globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV 1000
7.6.2009 v 11:59
Čau chci se zeptat kdyby jste měli možnost rozhodnout se mezi dvěmi motorky kterou by jste volili? Aprilia RSV 1000R Factory vs. Ducati Monster S4R je mě jasný, že každá je o něčem jiným. Ale dost jsem četl u RSV se zavzdušňuje spojka a zadní brzda žádná sláva. Co je na tom pravdy? Dík za rady
Předchozí
1 2
Následující

RSV 1000

7.6.2009 v 12:07 | Nahoru | #1
na co potřebuješ zadní brzdu u dvouválu?

RSV 1000

7.6.2009 v 12:14 | Nahoru | #2
ne asi dvouvál brzdí motorem líp jak ten nissin, co máš na mašině Ale asi bych šel do RSv než do monstera (u mě ale otázka vzhledu, monster s emi tolik nelíbí)

RSV 1000

7.6.2009 v 12:15 | Nahoru | #3
se spojkou jsem nikdy žádný problém neměl!zavzdušněná i nezavzdušněná funguje pořád dobře.
Neutrál se musí dát ještě před zastavením,ale s trochou úsilí ho tam dáš i při stání.
Zadní brzda na RSV by se nepoužívala ani kdyby fungovala!
Monster je úplně jiná motorka!
Pokud chceš brutální projev motoru a cítit vybrace od začátku až dokonce otáček jdi do RSV!
Dukárny nemají takovej projev a jsou uhlazenější!
Podvozky obou motorek a brzdy jsou výborné.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000

7.6.2009 v 12:16 | Nahoru | #4
Dej si RSV! Antihop ti bude sloužit skělě a zadní brzdu stejně moc nepoužíváš..Jen jestli jsi doteď jezdil 4V,tak ti bude chybět ta rychlost na výjezdu ze zatáček.4V ti budou ujíííždět...a mávat ti papáááá

Jinak ten motor a sílu co cítíš mezi kulema je fakt masakt. Zkusil jsem 4V i 2V na okruhu a rozdíl jako bejk

RSV 1000

7.6.2009 v 12:31 | Nahoru | #5
rsv

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

7.6.2009 v 13:15 | Nahoru | #6
BADBIKERS> jak to, že když má RSV takovej brutální krouťák, že ti budou 4V ujíždět? Kamoš má Monstra 900 jeli jsme z Jedovnic a když za to zatáhl tak mě hravě ujížděl.

(reakce na) RSV 1000

7.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #7

Diadoras>BADBIKERS> jak to, že když má RSV takovej brutální krouťák, že ti budou 4V ujíždět? Kamoš má Monstra 900 jeli jsme z Jedovnic a když za to zatáhl tak mě hravě ujížděl.



taky bych to neviděl tak jak napsal badbikers,je teda pravda že nové čtyřválce mají tak nějak stejný krouťák ale že by mi někdo z výjezdu ze zatáčky na čtyřválci ujel,to se mi nestalo a to nejsem žádnej extra střelec
a jinak já bych šel do rsv

RSV 1000

7.6.2009 v 15:14 | Nahoru | #8
předně by jsi si měl rozmyslet. jestli chceš sportovní nebo nahatou motorku...

RSV 1000

7.6.2009 v 17:06 | Nahoru | #9
kazda sportovni muze byt casem nahata

jelikoz jezdim RSV tak sem pro ni,na duc jsem nejel.me dvouval nejak uhranul

RSV 1000

7.6.2009 v 17:47 | Nahoru | #10
pokud chceš dvouvál tak proč nezůstaneš u Hondy VTR SP 1,2 !!

RSV 1000

7.6.2009 v 19:22 | Nahoru | #11
Ještě by mě zajímalo jak často se co mění u RSVčka? Např. olej, svíčky, ventily, rozvoďák. Je to stejné jako u Ducati?

RSV 1000

7.6.2009 v 20:16 | Nahoru | #12
svíčky jednou do roka,olej po šesti max. ventily každé dva roky,rozvody-řetěz!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

7.6.2009 v 23:21 | Nahoru | #13
Diadoras> Krouťák není to samý co výkon, 4V prostě není 2V..
A jak tu bylo řečeno, taky jde o to kde s moto budeš jezdit? Jestli chceš házet modela, jdi do ducny, pokud chceš bejt racing - jdi do RSV. Co vim, tak bych di dovolil tvrdit, žeRSV není tolik náchylná na servis jako Ducati. .

O jakým roku vůbec přemýšlíš?

Neprotěžuju RSV oproti Ducně, pravidelně jezdím něco jiného. Jen vlastní zkušenost a názor

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000

7.6.2009 v 23:22 | Nahoru | #14
Spojka se mi nezavzdušňuje, zadní brzda tak nějak brzdí a neutrál tam padá sám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 09:56 | Nahoru | #15
pozor pozor, zde mícháte dohromady dvě modelové řady:

98 - 2003 - zde zlobila volnoběžka, a konektor na usměrňovači

04 - 2008 - zde na prvních ročnících zlobilo zavzdušńování spojky a zadní brzdy (řešilo se výměnou těsnění)

RSV 1000

8.6.2009 v 09:57 | Nahoru | #16
Ber RSV říka se o Aprilkach že jsou to italske Hondy kvuli spolehlivosti já mam na motoru 49000 km a rozvody jsem ještě neměnil max kontrola ventily olej co 7500 km filtr je to pohoda se spojkou jsem nikdy problem neměl a zadní brzda je alespon u Falca uplně bez problemu je to asi jinym umístěním nadobky z kapalinou??!!

(reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 09:59 | Nahoru | #17
JM_BIKE>TO maš pravdu volnoběžku jsem měnil okolo 30000 ale není to pravidlem že odchází.

RSV 1000

8.6.2009 v 13:27 | Nahoru | #18
Mně se teda fakt líbí ten monster, S4R je dělo

ad k těm 2v a 4v...třeba v testu časopisu motocykl, testování naháčů, TNT, aprillia tuono, buell a FZ1 (fz1 měl nejvyšší výkon) dopadla FZ1 s akcelerací nejhůř.

RSV 1000

8.6.2009 v 15:11 | Nahoru | #19
spojka v pohodě,zadní moc nepoužívám ,žádné poruchy a to občas jede i v dešti ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 15:33 | Nahoru | #20

BADBIKERS>Diadoras> Krouťák není to samý co výkon, 4V prostě není 2V..
A jak tu bylo řečeno, taky jde o to kde s moto budeš jezdit? Jestli chceš házet modela, jdi do ducny, pokud chceš bejt racing - jdi do RSV. Co vim, tak bych di dovolil tvrdit, žeRSV není tolik náchylná na servis jako Ducati. .

O jakým roku vůbec přemýšlíš?

Neprotěžuju RSV oproti Ducně, pravidelně jezdím něco jiného. Jen vlastní zkušenost a názor



troufam si rict ze moderni 4valce maji stejnej kroutak jako V2 ... aspon co muzu srovnat gsxr1000 K1 vs TL1000S a RSV 03 ... tak "vespod" temer stejny.. pak se chvili RSV prblizi te GSXR.....

je to jinej styl, nekoho to bavi nekoho ne.. ale to ze V2 motor jede nekde lip nez moderni R4...to si myslim neplati...

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000

8.6.2009 v 15:34 | Nahoru | #21
jinak ja bych sel do RSV... i ta brzda jde vyresit prepackem...

BTW ja zadni pouzivam na vsech moto... i na TL a troufam si rict ze to brzdi motorem vic jak RSV...

RSV 1000

8.6.2009 v 15:46 | Nahoru | #22
RSV versus S4R je jiný posez ...

(reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 16:27 | Nahoru | #23
assassin> nekterý rsv maj tu pumpu tak vyhřátou že ani její přemístění za pomoci přepáčka nepomáhá

(reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 17:16 | Nahoru | #24
assassin> Máš naprostou pravdu, TL brzdí motorem víc jak RSV, to podstatně. Jinak bych ze své dobré zkušenosti také volil RSV, to kařdopádně

RSV 1000

8.6.2009 v 22:11 | Nahoru | #25
To je zase tema..... S CUKREM ,NEBO BEZ CUKRU..........

(reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 23:22 | Nahoru | #26
JM_BIKE> jj, proto jsem se ptal o jakým ročníku Diadoras..

(reakce na) RSV 1000

8.6.2009 v 23:24 | Nahoru | #27
assassin> souhlas..

RSV 1000

10.6.2009 v 07:06 | Nahoru | #28
DUCATI je DUCATI. Ale RSV ti nabídne víc muziky za málo peněz. Servis u vodníků typu 999, S4R, S4Rs je docela šílenej, teda pokud ho dělášš v autorizovanym servisu, RSV má proti tomu poloviční náklady, ale hold zase to není DUCATI. Ta je jenom jedna !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

10.6.2009 v 13:33 | Nahoru | #29
BADBIKERS> přemýšlím o roku 2004 R Factory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000

10.6.2009 v 13:38 | Nahoru | #30
Diadoras> ber radši 05 a vejš... 04ka měla ještě nějaký dětský nemoci... jako zavzdušňující se spojka (spojková pumpa měněna v záruce), praskající úchyt tlumiče na zadní vidlici (vidle měněna v rámci záruky, nějak se to značilo raznicema u vinka, ale jak to si nepamatuju) apod...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist