Díky, CB 600F.
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
Šustění je normální - vychází to z principu. Když přestaněš brzdit, nikde není žádná pružina nebo tak něco, co by pístky vrátilo do nebrzdící polohy. Udělá to kotouč tím, že není absolutně rovnej, trochu hází a to desky odtlačí. Ale zároveň to šustí :)
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
tomu snad ani sám nevěříš , že ne?
je to totiž absolutní blbost
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
David 900SS píše: Camča_v>
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.
Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.
btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama
Camča_v píše: [quote=David 900SS]Camča_v>
myslím že ne Time
nesetkl jsem se stím ani na autech ani na motorkách , i když je fakt že nový auta a motorky neznám
a to dokáže působit takovou silou že to zatlačí pístek zpět? , já jen že pístky stlačuju buď pákou a ty co nejdou tak stolařskou svěrkou , takže aby nějaká tenká gumička vyvinula takovou sílu se mě nezdá
takže si myslíš toto - Zvedneš motku tak,aby bylo kolo v luftě.zkusíš zatočit kolem,ano točí se.Zmáčkneš brzdu,netočí se.Brzdu povolíš a netočí se,protože desky nerozhodily zvlněný kotouče?Tohle si opravdu myslíš?Tak to potom promiň,ale měl by sis doplnit základní znalosti.
Skutečnost je totiž taková,že kolo je znovu volný po uvolnění tlaku,aniž bys s ním musel otáčet.Takže čím to asi bude?Vrací to těsnění,nic jinýho tam totiž není.
btw: měl bys udělat GO třmenů,když potřebuješ až takovou hrubou sílu,já u své RR zatlačím pístky rukama [/quote]
u motorky která má třmeny čistý to sice jde i rokou ale jakou silou? 10 - 20 kg (uvádím v kg pro názornost) , to raději použiju již zmíňenou páku kde ztlačím včechny pístky současně.
gumička - prachovka nikdy nevyvine takovou sílu aby vrátila pístky
pokud mám kolo v luftě , stlačím páčku tak tlakem přitlačím brzdový desky na kotouč , pak brzí , pokud povolím tlak tak brzdový desky nejsou přitlačený na kotouč a nebrzdí , jen drhnou , díky tomu že kotouč malilinko háže (kolik přesně nevím , to doplní někdo kdo je chytřejší) , tak rozhodí tyto desky od sebe , proto vždy i na nové motorce a nejen na motorce , když máš kolo v luftě , zmáčkneš brzdu , pustíš brzdu , tak máš desky těsně na kotouči ale s prakticky nulovou přítlačnou silou. kolo pak drhne a brzdí víc než když to kolo roztočíš rukou , můžeš doma zkoušet a koukat jak zatahuje gumička , která má chránit pístek před nečistotma pístek zpět, navíc kdyby tato gumička zatáhla pístek zpět do výchozí pozice jak chceš řešit opotřebení brzdovejch desek?
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
Je mrak třmenů,který prachovky ani nemají,zato těsnící kroužek v tělese válce mají všechny - to je logický.A právě díky němu,samozřejmě mimo těsnícího účinku,se pístky vrací zpět po opadnutí tlaku.
Snahou výrobce kotoučů je vyrobit je s nulovou házivostí.Nebo myslíš,že konstruktér předepisuje minimální házivost?Že to jako nesmí být rovný?Jakým způsobem pak té křivosti cíleně dosáhne?Na příklad na brusce nakřivo?
Píšeš o nulové přítlačné síle,když pustíš páčku - to je samozřejmé.Ale sakra,co vlastně ten pístek vrátilo zpět,aniž by se kolo vůbec otočilo?Nenapadá tě,co to sakra může být?
Budu se muset někoho zeptat,možná pan Nissin,nebo strejda Brembo .... ti by o tom mohli něco vědět
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
no myslim ze kazdej kotouc je zvlnenej sam o sobe, pripadne se zvlni po prvnim zahrati...tezko udelat material bez jakejchkoliv vnitrnich pnuti atd....
camca ..pises blbosti .... pistek vratilo zpet.... proste treci sila rovna se koeficient treni x pritlacna sila na plochu (tlak) takze pokud sila je brzdi to pokud ne nebrzdi..a o pohnuti tam nemuze byt ani reci...pokud bude kotouc absolutne bez hazeni tak desticky budou jezdit sem tam jen v ramci deformace destiky/kotouce pusobenim te sily...coz bude nula nula nic..... (proste to ze se desticka dotyka kotouce neznamena ze s kolem nejde otocit a ze aby se s nim tocit dalo musi se desticka oddalit - neni to zadny samosvorny mechanismus ... bubnova a pasova brzda samosvorna udelat jde ale tohle fakt ne...)
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
Rozuměj,nejedná se o chod v řádu jednotek milimetrů,vychýlení je minimální.Destičky jsou prakticky pořád na kotouči,proto taky šustí,že ... :) abychom také připomněli původní téma.Při zabrždění pístek povyjede pár desetin,těsnění se "deformuje" a po pominutí tlaku deformace zmizí tím,že pístek vtáhne zpět.Samo když potřebuješ našlapat brzdu po výměně desek třebas,tak při velkým zdvihu guma pístek pustí.
Jo a hádat se chci :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední brzdové čelisti
Tak to prostě je, vracení pístů do třmenu zajišťuje tvar těsnících gumiček......
1 reakcí na tento příspěvek Přední brzdové čelisti
to ale nemění nic na tom , že to budu zkoumat , teď mám až moc práce , ale jak budu zase vrtat do brzd , tak budu měřat a zjišťovat
je fakt že mě ani ve snu nenapadlu že těsnící gumička by mohla díky své deformaci vrátit pístek , sic malilinko ale jo
tomu snad ani sám nevěříš , že ne?
je to totiž absolutní blbost [/quote]
Teď už možná věříš i ty a příště,než začneš plácat něco o blbostech,si nejdřív ověř,jaká je skutečnost.
Holt víš jak to je - žádnej učenej z nebe nespadl .... ale blbý jak kdyby shazovali
Nejhorší je,že ten váš mýtus o rozhánění zvlněným kotoučem,je jen jedno z dogmat,kterým spousta chytráků věří :thmubup: