Nemusí to bejt nic extra mega silnýho,klidně staršího tak za cca 80tis.Kč,možná by stačila nějaká šetska.
Měl by někdo tip na bytelnou motorku s pověstí držáku,s rozumnýma provozníma nákladama která by byla vhodná jak na okruh tak na to letiště?Klidně i dvouvál.
Jde mi o to, aby nebyla náchylná třeba na přidření při delším wheelie, nebo slabší na prsa v oblasti krku řízení, jak údajně nějaký GSXera jsou...
Mě by se zamlouvala třeba starší GSX750R, ale nevim, jestli je to rozumná volba.Do jaký třídy by se pak řadila, pokud by šlo o nějakej závod(třeba jak se jede teď ČMN Cup)?
Musí mít mašina SPZ a jak se to dělí na třídy, podle objemu, nebo výkonnosti jezdce(ve finále teda můžou závodit 6tky s litrama),nebo jak to je???
Díky
Naposledy editováno 12.05.2009 22:20:26
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
do tohohle bych fakt nešel.. na okruh si kup něco ostrého a na letišti začni s MZetou:)
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
mari>Ja bych volil nejakou starsi padlou silnicku, predelanou jen castecne na streeta, tj. jina (vetsi) rozeta, otocenej kos kvuli mazani pri dlouhych pomalych wheelie, co nejvic padaku a k tomu laminaty. S silnicnima riditkama se ti nebude tak dobre ovladat motorka pri tom stuntovani, ale sundavat pokazdy lamino a davat siroky riditka misto normalnich, z toho by ses zblaznil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Chápej to tak, že preferuju tu okruhovku.Na letišti by to stejně ze začátku byly pokusy jen lehčí whelie a stopie.Taky už mi nejni 20cet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
střela ne, ale ten zátah má, viděl jsem čvrt míle proti tomu mnou zmíněnýmu litru- nejdřív vyrazil bulík a nechal ho daleko za sebou, ale jak už nabrali rychlost tak ten se rozjel a zpátky ho předjel.
a když mě teda tak upozorňuješ, přečti si v kolika příspěvcích jsem tady psal že se rád dozvím něco novýho, pokud to budou argumenty
Takže jako krásná dekorace je to supr, ale pro použití co to chce mari je to asi skoro stejně použietlný jak chopper
Navíc důvěřuji spíš Japonskému "standartu" kvality, ale netvrdím, že Italský motorky jsou špatný...
Jezdí se na okruhu taky s naháčema?Hornet, nebo to nový GSR by šlo brát v úvahu,ne?
edit: nebo co tohle? daytona-955i
Naposledy editováno 13.05.2009 16:26:57
mari>RUTAN> to co píšeš je pravda a má to logiku, ale vztahuje se to už na ostřílenýho borce, co na letišti dělá psí kusy a motorku plně využije...
Chápej to tak, že preferuju tu okruhovku.Na letišti by to stejně ze začátku byly pokusy jen lehčí whelie a stopie.Taky už mi nejni 20cet
no..tak pokud by to bylo jenom na nějaké čut čut zkoušení, tak proč ne. To za předpokladu, že to nebudeš v jednom kuse odstrojovat na čistokrevného streeta a budeš to jezdit v takovém stavu, v jakém ta mašina je na okruh. To potom jo. Mně by na to sralo to věčné přehazování věcí..