Díky, CB 600F.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
David 900SS píše: Camča_v>
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.
Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.
btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama