globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strileni do vyfuku
 
7.3.2007 v 08:00
vcera jsem u svoji GSXR 600 2004 vymenil originalni lauf za ladenyho VIPERa. Kdyz jsem to jel projet, pri kazdym ubrani plynu nebo podrazeni strilela do vyfuku (a celkove se snizili otacky volnobehu aj za studena a ohrati na provoz). Priznam se, ze vzduchac je tam originalni a je na nem ujeto cca 11.000km !!! Myslite, ze to muze byt ten problem? Nizky prutok vzduchu pres filtr? Vyresil by se problem vymenou otevreneho filtru BMC? diky kuci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:34 | Nahoru | #1
david: podle me to strili protoze je to chud y v dusledku toho ze hodne smesi vylita do vyfuku, ale sanim toho vic neprojde takze senzor prutoku vzduchu (vaha) na to nebude mit vliv.....

jinak suzuci vstrikovani dava sems podle podtlakoveho senzoru - pokud je motor v ustalenem stavu.... tzn tlak vicemene odpovida mnozsvi nasavaneho vzduchu...pri akceleraci kdy se tlaky vyrazne meni se ridi senzorem polohy skrtici klapky.... tam uz je to bez vlivu....podle mych zkusenosti ale nejvic strili tak kolem tech 3tis kde se tyhle dva rezimy nejak 'perou'......

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:45 | Nahoru | #2
assassin>

díky tomu že dostaneš víc spálené směsi z válce ven ti vlítne i víc směsi do válce, a když dá průchozí filtr tak tam klesne podtlak , stoupne průchod vzduchu a bude to ještě chudší
a pokud řídící jednotka pracuje na principu čím větší podtlak v sání tím víc vzduchu ve válci tí víc benzínu vstříkne, tak to rozhodí úplně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist