1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivový kohout
Pokud se ti motor zastaví s pootevřenými sacími ventily, tak ti palivo z nádrže při poloze PRI může naplnit spalovací prostor válců a protože je kapalina nestlačitelná, tak si při pokusu o nastartování ohneš ventily a zkurvíš celej motor.
Poloha PRI je jenom pro jednorázové naplnění prázdných karburátorů po delší odstávce (třeba po zimě). Nesmí se na ni ani jezdit, ani to s ní parkovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |