Téma: Struna do výfuku (nebo za výfuk)
 
15.5.2009 v 14:45
zdarec, chtěl bych nějak vylepšit zvuk u mé ER-5, ale nemám momentálně zbytečné peníze na laďák a slyšel jsem, že si lidi do aut dávají strunu do výfuku, nebo hned za něj.. Co vy na to? Máte s tim někdo zkušenost? Jak ji tam upevnit bez nutnosti zásahu do výfuku? Díky moc za Vaše názory!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 12:03 | Nahoru | #1
rraol> Tak si kup nějakýho akrapa a vykuchej ho Uvidíš že žádný takový píčovinky nepoužívaj. Výslednej efekt ladáku, jak z hlediska výkonovýho tak zvukovýho, závisí na tvaru , na rozměrech(šířka, délka), na průměru či tvaru děrovaný roury uvnitř, na tom jak moc je tam napěchovaná vata. Pak na celkovým uspořádání výfukový soustavy, počet svodů jejich svedení dohromady apod, to má velkej vliv. Průměr svodů je samozřejmě taky důležitej. Prostě to je tisíc faktorů ovlivňujících konečnej výsledek a je věda něco takovýho vymyslet a spočítat aby to fungovalo

Naposledy editováno 16.05.2009 12:04:16

(reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)

16.5.2009 v 13:18 | Nahoru | #2

Hujer>rraol> Tak si kup nějakýho akrapa a vykuchej ho Uvidíš že žádný takový píčovinky nepoužívaj. Výslednej efekt ladáku, jak z hlediska výkonovýho tak zvukovýho, závisí na tvaru , na rozměrech(šířka, délka), na průměru či tvaru děrovaný roury uvnitř, na tom jak moc je tam napěchovaná vata. Pak na celkovým uspořádání výfukový soustavy, počet svodů jejich svedení dohromady apod, to má velkej vliv. Průměr svodů je samozřejmě taky důležitej. Prostě to je tisíc faktorů ovlivňujících konečnej výsledek a je věda něco takovýho vymyslet a spočítat aby to fungovalo



Naprostej souhlas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist