Nahoru | #2
Nak>Diky za katalog. Zrejme objednam ty LR12C a ty L10S mi zustanou na krku. Snad je v necem uzivim.
Ja proste jenom hledam vhodnou nahradu, protoze NGK me uprimne leze krkem. Nedavno jsem mel prasklinou v karteru, motor bral prevodovy olej a tech NGK jsem zrusil minimalne za 1000 kc. A tech uchlastanejch bylo bratru taky dost. Proste dam novou svicku a po case to s ni zacne blbe startovat a podobne (CZ kros). Uz tam mam danou NGK 8 a stale se me to zda byt studene. Holt asi malo taham za plyn :) Prolistuju katalog a zkusim najit teplejsi Racingove svicky a do cestaku dam ty LR12C.
Kamarad ma odzkousene,ze ta zavodni svicka Brisk snese opravdu hodne. Nevydrzela mu v motoru zadna krome teto.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist