Díky, CB 600F.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
David 900SS píše: Camča_v>
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.
Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.
btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama
Camča_v píše: [quote=David 900SS]Camča_v>
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.
Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.
btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama [/quote]
u motorky která má třmeny čistý to sice jde i rokou ale jakou silou? 10 - 20 kg (uvádím v kg pro názornost) , to raději použiju již zmíňenou páku kde ztlačím včechny pístky současně.
gumička - prachovka nikdy nevyvine takovou sílu aby vrátila pístky
pokud mám kolo v luftě , stlačím páčku tak tlakem přitlačím brzdový desky na kotouč , pak brzí , pokud povolím tlak tak brzdový desky nejsou přitlačený na kotouč a nebrzdí , jen drhnou , díky tomu že kotouč malilinko háže (kolik přesně nevím , to doplní někdo kdo je chytřejší) , tak rozhodí tyto desky od sebe , proto vždy i na nové motorce a nejen na motorce , když máš kolo v luftě , zmáčkneš brzdu , pustíš brzdu , tak máš desky těsně na kotouči ale s prakticky nulovou přítlačnou silou. kolo pak drhne a brzdí víc než když to kolo roztočíš rukou , můžeš doma zkoušet a koukat jak zatahuje gumička , která má chránit pístek před nečistotma pístek zpět, navíc kdyby tato gumička zatáhla pístek zpět do výchozí pozice jak chceš řešit opotřebení brzdovejch desek?