globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Struna do výfuku (nebo za výfuk)
 
15.5.2009 v 14:45
zdarec, chtěl bych nějak vylepšit zvuk u mé ER-5, ale nemám momentálně zbytečné peníze na laďák a slyšel jsem, že si lidi do aut dávají strunu do výfuku, nebo hned za něj.. Co vy na to? Máte s tim někdo zkušenost? Jak ji tam upevnit bez nutnosti zásahu do výfuku? Díky moc za Vaše názory!

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 21:01 | Nahoru | #61
Taky nechápu co proti němu všichni máte.Pokud by se to dobře udělalo, nemuselo by to znít špatně.

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 21:04 | Nahoru | #62
My si za komancu strkali do dratu u kol plastovy vicka od jahodovych dreni nebo horcice (stejna piksla) a prdelo to monstrozne!! Urcite bych to zkusil myslim ze masina bude potom paradne bublat jako nejaky 2V .

Naposledy editováno 15.05.2009 21:05:08

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 21:21 | Nahoru | #63

Gogee>sharkis> Myslím, že je to fotomontáž. To nemůže fungovat, ty struny jsou přerušeny...



...divný, co?

4 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 21:22 | Nahoru | #64
jen tak mimochodem údajně speciály WRC a i jiná auta na rally mají struny přímo někde v tlumiči výfuku..

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 21:42 | Nahoru | #65
dík sice mě bolí břuch ale přešly mě páteční deprese z deště

servisní souprava

Naposledy editováno 15.05.2009 22:12:44

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

15.5.2009 v 22:32 | Nahoru | #66
weebo> to se mi nezdá . aby tam rvali zbytečnou hmotnost jen kvůli zvuku Pokud to nemá nějáký jiný opodstatnění, tak pochybuju, že by jí tam rvali, ony totiž WRC a podobný motory maj zvuk suprovej i bez blbostí, holt leštěný kanály dělaj svoje

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 03:48 | Nahoru | #67

weebo>jen tak mimochodem údajně speciály WRC a i jiná auta na rally mají struny přímo někde v tlumiči výfuku..



seví

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 05:06 | Nahoru | #68
Hele u slabších strojů by určitě bohatě stačilo nechat pavouka, aby tam utkal pár vláken své sítě. Ani by to nic nestálo, pro studenty úplně luxusní...

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 09:10 | Nahoru | #69

weebo>jen tak mimochodem údajně speciály WRC a i jiná auta na rally mají struny přímo někde v tlumiči výfuku..



Tak tohle je nejvostřejší hláška z celýho vlákna

2 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #70
Hele, když se všichni tak výborně baví - řekněte mi čím se upravuje zvuk ve značkovým laďáku? Co je ve vnitřku takovýho akrapoviče a spol?
Aby se dosáhlo jakýhokoliv zvku, tak se tam něco musí chvět - o tom žádná. Možná to jsou membrány nějakýho plíšku, nebo něco co funguje na proncipu struny. Nic jinýho tam podle mě být nemůže, tak myslím že je 50% šance že tam máte struny všichni co kupujete za tisíce korun značkový laďáky.

Naposledy editováno 16.05.2009 09:55:26

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 10:02 | Nahoru | #71
Jo tak nejlíp se upraví zvuk tak, že vykucháš vnitřek. Rezonátory se taky použivaj, ale to je trošku něco jinyho než struna. O tom, že by někomu prdla struna ve vyfuku a tím se mu změnil zvuk sem eště teda neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 10:04 | Nahoru | #72
weebo> to je jasný u wrc a jinejch záovodných aut de hlavně o zvuk

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 10:11 | Nahoru | #73
.... musí se tam něco chvět membrány plíšků
Všichni máme ve značkovejch laďácích struny
Hej no tohle je fakt bavení.

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 10:42 | Nahoru | #74
jj, tady je to samej znalec

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 10:55 | Nahoru | #75
Když to vezmu z praktického hlediska, tak aby ta struna vydavala nejaky zvuk, musi byt napnuta urcitym tahem. to by mohla byt prekazka c. 1, za druhe, aby vyfukove plyny pri sve ceste ven rozeznely proudenim kolem struny strunu samotnou se mi moc nezda. Aby to neco vydavalo, musela by byt delka struny alespon 40-50cm v trubce stejneho prumeru a takove laufy proste nejsou (nehlede na ten ficak, co by z toho musel tahnoput ven, aby to rozeznelo strunu). kdyz si vezmu ze v prumeru maji vyfukove svody 4-6cm (?), tak napnuta struna bude spis pusobit odpor nez aby se rozechvela, navic napinaci tah struny by svod spis zdeformoval.

Ale ikdyby to pres vsechny argumenty neco delalo, tak to nebude ani slyset. Vysledny efekt by byl o 0,5-1dB vyssi oproti originalu, nehlede na to, ze bys tim zkurvil lauf nebo svod a udelal vetsi skodu nez za novy ladak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 11:24 | Nahoru | #76

jetam>weebo> to je jasný u wrc a jinejch záovodných aut de hlavně o zvuk



Přesně Antilag System má taky přece jenom tu funkci, aby to hezky střílelo z výfuku ne?

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 11:32 | Nahoru | #77
Onygzz> na střílení z výfuku to má další systém..(kopírujou ho i streetáci na motorkách) střikování paliva do výfuku kde je další svíčka

1 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 11:39 | Nahoru | #78
máš zajímavý nápady! Už dlouho jsem přemýšlel nad něčem podobným. Znáš film Apocalypse Now Redux? Jak přilítaj serfovat na tu pláž a pouštěj Bacha? TO bych chtěl. Mám dva výfuky, docela dlouhý, není tu někdo muzinant že by mi to rozepsal? Jako kam a kolik a jaký struny mám dát? Ideálně bych si to představoval mezi 5000-6000 otáčkama.

Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 12:03 | Nahoru | #79
rraol> Tak si kup nějakýho akrapa a vykuchej ho Uvidíš že žádný takový píčovinky nepoužívaj. Výslednej efekt ladáku, jak z hlediska výkonovýho tak zvukovýho, závisí na tvaru , na rozměrech(šířka, délka), na průměru či tvaru děrovaný roury uvnitř, na tom jak moc je tam napěchovaná vata. Pak na celkovým uspořádání výfukový soustavy, počet svodů jejich svedení dohromady apod, to má velkej vliv. Průměr svodů je samozřejmě taky důležitej. Prostě to je tisíc faktorů ovlivňujících konečnej výsledek a je věda něco takovýho vymyslet a spočítat aby to fungovalo

Naposledy editováno 16.05.2009 12:04:16

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 12:03 | Nahoru | #80
a kvůli takovýmhle tuningům přichází pan Akrapović o kšefty a pak sou ty laufové systémy tak drahé

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 12:09 | Nahoru | #81
ilMedvědGuzzini> Obávám se že tě to příjde na pěknej balík :\ Ale na druhou stranu co by člověk kuli zvuku neudělal že..

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 13:18 | Nahoru | #82

Hujer>rraol> Tak si kup nějakýho akrapa a vykuchej ho Uvidíš že žádný takový píčovinky nepoužívaj. Výslednej efekt ladáku, jak z hlediska výkonovýho tak zvukovýho, závisí na tvaru , na rozměrech(šířka, délka), na průměru či tvaru děrovaný roury uvnitř, na tom jak moc je tam napěchovaná vata. Pak na celkovým uspořádání výfukový soustavy, počet svodů jejich svedení dohromady apod, to má velkej vliv. Průměr svodů je samozřejmě taky důležitej. Prostě to je tisíc faktorů ovlivňujících konečnej výsledek a je věda něco takovýho vymyslet a spočítat aby to fungovalo



Naprostej souhlas

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 14:00 | Nahoru | #83
Tak to je mazec tohle
A největší srandu z toho musí mít ten co mu tyhle krávoviny navyprávěl
S laděným výfukem je to jak píše Hujer, jde o nižší útlum hluku než u sériovýho výfuku, kterej závisí na tom, kolik je v tý průběžný trubce děr, jakej maj tvar, jak jsou uspořádaný (třeba do spirály, nebo jen do kruhů, atd.) na kvalitě útlumovýho materiálu, atd. Žádná struna nikde není ani rezonanční membrány z plíšků
Výfuk je na motorce/autě ze dvou důvodů - tlumí hluk (je asi zbytečný vysvětlovat proč) a vytváří určitěj protitlak nebo spíš odpor, protože když se otvírá sací ventil a válec nasává palivo, tak ještě chvilinku zůstává otevřený i výfukový ventil, aby nasávaná směs dokonale vytlačila zbytky spalin. A proto výfuk musí vytvářet určitý odpor, aby zároveň neuteklo ještě trochu nového paliva. Když si někdo na auto namontuje otevřený výfuk, způsobí většinou jen to, že sníží tenhle protitlak a paradoxně mu výkon může i klesnout. Závodní auta mají většinou výrazně zlepšený plnění - jde tam mnohem víc paliva, je k tomu načasovaná vačka, lepší zapalování, jinej kompresní poměr a další úpravy, o kterých netřeba psát, a aby k tomu stíhal i odvod spalin, může být výfuk otevřenej, protože tam nikdo neřeší ani spotřebu ani hluk.
Karf si z Tebe dělal srandu, to jsi nepochopil?

Naposledy editováno 16.05.2009 15:21:04

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 14:37 | Nahoru | #84
tohle téma bych dal jako TOP

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #85
a nemělo to být naopak, třeba jako dát ven výfuk to struny, to by bylo uplně raťácký a hrubý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 23:36 | Nahoru | #86

rraol>Hele, když se všichni tak výborně baví - řekněte mi čím se upravuje zvuk ve značkovým laďáku? Co je ve vnitřku takovýho akrapoviče a spol?
Aby se dosáhlo jakýhokoliv zvku, tak se tam něco musí chvět - o tom žádná. Možná to jsou membrány nějakýho plíšku, nebo něco co funguje na proncipu struny. Nic jinýho tam podle mě být nemůže, tak myslím že je 50% šance že tam máte struny všichni co kupujete za tisíce korun značkový laďáky.




si delas prdel nebo si este nevidel rozebrany lauf...podle tebe tam nic jineho byt nemuze jo? je 50% šance ze tvoje dedukce o konstrukci cehokoliv je diametralne odlisna od reality

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

17.5.2009 v 00:14 | Nahoru | #87
Ono je to spíš k pláči. Takovým lidem se pak dá nakukat cokoliv, když nemají základní povědomí a rozhled. Když jim pak řeknou že věci z Číny jsou vlastně okopírovaný věci z Japonska, akorát, že neplatí zbytečnou značku, tak jim to příde logický a jdou do toho. Protože když si myslí, že mají ve výfuku strunu, tak jak mají vědět něco o materiálech, výrobních postupech, tolerancích apod.? Nejsem technik ani mechanik, myslel jsem, že tohle ví každej kluk, stejně jako třeba jak funguje motor, jenže asi už jsem fakt starej a dnešní mladý nemají žádný pořádný zájmy a tím pádem ani žádný znalosti...

Struna do výfuku (nebo za výfuk)

17.5.2009 v 10:42 | Nahoru | #88
Tak tohle je mazec to jsem je fakt nasmal ...prej struny v laufu ...hlavne ta dedukce - něco kmita = je to struna ale nakonec maj treba pravdu, holinky jako hodinky, oboje se to natahuje

2 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)

17.5.2009 v 16:10 | Nahoru | #89
Jste fakt super!!Od Vás bych chtěl poradit.Takové chování bych čekal od 15.-tiletých pubertáku,ale od Vás?!!Klučina chce s něčím pomoc požádá o pomoc a vy z něho uděláte idiota!!Fakt jste machři!!Až na pár vyjímek díky kterým se ještě vyplatí tady chodit.Vám dík
PS: pÍčovina se píše s měkkým I ty hrdino!!!

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

17.5.2009 v 16:45 | Nahoru | #90
Talkien> no abys zase ty nebyl jeden z tech moralistu a nadlidi co se vzdy chovaji spravne tohle uz neni dotaz nevedomyho cloveka co neco poplet, ale bud dobre sehrana scenka na blba nebo ten clovek nema spetku rozumu a nepremysli nad tim co pise. to by se tu za chvili moh objevit dotaz typu, ze nekdo slysel, ze v laufu je akorat poradnej reprak a jak ho vymenit aby mu to vic rvalo

Naposledy editováno 17.05.2009 16:46:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist