1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
Ona ta Silver svicka lepe vede teplo, takze se da pouzit pro vykonne a preplnovane motory. Ale do masiny kde staci normalni ES typ od NGK me to prijde jako mrhani penezi. Ja si je sice tehdy koupil, ale jenom diky tomu, ze tehdy me pan prodejce z luke.cz rekl cenu snad 89kc kus a spletl se. Mely stat skoro 140Kc, ale protoze se spletl tak rekl ze to necha za cenu kterou mi slibil. Ja teda ted koupil svice v AutoKelly, ale zklamali me chlapci. Nemam rad kdyz si neco jeden den objednam a druhy den se pak na me z pultu kouka neco jineho a jeste se se mnou prodavac hada. Cili objednano bylo L12C a rano se na me koukaly LR12YC :D mu rikam pane propalim si pisty chtel sem neco jineho...bla bla bla a ze L12C neumi objednat (najednou), tak sem bafl L14C co mel na sklade a zmizel. Btw za ty L12C me rikali cenu 38kc/kus (tvrdil ze vc. DPH).
Jo jinak v luke.cz stoji L10,11 a 12S 159Kc...ponekud drahe a vykon to neprinese. Nak
PS. jeste bych chtel dodat, ze ty L10S me uplne na pocatku doporucili na zaklade dotazu primo z Brisku. Coz je s podivem, protoze pokud si najedes na jejich stranku a katalog...tak me pro GPz750 vyhodi typ L(R)14C ... L10S leda Turbo verze. Takze sem byl uveden v omyl uz na pocatku primo vyrobcem :D:D:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
Ja proste jenom hledam vhodnou nahradu, protoze NGK me uprimne leze krkem. Nedavno jsem mel prasklinou v karteru, motor bral prevodovy olej a tech NGK jsem zrusil minimalne za 1000 kc. A tech uchlastanejch bylo bratru taky dost. Proste dam novou svicku a po case to s ni zacne blbe startovat a podobne (CZ kros). Uz tam mam danou NGK 8 a stale se me to zda byt studene. Holt asi malo taham za plyn :) Prolistuju katalog a zkusim najit teplejsi Racingove svicky a do cestaku dam ty LR12C.
Kamarad ma odzkousene,ze ta zavodni svicka Brisk snese opravdu hodne. Nevydrzela mu v motoru zadna krome teto.