globalmoto_kveten





Téma: Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
 
12.5.2009 v 22:19
Tak čím dál víc uvažuju, že bych koupil něco na okruh na laminátech, ale aby se s tim po mírné přestavbě dal jezdit i stunt,někde na letišti...

Nemusí to bejt nic extra mega silnýho,klidně staršího tak za cca 80tis.Kč,možná by stačila nějaká šetska.

Měl by někdo tip na bytelnou motorku s pověstí držáku,s rozumnýma provozníma nákladama která by byla vhodná jak na okruh tak na to letiště?Klidně i dvouvál.

Jde mi o to, aby nebyla náchylná třeba na přidření při delším wheelie, nebo slabší na prsa v oblasti krku řízení, jak údajně nějaký GSXera jsou...

Mě by se zamlouvala třeba starší GSX750R, ale nevim, jestli je to rozumná volba.Do jaký třídy by se pak řadila, pokud by šlo o nějakej závod(třeba jak se jede teď ČMN Cup)?
Musí mít mašina SPZ a jak se to dělí na třídy, podle objemu, nebo výkonnosti jezdce(ve finále teda můžou závodit 6tky s litrama),nebo jak to je???

Díky


Naposledy editováno 12.05.2009 22:20:26
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 00:41 | Nahoru | #31
Dawe02> RR je za 90 viz editace min příspěvku. Harlej už no comment.

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 06:55 | Nahoru | #32
Mě teda připadá, že žádná motorka neni vhodná na to, abys jí hne dz okruhu vytáhl někam n aletiště a začal stuntovat, přece jen oba tyhle typy využití požadujou specifický úpravy motorky

1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 07:43 | Nahoru | #33
nelze řešit. Pokud ten stunt chceš zkoušet tak, aby ses zlepšoval, tak ta mašina bude omlácená zleva zprava a za sebe ti povím, že se svým streetem bych se na okruh neodvážil. Navíc "lehká" přestavba na letiště neexistuje. Vždycky musíš přeházet řidítka, sundat kapoty, celé to nastrojit, přezout zadní gumu, protože se slickem se gumování učí fakt blbě, nahodit trubkové padáky, prostě práce na tři, čtyři hodiny a věř mi, že se ti do toho nebude chtít. Kromě toho musíš mít přelitou převodovku olejem (ze začátku asi ne, ale jak začneš jezdit bržděné pomalé záda, tak je to potřeba) a to na okruh nepřipadá v úvahu. Na okruhovkách navíc jsou takové ty drahé věci jako tlumiče řízení, přepákování atd, které podle Murphyho zákonů na letišti vždycky rozmrdáš jako první.
do tohohle bych fakt nešel.. na okruh si kup něco ostrého a na letišti začni s MZetou:)

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 08:06 | Nahoru | #34
u Oty Hrubeše stojí má loňská gsx-r 600 K2, je to street který jsme předělali na okruhovku a je na prodej. Na vyzkoušení jestli mě to bude bavit to byl ideální stroj, mě osobně to chytlo a koupil jsem 600 K7 a jezdím i letos.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 09:07 | Nahoru | #35
memphis.unv> Hochu ty me bavis... Buell nejlepe zatacejici a vykonna motorka... Kdybych ho nemel doma... Buell XB12R je ulet. Krasna motorka, stylovka, ale urcite ne okruhovka ani motorka idealni na stunt. K tomu zataceni. Buell ma tak kratkej rozvor, ze se ti do zatacek zavira. Remen pri normalnim pouziti vydrzi dost, ale zvedani na zadni a okruhovy tvrdy zachazeni neni normalni. Buell ma benzin v ramu, staci malej pad na bok, zmuchlas ram. Nikdo uz ti to neopravi. Motor to ma z choppera, proto jede odspodu, ale jinak to rozhodne neni zadna strela. 5ti kvalt, kterej jede max. do 220ti a to jeste s tim nesmis tak rychle jezdit dlouho. Jel jsem s nim po dalnici 5 minut a po zastaveni tomu ficel vetrak kvuli prehrivani druhyho valce, kterej je schovanej v ramu jeste "hodinu". Nedovedu si predstavit tuhle motorku v serii jak lita pravidelne okruh. A urcite neni za tady avizovanych 80 tisic Jinak ten co sem ho mel, mel i race kit primo od buella. Nejdriv neco najezdi nez zacnes placat kraviny

mari>Ja bych volil nejakou starsi padlou silnicku, predelanou jen castecne na streeta, tj. jina (vetsi) rozeta, otocenej kos kvuli mazani pri dlouhych pomalych wheelie, co nejvic padaku a k tomu laminaty. S silnicnima riditkama se ti nebude tak dobre ovladat motorka pri tom stuntovani, ale sundavat pokazdy lamino a davat siroky riditka misto normalnich, z toho by ses zblaznil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 09:59 | Nahoru | #36
RUTAN> to co píšeš je pravda a má to logiku, ale vztahuje se to už na ostřílenýho borce, co na letišti dělá psí kusy a motorku plně využije...

Chápej to tak, že preferuju tu okruhovku.Na letišti by to stejně ze začátku byly pokusy jen lehčí whelie a stopie.Taky už mi nejni 20cet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 12:16 | Nahoru | #37
Elvis.> v technickéch pojmech se moc nevyznám, ale s těma zatáčkama je to přece fakt, to potvrdí kdokoliv. a nikdy jsem neřekl že je to výkonná motorka, já jsem řekl silná, což je rozdíl! stejně tak jsem nikdy neřekl, že stavění na zadní je normální používání! řekl jsem že při normálním používání vydrží takovou a takovou dobu, s tim že v případě takovýhohle namáhání to vydrží samozřejmě míň, ale nebude to nijak hrozný. stejně tak je ale rám dvojité a četl jsem že ani promáčknutí nemá vliv jak na benzín, tak na pevnost nebo geometrii rámu.
střela ne, ale ten zátah má, viděl jsem čvrt míle proti tomu mnou zmíněnýmu litru- nejdřív vyrazil bulík a nechal ho daleko za sebou, ale jak už nabrali rychlost tak ten se rozjel a zpátky ho předjel.

a když mě teda tak upozorňuješ, přečti si v kolika příspěvcích jsem tady psal že se rád dozvím něco novýho, pokud to budou argumenty

(reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #38
memphis.unv> Marja pano, nerad bych ti řekl že jsi kovanej blb. Pro mě je bullík taky celkem srdcovka, ale svým chováním i výkony prostě ani omylem nesnese srovnání s moderním japonským supersportem či superbikem. Jak psal elvis, ultrakrátkej podvozek, až je krutě nestabilní a zavírá se právě v zatáčkách, k tomu motor co je dole zábavnej, ale na drtivý výkony 4válcových japonců to prostě hrubě nemá (to snad normálního člověka ani nenapadne srovnávat). že jsi někde na sprintu viděl, že bulík na prvních pár metrech ujel litru- to byla určitě chyba pilota litra, "zaspal" na startu, jinak to ani není možný. Bullík nemůže z principu tak prudce vystřelit dopředu právě kvůli svému rozvoru, převrátil by se

Takže jako krásná dekorace je to supr, ale pro použití co to chce mari je to asi skoro stejně použietlný jak chopper

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

13.5.2009 v 16:23 | Nahoru | #39
Tuono by zřejmě přesně splňovalo moje požadavky,jak jsem tak pátral, ale tam je to zřejmě s provozníma nákladam trošku horší..

Navíc důvěřuji spíš Japonskému "standartu" kvality, ale netvrdím, že Italský motorky jsou špatný...

Jezdí se na okruhu taky s naháčema?Hornet, nebo to nový GSR by šlo brát v úvahu,ne?

edit: nebo co tohle? daytona-955i

Naposledy editováno 13.05.2009 16:26:57

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

15.5.2009 v 22:22 | Nahoru | #40
chtít jednu motku na street i okruh je stejné jako chtít jedny boty na fotbal i na balet

(reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

18.5.2009 v 15:35 | Nahoru | #41

mari>RUTAN> to co píšeš je pravda a má to logiku, ale vztahuje se to už na ostřílenýho borce, co na letišti dělá psí kusy a motorku plně využije...

Chápej to tak, že preferuju tu okruhovku.Na letišti by to stejně ze začátku byly pokusy jen lehčí whelie a stopie.Taky už mi nejni 20cet



no..tak pokud by to bylo jenom na nějaké čut čut zkoušení, tak proč ne. To za předpokladu, že to nebudeš v jednom kuse odstrojovat na čistokrevného streeta a budeš to jezdit v takovém stavu, v jakém ta mašina je na okruh. To potom jo. Mně by na to sralo to věčné přehazování věcí..

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

18.5.2009 v 21:00 | Nahoru | #42
Mno, a co koupit okruhovku, tu na okruhu položit a pak předělat na streeta?

Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???

2.12.2009 v 13:22 | Nahoru | #43
Frank.cz: Mno, a co koupit okruhovku, tu na okruhu položit a pak předělat na streeta?

JJ ideální řešení ,taky to tak většinou řeším...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist