globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední brzdové čelisti
 
21.3.2007 v 17:09
Přátelé, zajímalo by mně, jestli Vám při volném otáčení předního kola "šustí" brzdové čelisti o kotouč. Případně, jak to napravit. :marod:
Díky, CB 600F.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti

22.3.2007 v 09:49 | Nahoru | #1

David 900SS píše: Camča_v>

myslím že ne Time

nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám

a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá


takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.

Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.

btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama

(reakce na) Přední brzdové čelisti

22.3.2007 v 11:03 | Nahoru | #2

Camča_v píše: [quote=David 900SS]Camča_v>

myslím že ne Time

nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám

a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá


takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.

Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.

btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama [/quote]
u motorky která má třmeny čistý to sice jde i rokou ale jakou silou? 10 - 20 kg (uvádím v kg pro názornost) , to raději použiju již zmíňenou páku kde ztlačím včechny pístky současně.

gumička - prachovka nikdy nevyvine takovou sílu aby vrátila pístky

pokud mám kolo v luftě , stlačím páčku tak tlakem přitlačím brzdový desky na kotouč , pak brzí , pokud povolím tlak tak brzdový desky nejsou přitlačený na kotouč a nebrzdí , jen drhnou , díky tomu že kotouč malilinko háže (kolik přesně nevím , to doplní někdo kdo je chytřejší) , tak rozhodí tyto desky od sebe , proto vždy i na nové motorce a nejen na motorce , když máš kolo v luftě , zmáčkneš brzdu , pustíš brzdu , tak máš desky těsně na kotouči ale s prakticky nulovou přítlačnou silou. kolo pak drhne a brzdí víc než když to kolo roztočíš rukou , můžeš doma zkoušet a koukat jak zatahuje gumička , která má chránit pístek před nečistotma pístek zpět, navíc kdyby tato gumička zatáhla pístek zpět do výchozí pozice jak chceš řešit opotřebení brzdovejch desek?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist