Téma: stav pneu po 20.000 km
 
22.5.2009 v 07:55
Tak jsem byl včera přezout gumy.
Najel jsem na nich přesně 20296 km (změřeno přesně, dle fotek tachometru).
Tak se můžete mrknout, jak na tom jsou.

přední je Dunlop Sportmax D220F-ST 120/70, 17"
zadní je Michelin Pilot Activ 150/70, 17"

Jinak nejdelší výlet co mají za sebou bylo to Turecko, za ten výlet to bylo 6700 km a to už měly najeto 8000 km když jsem vyjížděl a říkal si, jestli nebude problém. Nebyl.

Na přední je ještě tak tak 1 mm a zadní je sjeta více, uprostřed zarovnaná se vzorkem.
Ty bílé fleky na gumách jsou od toho, že se do garáže pneuservisu jelo po štěrku, bílých kamínkách.

Jinak ta výdrž je daná hlavně tím, že motorka má jen 57 koní a jezdím klidně.







na ukázku ještě obrázek, jak vypadal vzorek na zadní gumě předtím


edit:
není to ale nic vyjímečného, na předchozích gumách
přední: Metzeler MEZ 1F MBS 120/70
zadní: Heidenau K68 150/70
jsem najel něco přes 18 tisíc km a přezouval je hlavně proto, že jsem se znovu chystal do zahraničí, tak abych měl čerstvý vzorek.
Po 18 tisích km tedy vypadaly takto
jak jde vidět, vepředu i vzadu je uprostřed vzorek, ale už asi jen 0,5 mm


Naposledy editováno 22.05.2009 10:17:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

30.10.2009 v 10:06 | Nahoru | #1
cábek> takže to potvrzuje moji domněnku, ža na motorkách s menším výkonem (a obsahem 650, 500ccm apod.) vydrží pneumatiky třeba 2x déle, než na litrech.
A 3x a víckrát déle, než na superbikách.

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

30.10.2009 v 11:02 | Nahoru | #2
Roman2bk> jsem téhož názoru... ale určitě je výraznym faktorem opotřebení styl jízdy. Páč na našich cesťácích většina lidí jezdí kochačky. Tudíž menší akcelerace a radikální brzdění. Je tu tedy výrazná úspora na gumách oproti sportům a tak to můžem prolejt nádrží na cestách

e: písmenko

Naposledy editováno 30.10.2009 11:02:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist