paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

9.6.2009 v 21:25 | Nahoru | #1
Poggy>
Jasný, jen jinak vypadaj, ale na funkci to nemá vliv
To máš super, já si ještě počkám než budu jezdit. Včera sem dělal synchro karburátorů a je to něco šílenýho, zlatý podtlakáče. Kdo umí naladit baterii těchhle přímých karbců to musí už opravdu pan ladič. Ale je to síla, každé šoupátko má 4 kolečka a jezdí na nich v karbci jak vlak po kolejích a každé to kolečko je na šoupátku uloženo na ložisku, je to fakt mazec! Třeba první GSXR750 měly taky přímý karburátory, ale u těch chodilo šoupátko v karburátoru normálně jako u Jawy Hlavně musím ještě doladit bohatosti volnoběžné směsi. Nastavil sem je sice podle originálu, ale vzhledem k tomu že je tam laďák a ne origo výfuk a taky že jsou ty karbce už za ty leta vyběhané a může si to někde přisávat vzduch nebo benzin, tak je origo nastavení k ničemu, motorka nechce držet volnoběh, špatně reaguje na šroub pro nastavení volnoběžných otáček, sice když se to zahřeje tak je to samo trochu lepší ale pořád to není ono :\ Takže dokaď sem ve škole tak využiju brzdy a každý karburátor naladím individuálně

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

10.6.2009 v 10:36 | Nahoru | #2
mischa638>
Tak to máme trochu společnej problém. Jak jsem sundaval airbox a nádrž, tak mi asi někde v sání vznikla netěsnost. Motor mi hrozně pomalu padá z otáček na volnoběh. A ještě radši namáíznu plynový lanko. Jestli náhodou nedrhne. Pak bude snad všechno OK.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist