Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!

Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 09:45 | Nahoru | #1

NoFear4>
No to mozna ano,ale ja moc neresim veci,ktere se jeste nestaly.A i tak by se nic moc nezmenilo.Mel jsem sebou auto mlade,tak bych si proste dojel do prahy pro vlek a nekdy bych si pro ten vrak dojel no Zadna krec.To same s avizovanym destem.Nebudu davat 10tis za mokre gumy,kvuli 60minutam jizdy.Bud to odjedu na normalnich,nebo se na to vykaslu a bude ze me divak.Furt lepsi nez to zbytecne rosekat.
Ale predmetem tohohle vlakna nebylo se hadat,pripadne nekomu vnucovat svuj pristup k zavodum.Jen jsem chtel naznacit,ze treba vybava a investice do urcitych veci ktere neskutecne navysuji cenu zavodeni proste neni az tak nutna.A uz vubec to neni nutne pro dobry vysledek....cehoz jsem zdarny priklad.Kdyby ti kluci(doufam ze se na me nebudou kvuli tomu zlobit)investovali misto do hustejch uprav motorky,nahrivaku a ja nevim ceho jeste.Radsi ty prachy do jezdeni a trenovani,tak pojedou mnohem lepe,nez ted.Ale pravda je,ze to uz by zase nevypadali jako zavodnici,ale jako nejakej exot z ulice jako ja A oni si to prave chtej uzit i s tema racingovejma proprietama okolo at jedou jak jedou.A ja jim to preju



Martine, tak preci jen trochu polemiky ad mokre gumy, pokud je tvuj pristup takovy jak pises, jsem rad, ze jezdis jine zavody nez my, neb varianta na sjetych slickach je vic nez nezodpovedna a varianta ze bys to vzdal je sice z tech dvou ohleduplnejsi ke zbytku zavodniku, ale trochu to meni smysl, proc lidi zavodi co se tyce posledni casti, zrovna kluci z HKT jdou touto cestou, jedou stare vrany a o to vic se snazi trenovat, bohuzel treninky na okruzich jsou preci jen finacne narocnejsi, ale aspon je to bezpecne, nez se predvadet na Dube, Buchlakach a jinych "prirodnich" okruzich a jeste jednou zopakuji, najit kompromis mezi nesmyslnym utracenim zbytecne a rozumnou investici neni vubec snadne, pocinaje upravama moto a konce testovanim a trenovanim, jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 10:00 | Nahoru | #2

DanMagna>jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde



No a to je to kam jsem se chtel dostat a co se mi na tobe libi(ikdyz do toho samozrejme rvete porad dost penez )dokud jezdec nezajede nejaky cas stabilne na motorce,ktera to sama o sobe umi...nedal bych mu ani korunu do upgradu te motorky.
Za kolik bych to mel zajet na stare ZX10 aby jste mi koupili aspon race packy?

Naposledy editováno 10.05.2009 10:01:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 10:22 | Nahoru | #3

DanMagna>, jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde



No Dane, nerad Tě tady tahám za slovo, ale nějak jsi pozapomněl na přepákování, padáky, koncovku, lamináty, jinej převod (teď si nejsem jistej hadicema a řidítkama)...
Nehledě na druhý kola, (plus samozřejmě stojany, nahříváky) ;)
Krom toho ty přední vidle jsou taky slušná finanční pumelenice...
Takže oproti sériovce doplňky tak za 70+ ??

Ale jede Vám to moc hezky, to zase jo

Naposledy editováno 10.05.2009 10:25:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist