1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivový kohout
Co s tím teď? díky za radu :)
...pokud palivo neudrží palivové ventilky v karbcích a benzín začne protékat do motoru, kroužky nikdy neudrží všechno palivo nad pístem, takže nejdřív zkontroluj množství oleje a jeho zápach...pokud se ti zvedla hladina oleje a olej smrdí po nbenzínu, protekl ti benzín do oleje a je potřeba vyměnit olej, nikdy nestartuj s benzínem v oleji, hrozí přidření motoru a vyměň jehlové ventilky v karbcích, protože ty to musí standardně udržet, pokud ne, jsou v hajzlu...jestli chceš mít jistotu, že nemáš benzín nad pístem, vymontuj svíce a protoč motor bez nich...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |