3 reakcí na tento příspěvek Bez spojky
už to budu psát poněkolikátý, ale když je ta zima...
V tomhle máš pravdu. Typické zařazení jedničky probíhá stylem: vytočení motoru - ubrání plynu (nejlépe úplně) - vymáčknutí spojky - zařazení dvojky - povolení spojky - plný plyn.
Výrobce zřejmě nějaký takovhle "průběh" řazení předpokládal a proto tam tu spojku dal. Jenže v momentě vymáčknutí spojky klesou otáčky motoru natolik, že se dvojka řadí do pomaleji se otáčejících kol a padne rána. Pak jsou tu diskuze "kovový zvuk na litrovém varaderu při řazení jedničky" "divné zvuky na fazeru při řazení jedničky" a následují odpovědi "to je normální. tyhle převodovky si trochu cvaknou ale je to normální" :lol: :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bez spojky
to je pravda, lebo podraduje sa do velmi vysokych otacok a bez medziplynu by koleso klzalo.
Inak zo svojej skusenosti musim povedat, ze brzdit z 200-230 na 100-120 na co najkratsom useku a este pritom aj podradovat je fakt "opruz".
Tazko sa prednou brzdou udrzuje ten najsilnejsi mozny brzdny tlak a popritom sa este kruti zapastim kvoli medziplynu... preto sa na sporty dava antihop a kope sa tam dole vsetko bez medziplynu (so spojkou samozrejme) takze sa mozes sustredit iba na brzdenie.
Skusal som to na R1 a je to nebe a dudy. A dalsie sekundy na okruhu k dobru :)