Téma: Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
 
12.5.2009 v 22:19
Tak čím dál víc uvažuju, že bych koupil něco na okruh na laminátech, ale aby se s tim po mírné přestavbě dal jezdit i stunt,někde na letišti...

Nemusí to bejt nic extra mega silnýho,klidně staršího tak za cca 80tis.Kč,možná by stačila nějaká šetska.

Měl by někdo tip na bytelnou motorku s pověstí držáku,s rozumnýma provozníma nákladama která by byla vhodná jak na okruh tak na to letiště?Klidně i dvouvál.

Jde mi o to, aby nebyla náchylná třeba na přidření při delším wheelie, nebo slabší na prsa v oblasti krku řízení, jak údajně nějaký GSXera jsou...

Mě by se zamlouvala třeba starší GSX750R, ale nevim, jestli je to rozumná volba.Do jaký třídy by se pak řadila, pokud by šlo o nějakej závod(třeba jak se jede teď ČMN Cup)?
Musí mít mašina SPZ a jak se to dělí na třídy, podle objemu, nebo výkonnosti jezdce(ve finále teda můžou závodit 6tky s litrama),nebo jak to je???

Díky

Naposledy editováno 12.05.2009 22:20:26

1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 09:07 | Nahoru | #1
memphis.unv> Hochu ty me bavis... Buell nejlepe zatacejici a vykonna motorka... Kdybych ho nemel doma... Buell XB12R je ulet. Krasna motorka, stylovka, ale urcite ne okruhovka ani motorka idealni na stunt. K tomu zataceni. Buell ma tak kratkej rozvor, ze se ti do zatacek zavira. Remen pri normalnim pouziti vydrzi dost, ale zvedani na zadni a okruhovy tvrdy zachazeni neni normalni. Buell ma benzin v ramu, staci malej pad na bok, zmuchlas ram. Nikdo uz ti to neopravi. Motor to ma z choppera, proto jede odspodu, ale jinak to rozhodne neni zadna strela. 5ti kvalt, kterej jede max. do 220ti a to jeste s tim nesmis tak rychle jezdit dlouho. Jel jsem s nim po dalnici 5 minut a po zastaveni tomu ficel vetrak kvuli prehrivani druhyho valce, kterej je schovanej v ramu jeste "hodinu". Nedovedu si predstavit tuhle motorku v serii jak lita pravidelne okruh. A urcite neni za tady avizovanych 80 tisic Jinak ten co sem ho mel, mel i race kit primo od buella. Nejdriv neco najezdi nez zacnes placat kraviny

mari>Ja bych volil nejakou starsi padlou silnicku, predelanou jen castecne na streeta, tj. jina (vetsi) rozeta, otocenej kos kvuli mazani pri dlouhych pomalych wheelie, co nejvic padaku a k tomu laminaty. S silnicnima riditkama se ti nebude tak dobre ovladat motorka pri tom stuntovani, ale sundavat pokazdy lamino a davat siroky riditka misto normalnich, z toho by ses zblaznil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 12:16 | Nahoru | #2
Elvis.> v technickéch pojmech se moc nevyznám, ale s těma zatáčkama je to přece fakt, to potvrdí kdokoliv. a nikdy jsem neřekl že je to výkonná motorka, já jsem řekl silná, což je rozdíl! stejně tak jsem nikdy neřekl, že stavění na zadní je normální používání! řekl jsem že při normálním používání vydrží takovou a takovou dobu, s tim že v případě takovýhohle namáhání to vydrží samozřejmě míň, ale nebude to nijak hrozný. stejně tak je ale rám dvojité a četl jsem že ani promáčknutí nemá vliv jak na benzín, tak na pevnost nebo geometrii rámu.
střela ne, ale ten zátah má, viděl jsem čvrt míle proti tomu mnou zmíněnýmu litru- nejdřív vyrazil bulík a nechal ho daleko za sebou, ale jak už nabrali rychlost tak ten se rozjel a zpátky ho předjel.

a když mě teda tak upozorňuješ, přečti si v kolika příspěvcích jsem tady psal že se rád dozvím něco novýho, pokud to budou argumenty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist