Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:58 | Nahoru | #1

Natsu>tvuj/muj/svuj pan ses ty/ja/sam.



to se mi libi , sikovny ...

ale zakaznik/klient ma "vzdy" pravdu ...

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:04 | Nahoru | #2

Ellenka>
ale zakaznik/klient ma "vzdy" pravdu ...



nema, ano v tomhle svete je to zvykem, ze ma pravdu, ale dle meho mineni, nema. Pravdu ma ten, kdo tomu rozumi a vi o cem mluvi. Duvodem proc tomu tak neni, je ze vsichni vidi jen prachy, a lizali by i prdele, kdyby jim za to zakaznik platil. Ja verim, ze podnikat by se melo, aby clovek dal ve znamost sve kvality a na zaklade tehle kvalit si vybudoval nakou skupinu zakazniku. Ale to by se asi muselo podnikat jen tak pro zabavu, nebo kdyz uz pro penize, tak bez chamtivosti.

A naprosto me serou tyhle zavedene hlasky a zvyky prijde-li na to..(zakaznik je nas pan/zakaznik ma vzdy pravdu,... ze zvyku, treba - v mistnosti je cepice na hlave neslusnost?WTF?), ktery kazdy pouziva jako svatou pravdu, jen protoze je kdysi nekdo zaved, vetsina je zacala opakovat a oduvodnovat si je vsemozne i nemozne, bez premysleni. Proste je to podle me spatne, a fidli basta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist