paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel
 
24.4.2007 v 08:15
Ahoj všem jawákům i nejawákům :) Kamarád touží po jawici a chce prakticky novou 350/640 (cena 55 tisíc). Já ho přesvědčuji, že když Jawu za tyhle peníze, ať vyzkouší tu novou 250 Travel.
Tak nadhazuji téma, co by jste volili vy (zkuste se oprostit od vět: " Vys.. se na jawu a kup ojetou ...!").
A také prosím majitele 350 o přiznámí, za kolik s tou 350 jezdíte.
A pokud tu je nějaký majitel čínského řadového dvouválcové 250 (Yuki Star 250 a pod.), i jeho zkušenosti (stejný či podobný motor) by mohly být zajímavé.
Dík

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

20.9.2011 v 19:36 | Nahoru | #1
K té nejvyšší rychlosti, nevím jakého Travela kdo zkoušel, že mu jede jen 110 km/h, já jsem naposledy jel po D11, v celku v pohodě předjížděl kamiony a protože jsem spěchal, tak jsem místy překračoval i 120 km/h. Je pravda, že pak jdou otáčky k 9000 a na to já nejsem. I proto se rozhodně chystám na ti rozetu 33 zubů, bude to pohodovější jízda a raději si občas podřadím do kopce, než abych lítal v nejvyšších otáčkách celou provozní dobu.

Jinak, u mě je to jasný. Měl jsem 2 třistapadesátky, jedna z nich byla laděná u TK Moto na větší točivý moment, a stejně si stojím za tím, že Travel je neskonale lepší motorka na ježdění.

(reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

20.9.2011 v 21:09 | Nahoru | #2
Bert-Jawatesty> Můj tachometr přeměřuje o 10km/h, ukazuje 120km/h při 9000 ot. Reál rychlost je 110. Zkoušel jsem z kopce jednou i 130 tachometrových a otáčkoměr jde na hranici červeného. Do kopce a proti větru nelze jet víc jak 8000 ot... Motor v tu chvíli už dávno polevuje.
Dnes mi bylo lehce trapně, když jsem do kopce a mírně v protivětru byl donucen předjet kamion, protože mi v 80km/h uhnul až na krajnici, tak jsem ze 7000 přidal plný, dopracoval jsem se na 8000 a konečná. Předjetí trvalo déle než publikum čekalo S menší rozetou bych asi totéž absolvoval na 4. kvalt.

Při jízdě z kopce bych další kvalt nebo menší rozetu uvítal, tak se uvidí až rozetka dorazí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

20.9.2011 v 21:26 | Nahoru | #3
Bert-Jawatesty> tak jo ...takze potencionalni zakaznik si musi priplatit za magury riditka a prepinace ze 660 aby mel zrcatka ve stejne rovine...ale taky je muze rovnou vymenit. Taky nesmi zapomenout vymenit gripy a zavarit stupacky i stim debilnim bocnim stojanem(za priplatek!).Doporucuji jezdit v hodne tlustych podrazkach. Jo a taky musi zavarit kryty na vejfukach ale to zase bude vypadat silene..takze se stim neda zase az tak moc udelat. No a uz vubec nevim co provede v mirnych naklonech aby nemlatil pokazde s kolenama o asfalt.
Zapomel jsem na neco?
Jasne a taky si bude muset udelat jinou zadni rozetu...ja to vydrzel jenom tyden.
Ale jinak je to fakt dobra motorka (pro kutili) me to stalo dalsich 18 tisic!!!
celkem asi 80000KC

U CSR nemusis nic varit,menit az na rozetu a za 39000KC!!!

a jak se rika...o prachy jde az na prvnim miste
kluci...jsme pod jednim praporem (TRAVEL) ale dopredu rikam ze tahle bitva je uz predem prohrana

Naposledy editováno 21.09.2011 11:44:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist