Naposledy editováno 14.05.2009 22:43:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Dr.Ďuričko22>ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
[img] a vidím že to je ze států ;) Příliš okázalé, pro mě postrádající lehkou finesu a rozevlátost. Příliš okatá snaha ohromit. A to je to v čem se liší Japonská a Evropská produkce ;)
A zde je vidět jak se může názor rozcházet...Za me,jedinečná stavba s velice osobitým pojetím a důrazem na detail>nádherná motorka!!!
pojď do mě :)
vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality.
ilMedvědGuzzini>Dr.Ďuričko22>ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality.
pod to bych se klidně podepsal né svým nickem ale třeba aji svým plným jménem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
ilMedvědGuzzini>Dr.Ďuričko22>ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
[img] a vidím že to je ze států ;) Příliš okázalé, pro mě postrádající lehkou finesu a rozevlátost. Příliš okatá snaha ohromit. A to je to v čem se liší Japonská a Evropská produkce ;)
A zde je vidět jak se může názor rozcházet...Za me,jedinečná stavba s velice osobitým pojetím a důrazem na detail>nádherná motorka!!!
pojď do mě :)
vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality.
Helet,to je myslim moc přízemní přece nevěříš tomu že tvojí Guzzi navrhoval nejakej Ferro,jehož náplní všedního dne je po kalbě vstávat na 9tou do práce,během siesty se válet u moře a pak zas od 4 do 9 kreslit...to mě nesedí kór u lidí co se zabývají stavbami...>to budou spíš lide,totální fandové...zapálení pro věc,vyznavači spíše undergroundového způsobu života a ne představitelé konzumního života.Apropos,japonský bobbery jsou nádherný retra