1 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
rika se tomu poloautomat (poloavtomat po rusku :D) a je to tak, jak rikali ostatni, ze pri seslapnuti nebo nadzdvizeni radicky se uvolni trosku spojka...
u me CZ180 to bylo i celtit, ze kdyz jsem prizvedl radicku, tak se spojce povolilo lanko.. :D
Jestli bych se spojkou přejel Bosnu o pár vteřin rychleji si netroufám odhadnout. :lol: :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
Akorát dolů už mi to trochu drsné přijde, pokud nedám meziplyn, tak přeci nevyrovnám otáčky a tím pádem to musí převodovka pocítit??? A meziplyn bez spojky nedám ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bez spojky
Jako bývalý strojař tvrdím, že to převodovce vadí, jenže rozdíly se projeví po hodně dlouhé době. Tou dobou má motorku x-tý majitel, který dumá, proč mu vyskakují kvalty, když se o motorku tak pěkně staral. A původní majitel prasí další převodovku, protože "jí to přece nevadí".
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bez spojky
2 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
pokud ma moto elektronicke snimani polohy radici paky da se to tam sazet bez spojky.....ale toho se vyuziva spise na zavodnich moto kdy se radi bez ubrani plynu v max. otackach.....Takto se radi na motokros/enduro motrokach , ale prece jen spojky se trochu dotkne (malinko se zmackne) aby tam kvalt vlezl lehceji
3 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bez spojky
no v aute jdes vzdycky pres neutral, takze tam jde bez problemu jen vyradit... ale ne zaradit... co se motky tyce, tak je prave vyhoda toho ze jdes jen z rychlosti na rychlost... i kdyz nahoru radim bez spojky, tak z 1 na 2 spojku dam vzdycky... pac pres neutral to neni uplne koser...
už to budu psát poněkolikátý, ale když je ta zima...
V tomhle máš pravdu. Typické zařazení jedničky probíhá stylem: vytočení motoru - ubrání plynu (nejlépe úplně) - vymáčknutí spojky - zařazení dvojky - povolení spojky - plný plyn.
Výrobce zřejmě nějaký takovhle "průběh" řazení předpokládal a proto tam tu spojku dal. Jenže v momentě vymáčknutí spojky klesou otáčky motoru natolik, že se dvojka řadí do pomaleji se otáčejících kol a padne rána. Pak jsou tu diskuze "kovový zvuk na litrovém varaderu při řazení jedničky" "divné zvuky na fazeru při řazení jedničky" a následují odpovědi "to je normální. tyhle převodovky si trochu cvaknou ale je to normální" :lol: :lol: :lol:
jen letmo.: myslím si, že řazení se spojkou v okamžiku rozdílnejch otáček kol v soukolí, udělá převodovce díky setrvačnejm silám mnohem větší pakec, než plynulý, vychytaný řazení bez spojky....samozřejmě mám na mysli řazení nahoru....o řazení dolu ani nemluvím....to je prasec nehrubšího zrna.
Když po zařazení bez spojky cítíš jakýkoli trhnutí,je to špatně-v ten moment dostanou ránu boční kolíky na ozubených kolech a ty když jsou hodně omlácený,začnou vypadávat kvalty(nejradši dvojka)
Kurnik to jsem po tich jegrmajstrech ňákej chytrej :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bez spojky
to je pravda, lebo podraduje sa do velmi vysokych otacok a bez medziplynu by koleso klzalo.
Inak zo svojej skusenosti musim povedat, ze brzdit z 200-230 na 100-120 na co najkratsom useku a este pritom aj podradovat je fakt "opruz".
Tazko sa prednou brzdou udrzuje ten najsilnejsi mozny brzdny tlak a popritom sa este kruti zapastim kvoli medziplynu... preto sa na sporty dava antihop a kope sa tam dole vsetko bez medziplynu (so spojkou samozrejme) takze sa mozes sustredit iba na brzdenie.
Skusal som to na R1 a je to nebe a dudy. A dalsie sekundy na okruhu k dobru :)
1 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
CubaFZR>Vladimir>>
no v aute jdes vzdycky pres neutral, takze tam jde bez problemu jen vyradit... ale ne zaradit... co se motky tyce, tak je prave vyhoda toho ze jdes jen z rychlosti na rychlost... i kdyz nahoru radim bez spojky, tak z 1 na 2 spojku dam vzdycky... pac pres neutral to neni uplne koser...
V aute jde i zaradit, jel jsem komplet bez spojky (praskle lanko) z Melnika do centra Prahy. :)