globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis Buell SČ nebo Praha
18.6.2009 v 12:53
Máte někdo tip na dobrej servis na Bulíky nejlépe střední Čechy nebo Praha ?

A dál od jakýho ročníku byste doporučili koupi XB12Ss s ohledem na známé technické problémy.

Předem díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 13:02 | Nahoru | #1
tak můžeš zkusit klasiku HD na šalamounce v Praze....jinak HD a buel uměl výborně týpek u Kladna HS choppers hodně šikovnej chlápek , dělávali sme u něj HD a různý přestavby

jinak možná bude bejvalá prodávat XB12Ss koupeno v čr 07dmička

Naposledy editováno 18.06.2009 13:02:50

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 13:03 | Nahoru | #2
A naco chceš servis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 13:26 | Nahoru | #3
jetam> Díkes. Kladno je kousek, to by bylo ok.
Pokud bys měl k motce tvý bejvalý bližší info, pošli mi ho prosím do PM. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 13:27 | Nahoru | #4
Bond_age> Jako že se tak se*ou, že to nemá smysl opravovat ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 13:28 | Nahoru | #5
Dunric> já jí řeknu at ti kdyžtak napíše sama do PM

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 15:58 | Nahoru | #6
jetam> Ok, díky

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

18.6.2009 v 16:31 | Nahoru | #7
Ahoj, zítra si udělám čas a písnu ti sem nějaký elaborát.

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

19.6.2009 v 00:04 | Nahoru | #8
XB12> Beru tě za slovo

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

19.6.2009 v 11:33 | Nahoru | #9

Dunric>Bond_age> Jako že se tak se*ou, že to nemá smysl opravovat ?



No nemám pocit, že by se Buell sral. Co ho mám, tak jsem na něm nalítal cca 22000 km a to jsem ho moc nešetřil. Jediné, co jsem na tom dělal byl olej a desky.
No jediné co se na tom vykašilo byl klínek na rozvodech, když jsem ve 160km/h u Bobycentra v Brně podřadil, ale to se může stát na jakékoliv motorce, nebo autě, když tomu dáváš kakao.

Nedám tedy na Buella dopustit

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

22.6.2009 v 10:52 | Nahoru | #10
Ahoj, na začátek to trochu sjednotím.
XB12s se dělá od roku 03 a v roce 06 se k faceliftu přidaly ještě 2 varianty
XB12Ss a XB12Scg. Liší se jen nepatrně (Scg jinou kyvkou a Ss delším rámem) viz odkazy:

http://www.totalmoto...htningLongXB12Ss.htm
http://www.totalmoto...LightningXB12Scg.htm

Budu se tedy zmiňovat jen o XB12s, protože tu mám a mám s ní i zkušenosti.
Pokud tedy vybíráš XB12s Lightning (nejběžněji k sehnání), tak v podstatě
nemůžeš udělat chybu.
V roce 06 XB12 prodělala nepatrný facelift, který se liší kromě barevných variant
také drobnou změnou motoru. Omezovač otáček se zvedl z 6600 na 6800 a velice nepatrně
(1kW a 2Nm) se zvýšil výkon motoru. Pozor však při objednávání náhradních dílů,
neboť některé díly jsou na modely od 06 jiné (např. spojkové lanko, kryty motoru, atd...).

Za sebe ti doporučuji koupit model 06 a výš. Má lepší výfuk, zesílenou spojku a uložení
jejího ovládacího excentru, zesílený ozubený řemen Goodyear a upravenou mapu vstřikování.
Pokud ale nebude facelift k sehnání, s přehledem jdi do modelů 04-05 a určitě to nebude
nijak kvalitativně poznat. Starší Buelly neznám, takže nemohu radit.

Co se týče spolehlivosti, tak myslím, že Buell je naprostý standard. Nic extra, co by
se na něm mohlo po.... není. Naopak nevyžaduje přílišnou péči, jako ostatní moto.
Ventily se neštělují (má automatické hydroštely), rozvoďák se nemění (je to OHV),
nepotřebuje péči o sekundární převod (má ozubený řemen).
Jediné proč budeš muset (pokud na to nekašleš) navštívit servis je každých 16 tis. km zkontrolovat výchozí polohy a synchronizaci škrtících klapek, vůle primárního řetězu a moment utažení hlavy řízení. Další úkony jsou už klasické výměny náplní a filtrů po 8 tis. km, nebo po 1 roce. Ozubený řemen se dle výrobce nemění, ale je doporučená roční vizuální
kontrola na vznik prasklin s preventivní výměnou v 50 tis. km. V praxi se ti na řemeni začnou kolem najetých 30 tis. km objevovat praskliny, které se rychle začnou zvětšovat a strach ti nedovolí ho nevyměnit (cena je při objednání v USA cca. 185 USD).

Tak a na závěr tě taky musím trochu od Buellů odradit, i když jsem se díval, že jsi
podobně "exotskou" mašinu měl, nebo máš (nic proti Guzzi). Pokud jsi na Buellu ještě nejel, tak se rozhodně svez a to pořádně. Je to tak trochu jiná jízda. Řidítka se ti v menších rychlostech sami "zavírají". Ve velkých rychlostech (nad 170 km/h) je Buell zase dost nestabilní. Při brždění motorka vlivem příliš velkého kotouče vibruje a pokud
v zatáčce přibrzdíš, tak se ti Bulík začne ihned vlivem odstředivé síly mega kotouče
narovnávat. Motorka na volnoběh hrozně vibruje. Při jízdě se to trochu zlepší, ale
pořád žádná sláva. Sedlo je tvrdý a navíc ti pod zadek ventilátor zadního válce
pere odsávaný horký vzduch, takže mám v létě v kombinéze pořád zpocenou řiť.
Jelikož je výfuk stylově pod motorem, tak mi po cca. 250km začne dunět v hlavě a 300km dlouhá projížďka je pro mě limit, kdy mi to už je fakt nepříjemné. Samozřejmě jde o laďák (série je pohodový čajíček). Na cestování ve dvou asi zapomeň, protože "tvrdé mini bidýlko" je tak na vyhlídkovou vyjížďku pro zmrzlinu a tank-vak si můžeš dát akorát na záda, protože kryt air-boxu (nádrž je v rámu) je plastovej, takže magnet tank-vaku je ti k ničemu.

Mě Buell uchvátil designem, takže přehlížím jeho neduhy. Jsem tip motorkáře, co nejezdí ve dvou a vyjížďky podnikám dlouhé max. do 250 km. Potom je to s Buellem docela zábava.
Kámoši jezdí často na mašinách na dovolené, nebo 2 denní vyjížďky do Alp, a to na to Buella
rozhodně není. Já měl po 350km úplně rozsekanej zadek a bolela mě hlava jak střep.

Všichni mí známí, kterým jsem Bulíka půjčil (samozřejmě těm zkušeným), se jednoznačně shodli, že vzhledově je to super stroj, ale jezdí se na tom špatně a že by si Buella z důvodů obtížné ovladatelnosti nekoupily.
Tohle mě docela překvapuje a je asi pravda, že pokud se na něm svezeš (ale trochu víc, napoprvé se asi zděsíš úplně) a budeš z toho řízení mít pořád "divnej" pocit, tak si ho nekupuj. Potom už budeš jen hledat kompromisy, jak si tu volbu Buella vnitřně obhájit.
Navíc doposud neznám aktivního Buellistu, který by si na svůj stroj stěžoval, či ho nějak negativně hodnotil, což je trochu divný, ne?
Schválně zkus tady na fóru vytvořit téma s dotazem např.:
"Prodali jste Buella a litujete toho?", to by mě fakt zajímalo, jak by to dopadlo.

Nyní jsem ve fázi, kdy mi i po úpravách mašiny (viz. můj profil) přestává u Buella stačit výkon motoru a začínám vážně přemýšlet, že Buella prodám. Kdyby tak měl 150 koní,
tak oželím všechny shora uvedené neduhy a napsal bych ti, že je to super raketa.
Ahoj Aleš.

P.S. Pokud si někdo myslíte, že jsem tady jen blábolil, tak omlouvám za opruzování.

Servis Buell SČ nebo Praha

22.6.2009 v 11:12 | Nahoru | #11
Jo a co se týká dílů a servisu:
HS choppers znám a myslím, že přístup lidí je tam super.
Většinou ti ale nabídnou druhovýrobní díl, který je levnější, avšak k ničemu.
Já se takto u nich spálil s lankem na spojku. Se servisním zásahem u nich nemám zkušenost.

H-D Praha U Šalamounky. Pravidelné servisy dělám zde kvůli servisní knize.
Po dohodě, která je úplně v pohodě, si oleje a náplně měním sám. Úkony
spojené s potřebou PC nechávám na nich. Ceny za práci cca. 500,- Kč/hod. a časové limity
dané H-D na servisní úkony dodržují, takže servis cenově úplně v pohodě. Ceny za díly jsou však naprosto ulítlé, ale když jim za to lidi ty peníze dají.

Díly na Buelly kupuji po několika velice špatných zkušenostech z druhovýrobou
pouze a jenom originální a to internetovým nákupem v USA. Cena je vždy v porovnání
s cenou v H-D minimálně poloviční.

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

22.6.2009 v 13:55 | Nahoru | #12
XB12> Díky za tak obsáhlý popis, to jsou přesně informace který potřebuju

O tom špatně řešeným chlazení zadního válce a upečených pravých stehnech jsem už slyšel Je akorát s podivem že s tím výrobce během tý doby nic nedělal, když tím trpí snad všechny modely poháněný touhle jednotkou. Viděl jsem někde na fóru jak to pořešil nějaký majitel aspoň odkloněním proudu vzduchu kterej jde od ventilátoru.

Co se týče ovladatelnosti, tak jsem měl jen na chvilinku možnost projet XB9
a po pravdě jsem byl trochu rozpačitej, hodně jiný než na jiných motkách, ale zase na druhou stranu mě láká krotit takový vzpurný bestie Je otázka jak je na tom ta "long" verze (o cca 4cm delší rozvor) po který pokukuju. Bez delší zkušební jízdy ale do toho samo nepůjdu.

Když sháníš silnější motku, co říkáš na ty nové 1125(C)R s Rotaxem ?

Servis Buell SČ nebo Praha

22.6.2009 v 15:53 | Nahoru | #13
Cena za hodinu na Šalamounce je 1200,- bez DPH (pro motorky koupený jinde, jinak 650,-bez DPH)
http://www.harley-da...is&subpage=sazba
Dobrej autorizovanej servis je v Hradci Králové u Alana. Jsou tam dobrý kluci. A cena za hodinu je tam myslím kolem 900,- bez DPH.
Další autorizovanej servis je i v Liberci, ale ač to tam mam kousíček, radši zajedu do Hradce nebo tý Prahy. Je to tam nějak propojený s Hondou co je hned vedle a je to tam takový řekl bych ne úplně profi na H-D. Ale koupit díl se tam dá. Třeba svíčky .
Sympatický na Šalamounce je to, že když přijedeš na Jarní vyjížďku do Poděbrad, tak ti daj kupón na posezóní prohlídku na motorku zdarma. Jsou to 2 hodiny servisních prací zdarma, takže 3 koliky doma. Podle nálady se nechaj někdy i ukecat, že ty 2 hodiny odečtou i z normalního servisu. Myslim, že maj celkem vstřícnej přístup.

Servis Buell SČ nebo Praha

22.6.2009 v 21:51 | Nahoru | #14
fedas - 1200,- bez DPH - to je taková pěkná lidová cena - jak se říká: za lidovku

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 08:16 | Nahoru | #15
Chlazení zadního válce "Bulíka" se dá zlepšit montáží náporového sání na pravé straně. Po montáži větrák tak často a hlavně dlouho nefénuje, protože proud vzduchu je nasměrován k zadnímu válci a ten tak lépe chladí. A šetří tím i tvé možné potomky. Možná je to jen můj pocit a na všechny možné neduhy Bulíka jsem si za tu dobu (4 let) zvyknul, otupěl a přestal plakat. Motorku za sebe můžu jen doporučit. Jinak na ní stále!!!!! jezdím ve dvou a pokud nemáš za sebou uplakánka nebo šatní skříň, tak to zvládne v naprosté pohodě. Musíš ji před tím vyškolit Monsterem, Raptorem a po koupi Buella to bude brát jako normální sedlo. Trasy zvládáme v délce cca 250-300 km na jeden zátah bez větších bolestí. Delší trasou už na delší dobu tvaruješ svou prdel a měníš styl své chůze. Hukot v hlavě s laďákem máš, ale větší hukot mají kolemjdoucí, když s laďákem projedeš kolem nich. Stává se mi, že děcka stojí a drží si uši. A starší hledají v trávě kamení... Ani při prudkém brždění jsem však nezaznamenal žádné rázy do řidítek. Tam to bude chyba v něčem jiném než ve velikosti a umístění kotouče. Na prudké brždění v zatáčce si rychle odvykneš, ale tak snad nikdo nebrzdí ani na jiné moto. Jemné (nutné) přibrždění je možné i bez toho, abys válel posléze sudy. Hodně pomáhá i tlumič řízení. Osobně mi ušetřil už 2x spoustu peněz. Za tu dobu,co Bulíka mám, musím napsat, že je to spolehlivá motka!!! A tak trošku hračka pro dospělé (bez rozdílu pohlaví). P.

[img]

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 08:45 | Nahoru | #16
SMART-H9> to víš, vyjímečné motocykly , vyjímečná cena

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 10:26 | Nahoru | #17
Já jsem koupil takový ty krytky pod sedlo. Zaplněj tu díru pod sedlem, nefouká to tolik na stehno a někde jsem snad četl, že maj mít funkci difusoru, pomáhat vytahovat ten horkej vzduch a šetřit tím ventilátor. Moc velkej účinek to ale podle mého soudu nemá. Je fakt, že ten proud je směřovám poněkud dozadu a tu nohu to trochu šetří, ale jinak je funkce asi spíš estetická. Taky nevim, jestli to pasuje i na jiny, než na ULYSSYSE.

[img]

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 14:33 | Nahoru | #18
Amík> To "náporový sání" je samo-domo výroba nebo se to dá někde koupit ?

Batůžek jsem vozil na ± 300km výlety i na daleko horších sedlech (Kawa Z1k), to na XB12Ss je proti tomu hotový gauč

Ten Bulík na fotce je nádhernej. Předpokládám že ti říká pane

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 15:04 | Nahoru | #19
Dunric> Náporové sání na fotce je pořízeno v tomto roce z USA a vyšlo mne po dovozu (kámoše) na cca 7.000,-Kč, což je fakt dost!!! za nalakovaný laminát, který není úplně stejný jako sání na druhé straně. Našel jsem na fotkách i stejný, jako je na druhý straně, ale buď už ho firma nevyrábí nebo nejde dohledat firmu, která ho prezentovala. Tak po dlouhým hledání zvítězil ten, který je na fotce mého stroje, protože mne doslova už štvala nevyváženost pravé stany bez sání. Teď jsem spokojen, ale!!! Lepší by samo byl stejný jako na straně levé. V ČR se dá sehnat u Neals Machines, ale byl v době, kdy jsem se o něj zajímal ještě dražší a nenalakovaný. Nechtěl jsem riskovat blafnutí mého laku nad svody, tak jsem ho objednal. Bulík na fotce je můj, a přesto, že jsem nadmíru spokojen, měl jsem už inzerát na prodej. Nakonec jsem inzerát stáhl a nechal si ho. Ne proto, že by byl neprodejný nebo jsem chtěl velkou cenu - kupec se mi ozval, ale protože jsem na něj tak nějak citově vázán. Bylo mi líto zříct se toho požitku z "minibiku". Má víc kladů jak záporů, tak zůstal. Za vše hovoří i spotřeba 5 litrů, nádherný zvuk, bezproblémovost, design, zátah....

[img]

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 15:06 | Nahoru | #20
Dunric> Následující fotky jsou pouze ilustrační a neříkají mi pane.

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 15:07 | Nahoru | #21
Dunric>

[img]

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 15:08 | Nahoru | #22
Dunric>

[img]

Servis Buell SČ nebo Praha

23.6.2009 v 17:02 | Nahoru | #23
Dunric> tak ti bejvalá prej psala PMko tak se kdyžtak koukni

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

24.6.2009 v 11:29 | Nahoru | #24
Krásně se to tady rozepsalo!
Ten Bulík s jednoramennou kyvkou je drsnej.

Ještě mě napadá upozornit na fakt, že Buell docela žere zadní gumu!
Mě vydrží cca. 3000 km (Michelin Pilot Road). Mám ale trochu víc
upravený motor, takže nevím jak je to se seriovkou, ale o moc lepší
to asi nebude, ne?.

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

25.6.2009 v 16:18 | Nahoru | #25
XB12> Ahoj ten gaf z brzdy v tvem profilu je z tveho Bulika?

1 reakcí na tento příspěvek Servis Buell SČ nebo Praha

26.6.2009 v 12:36 | Nahoru | #26
Neal1:
Ahoj, graf není z mého motoru, je z časopisu Sport Rider,
kde testovali Bulíka s úpravou H-D pro-series race kit,
kterou mám na svém Bulíku.

1/ Buell high flow cylinder heads with pistons
2/ Buell Pro-Series Race Air Filter
3/ Buell Pro-Series Race ECM
4/ Buell Pro-Series Double Platinum Spark Plugs
5/ Buell Pro-Series Mufler
6/ Buell High Performance Oil Pump Drive Gear
7/ Buell High performance injectors + recalibrations kit

Chci se tě zeptat, k čemu jsou dobrý ty izolační omotávky
co máš na svodech výfuku. Už jsem to na zahraničních serverech na
několika vytuněných Buellech viděl.
Ahoj Aleš.

(reakce na) Servis Buell SČ nebo Praha

27.6.2009 v 07:43 | Nahoru | #27
XB12> Ahoj,tak ty pásky tam mám kvůli odladění motoru.Drží konstantnější teplotu, výfukové plyny rychleji odcházejí a tím pádem se motor lépe vyplachuje.

Servis Buell SČ nebo Praha

7.7.2009 v 16:21 | Nahoru | #28
Pěkně jste to tady s bulíkama rozjeli ...

Amík: moc pěkný motocykl, rád bych ho slyšel - musí to být lahoda pro uši

Servis Buell SČ nebo Praha

20.9.2009 v 21:29 | Nahoru | #29
tak na servis a nahradní díly, za sebe doporučuji www.neal.cz jezdím tam už tři roky a maximální spokojenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
Buell-prosakuje olej Buell XB12Ss U2 7 28.7.2014 v 22:28 U2
Buell xb12s-spolehlivost, dostupnos... Buell XB12Ss kubik.simik 20 4.7.2014 v 12:49 sery.


TOPlist