Téma: !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!
 
18.6.2009 v 10:49
Teď mi zazvonila pošťačka s novým vydáním USA DirtBike. A směju se tu až se za břicho popadám - je tady článek který je nadepsaný tak jak je v názvu tématu: 10 BIGGEST LIES IN OFF-ROAD. Překládat vám to nebudu, tak alespoň názvy:
1. DESETIHODINOVÝ PÍST - že prej dost hysterie - u KX450F se doporučuje fakt interval 10mth, přičemž i takový Tim Ferry jezdí běžně 50mth.
2. SYNTHETIC OIL TABOO - tak to mně moc nezaujalo
3. ááá INTERVAL SEŘÍZENÍ VENTILŮ - píšou že je to taky taková malá hysterie
4. nepřekládám - pochopíte hned - THE SUPER-CLEAN FILTER - taky hysterie -myslí tím u vzduchového
5. THE EVIL PRESSURE WASHER - pro všechny škarohlídy co tvrdí že na motorku nelze s wapkou
6. ZAJÍŽDĚNÍ - mýtus "10 hodin an max půl plynu" je podle DirBike blbost. Dnešní motory to prý nepotřebují
7. MAZÁNÍ ŘETĚZU - také prý nepomůže býti úzkoprsým
8. a něco spešl pro čechy - HLUK ZVYŠUJE VÝKON - nepřekládám - nádherná věta: Not true! If it were, straight pipes would rule and the multimilion dollar aftermarket pipe industry would be replaced by slight upsurge in hacksaw sales.
9. DOTAŽENÉ JE LEPŠÍ! - jsde jim o šroubky - ale to že je to kravina asi víme všichni - méně je lépe a připlatit raději za loctite
10. OIL CHANGE HYSTERIA - krom jiného že měnit filtr s každou výměnou oleje je kravina na kvadrát! Hlavně u strojů s dělenými náplněmi - jeden filtr stačí na tři náplně.

Super počtení! Jako balzáááám!!!!

Naposledy editováno 18.06.2009 10:52:33

1 reakcí na tento příspěvek !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!

18.6.2009 v 11:53 | Nahoru | #1
[img]

[img]

[img]

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!

18.6.2009 v 12:16 | Nahoru | #2
bathed> dík!

Desmo> Tam je asi řeč o moderních motorkách s titanovejma ventilama a podložkama.. co jsem tak vypozoroval tak ty se prakticky nehejbou a jak začnou tak už je to známka brzkýho konce

Co se týče LC4 a oleje, vždycky mě štvalo jak je možný že já na svý EXC budu měnit olej po 500 km a kámoš co jezdí to samý na LC4 až po 5000 Tady u těch motorek je podle mě trochu mýtus v tom že ten dlouhý interval platí i do terénu, měli byste si to spíš zkracovat :)
Třeba u DR-Z 400 vyšlo rozborem najevo že při jízdě v terénu je olej v 3000 km už "ojetej", přitom předepsaný interval je 6000 km

Naposledy editováno 18.06.2009 12:16:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist