i když Vím, že plno lidí spotřebu neřeší a dále u těhto strojů je to mini spotřeba.....
Ale i tak příchodem tepla plánuji denně dojíždění na motorce do práce. Každá koruna se mě teď hodí, tak přemýšlím jak co nejvíce ušetřit benál.Takže spotřebu nejlépe max 2,5/100km
Vybavení 1válec, 125ccm, 4T, karbec - celkem težší motorka, ale do jiného stylu bych nešel.
Přemýšlím optimální otáčky, na motorce mám max výkon 9000ot-9,7kW, tak v kolika přibližně jezdit ekonomicky. 4-5tisc?
Dále např. z kopce brzdit motorem na 5tku, nebo radši vymáčknout spojku na volnoběh?
To, že za to nesmím tahat je jasné, stejně jezdím přes město.
Skůtra nechcu, nesnáším zvuk automatiky.
PS-šetřím na novou moto Pak už řešit spotřebu nebudu.
DĚKUJI
Petaksmetak>ilMedvědGuzzini>
Masnou tyč teď bohužel provozuji=půl hodiny ztratím čas na jedné cestě a s příchodem tepla to v MHD začíná krutě smrdět.
DRN>
Na krev=7-10tisíc jsem na trase Zlín-Karlovy Vary měl přes 4,5litru. Je to ludra težká 241Kg. Ale apson docela pěkná...
241kg ,pokud vím Daystar váží 160 kg.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
1 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
1 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
poseroutka>sugi>yurny> já už beru jedině v makru s makrokartou:
Pozor levnej benzín znamená větší spotřebu, mám zkušenost s tím že se nevyplatí kupovat levnej benzín pokud nemáš jistotu že je kvalitní a navíc chudák karbec svíčky a o motoru radši ani nemluvím!
Plně souhlasím.. Jeden čas sem tankoval o 2 Kč levnější benzín u NO NAME benzínky a po 2 nádržích mi začaly cinkat ventily. Pak jsem natankoval jinde (Shell) a jelo to zase výborně. A to nemluvím o vyšší kvalitě benzínu ze zahraničí..
já tam tankuju celé jaro a zatím se žádný problém neobjevil a ty 2,50 které ušetřím na každém litru udělají za celou sezonu nemalou částku
motocvok>co to máš za divnou věc,že to váží jsko můj HD,který má obsah skoro 1700,a je to celý železný,ani kousek plastu a jen víka ventilů hliník,jinak železo a je ho docela hodně
V techničáku mám
361/361/241 přípustná/povolená/provozní
ale na netu je, že to váží 160Kg.
Takže tak 160Kg+náplně+brašny,rolka,nářadí těch 200Kg podle mě...
Jinak to má být prý nějaká kopie HD. Ale vše plasty.
Ale docela veliká.
K těm otáčkám, jasný že přímá oměrna neexistuje, ale zajímá mě počet nejoptimálnějších otáček.
2 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
Naposledy editováno 14.05.2009 14:22:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
ChinaBikerka>benzin ředit s vodou v poměru 30:50
A pro lepší akceleraci decku lihu
2 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
hanyva>hej tak to sorry za předchozí dezinformaci jediný co můžu poradit je že na choperu 4T co jsme dělal autoškolu tak jsem řadil 3,5tis
a to s váma jelo?
v 3500 jsem řadil na 350 a už mě jebal,že to moc točím
hanyva>hej tak to sorry za předchozí dezinformaci jediný co můžu poradit je že na choperu 4T co jsme dělal autoškolu tak jsem řadil 3,5tis
Tam je jednoválec, červéné otáčky od 11.tisíc. Takže motor tam nacpali s cestáka. Ono to jinak ten výkon ani nenaženeš než otáčky. 3500otáček je spíše spodní limit řazení. Pokud jezdím "pilu" (jestli to s 125ccm choprem jde říct) tak řadím kolem 8-9tisíc, kde je hranice výkonu. Pak to žere právě těch 4-4,5l.
Ale jezdit do 3500otáček tak jedině z kopce, aby se mě motor neudusil.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
taky mě bylo doporučováno na ježdění do práce.
Bohužel moje odpověď sice naštve srdcaře jawisty, ale já potřebuji být v práci denně a přesně, a né ráno se modlit k startovacímu bohu a doufat, že dnes do práce dojedu včas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
znám staršně mašin co jsou spolehlivý, jenomže pokud tomu člověk odmítne jednou za rok věnovat dvacet korun nebo čtvrt hodiny tak se pak nemůže divit že ta mašina zlobí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
Jasný já vím, ale prostě jen vzpomínám na doby střední školy, kdyžtam ti největší borci dojeli na motorce ob den pozdě, furt něco spravovali a tak. Po škole půl hodiny skákali než to nakopli.
Je to jiná kapitola ohledně spolehlivosti starších jawiček.
Já třeba můžu říct, že sice mám korejce, ale za 20tisíc km, odešla žárovka, a jen jsem dělal výměnu kapalin. A taky všichni říkají, jak jsou tyto stroje poruchové....
1 reakcí na tento příspěvek Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
mno mě jde hlavně spíše o hodnotu otáček, kdy je motor podtáčený. Poznám kdy motor nemá sílu, to je tak hranice 2500-3000otáček, to už se dusí. Ale jestli třeba pak +1000-1500otáček je optimum nebo víc?
Aneb ve felině combi je to držet 2400-3000otáček a jedu za 6,0/100.