i když Vím, že plno lidí spotřebu neřeší a dále u těhto strojů je to mini spotřeba.....
Ale i tak příchodem tepla plánuji denně dojíždění na motorce do práce. Každá koruna se mě teď hodí, tak přemýšlím jak co nejvíce ušetřit benál.Takže spotřebu nejlépe max 2,5/100km
Vybavení 1válec, 125ccm, 4T, karbec - celkem težší motorka, ale do jiného stylu bych nešel.
Přemýšlím optimální otáčky, na motorce mám max výkon 9000ot-9,7kW, tak v kolika přibližně jezdit ekonomicky. 4-5tisc?
Dále např. z kopce brzdit motorem na 5tku, nebo radši vymáčknout spojku na volnoběh?
To, že za to nesmím tahat je jasné, stejně jezdím přes město.
Skůtra nechcu, nesnáším zvuk automatiky.
PS-šetřím na novou moto Pak už řešit spotřebu nebudu.
DĚKUJI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
znám staršně mašin co jsou spolehlivý, jenomže pokud tomu člověk odmítne jednou za rok věnovat dvacet korun nebo čtvrt hodiny tak se pak nemůže divit že ta mašina zlobí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na nejmenší spotřebu? 4T125ccm
Jasný já vím, ale prostě jen vzpomínám na doby střední školy, kdyžtam ti největší borci dojeli na motorce ob den pozdě, furt něco spravovali a tak. Po škole půl hodiny skákali než to nakopli.
Je to jiná kapitola ohledně spolehlivosti starších jawiček.
Já třeba můžu říct, že sice mám korejce, ale za 20tisíc km, odešla žárovka, a jen jsem dělal výměnu kapalin. A taky všichni říkají, jak jsou tyto stroje poruchové....