globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nefunkční palivový kohout
18.5.2009 v 11:42
Řeším teď problém se špatně fungujícím pal. kohoutem, za jízdy při zapnutí na polohu ON nebo RES dotíká do kaburátrů málo paliva a motorka přestává regovat na plyn, jede pouze na poloze PRI - rozebral jsem ventil a podtlaková membrána se zdá být v pořádku, stejně jako celý kohout, taktéž hadička přivádějící podtlak k ovládaní membrány je OK, tak kde může být problém?

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivový kohout

18.5.2009 v 20:34 | Nahoru | #1
K Pijanovi dodám jenom to, abys nejezdil a hlavně to nenechával stát na polohu PRI.
Pokud se ti motor zastaví s pootevřenými sacími ventily, tak ti palivo z nádrže při poloze PRI může naplnit spalovací prostor válců a protože je kapalina nestlačitelná, tak si při pokusu o nastartování ohneš ventily a zkurvíš celej motor.
Poloha PRI je jenom pro jednorázové naplnění prázdných karburátorů po delší odstávce (třeba po zimě). Nesmí se na ni ani jezdit, ani to s ní parkovat.

(reakce na) Nefunkční palivový kohout

20.5.2009 v 21:50 | Nahoru | #2
MartinGS500> Hele když je kapalina nestlačitelná,tak to snad potom ani nehne pístem nahoru do úvratě a zavřenej ventil se nemá jak ohnout,když to bude držet píst tak se motor vůbec nehne,nehledě na to,že s je to nespíš blbost!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist