bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nefunkční palivový kohout
18.5.2009 v 11:42
Řeším teď problém se špatně fungujícím pal. kohoutem, za jízdy při zapnutí na polohu ON nebo RES dotíká do kaburátrů málo paliva a motorka přestává regovat na plyn, jede pouze na poloze PRI - rozebral jsem ventil a podtlaková membrána se zdá být v pořádku, stejně jako celý kohout, taktéž hadička přivádějící podtlak k ovládaní membrány je OK, tak kde může být problém?

Nefunkční palivový kohout

18.5.2009 v 11:47 | Nahoru | #1
je to ucpaný, sračky z nádrže, foukni do toho a vypláchni nádrž

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivový kohout

18.5.2009 v 20:34 | Nahoru | #2
K Pijanovi dodám jenom to, abys nejezdil a hlavně to nenechával stát na polohu PRI.
Pokud se ti motor zastaví s pootevřenými sacími ventily, tak ti palivo z nádrže při poloze PRI může naplnit spalovací prostor válců a protože je kapalina nestlačitelná, tak si při pokusu o nastartování ohneš ventily a zkurvíš celej motor.
Poloha PRI je jenom pro jednorázové naplnění prázdných karburátorů po delší odstávce (třeba po zimě). Nesmí se na ni ani jezdit, ani to s ní parkovat.

(reakce na) Nefunkční palivový kohout

20.5.2009 v 21:50 | Nahoru | #3
MartinGS500> Hele když je kapalina nestlačitelná,tak to snad potom ani nehne pístem nahoru do úvratě a zavřenej ventil se nemá jak ohnout,když to bude držet píst tak se motor vůbec nehne,nehledě na to,že s je to nespíš blbost!

Nefunkční palivový kohout

21.5.2009 v 19:51 | Nahoru | #4
Není to blbost, o riziku zniceni motoru vlivem naplnení spalovacich prostor motoru pisou v uzivatelske prirucce, to je informace od vyrobce, to si nikdo nevymyslel.
V jednom tematu, ktere jsem tu ke GS500E videl nekdy koncem sezony 2008 jsem videl, ze se to resilo. Nekomu se to pri poloze PRI plnilo airbox benzinem a mel ho plnej motor. Resili se tam mozny nasledky a tam jsem to vycet. Podle me to ventily klidne poskodit muze.

Nefunkční palivový kohout

22.5.2009 v 09:27 | Nahoru | #5
No jakési riziko poškození motoru je, ale to by toho benzínu tam muselo natéct to správné množství. Pokud toho tam nateče moc, zaplní se celý spal. prostor a startér motorem nepohne, pokud ho bude málo, tak se taky nic nestane.Každopádně informace pro MartinaGS500 - jízda na poloze PRI motoru vůbec nijak neuškodí, protože tam je normální průtok paliva, který motor spálí.Pokud jsi měl někdy pal. kohout rozebraný viděl by jsi jak je konstruovaný a rozhodně při této poloze neteče do motoru více benzínu než při poloze ON nebo RES.

Nefunkční palivový kohout

26.5.2009 v 13:33 | Nahoru | #6
MartinGS500> jak se ti může naplnit motor když karbecy maj normálně plovák a když se naplní obě komory tak prostě přítok paliva zamezí a jízdy na polohu PRI opravdu nevadí, asi čteš moc příručky a málo praxe
Hydron> já bejt tebou skusím vyndat tu pružinku s podtlakový membrány nebo skus jestli hadička nejni jen vypadená s karbecu, nebo má někde dírku tu kolikrát ani nevidíš, mě osobně pomohla ta pružina, ale je to oprava na rychlo a na prd

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivový kohout

22.2.2015 v 22:16 | Nahoru | #7
ahoj, dlouho mi stála motorka, tak jsem ji nastartoval na polohu PRI a chcípnul, ale zapomněl jsem kohout přepnout do polohy ON, takže v poloze PRI byla motorka cca. 14 dnů. V příručce je napsáno Pokud zanecháte kohout v poloze PRI hrozie, ze palivo karburator presyti a dostane se do motoru. Jakmile je motor nastartovat, může dojít k několika mechanickým poškozením.

Co s tím teď? díky za radu :)

(reakce na) Nefunkční palivový kohout

23.2.2015 v 10:21 | Nahoru | #8
Zelený_sršeň>

...pokud palivo neudrží palivové ventilky v karbcích a benzín začne protékat do motoru, kroužky nikdy neudrží všechno palivo nad pístem, takže nejdřív zkontroluj množství oleje a jeho zápach...pokud se ti zvedla hladina oleje a olej smrdí po nbenzínu, protekl ti benzín do oleje a je potřeba vyměnit olej, nikdy nestartuj s benzínem v oleji, hrozí přidření motoru a vyměň jehlové ventilky v karbcích, protože ty to musí standardně udržet, pokud ne, jsou v hajzlu...jestli chceš mít jistotu, že nemáš benzín nad pístem, vymontuj svíce a protoč motor bez nich...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist