Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!

Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 10:22 | Nahoru | #1

DanMagna>, jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde



No Dane, nerad Tě tady tahám za slovo, ale nějak jsi pozapomněl na přepákování, padáky, koncovku, lamináty, jinej převod (teď si nejsem jistej hadicema a řidítkama)...
Nehledě na druhý kola, (plus samozřejmě stojany, nahříváky) ;)
Krom toho ty přední vidle jsou taky slušná finanční pumelenice...
Takže oproti sériovce doplňky tak za 70+ ??

Ale jede Vám to moc hezky, to zase jo

Naposledy editováno 10.05.2009 10:25:59

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 10:30 | Nahoru | #2

Šinďa>DanMagna>, jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde

No Dane, nerad Tě tady tahám za slovo, ale nějak jsi pozapomněl na přepákování, padáky, koncovku, lamináty, (teď si nejsem jistej hadicema a řidítkama)...
Nehledě na druhý kola, (plus samozřejmě stojany, nahříváky) ;)
Krom toho ty přední vidle jsou taky slušná finanční pumelenice...
Takže oproti sériovce doplňky tak za 70+ ??

Ale jede Vám to moc hezky, to zase jo



Honzo, jasne, ale to beru jako automaticke, ty upravy co popisujes, riditka jsou origo, SBK riditka jsou zatim jen jako nahr.dil, ale treba nahrivaky zbyly a stojany byly zadarmo, neb zadek zbyl ze 749 a predek mi Honza znarodnil ja tu resil tuning samotne motorky a tam fakt krom vidle neni nic co by menilo jeji jizdni vlastnosti, ta koncovka je spis ku skode, ale zase aspon setris kila a je to vyborne slyset

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 10:32 | Nahoru | #3

Šinďa>DanMagna>, jeden maly priklad, na CBR neni krom vidle zadna uprava a jasne jsme si stanovili limit, az bude CBR a pilot na ni jezdit Brno stabil 2,12 tak se zacne investovat do motoru a dalsich periferii, zatim mu k tomu chybi 3vteriny , tak to treba prijde

No Dane, nerad Tě tady tahám za slovo, ale nějak jsi pozapomněl na přepákování, padáky, koncovku, lamináty, jinej převod (teď si nejsem jistej hadicema a řidítkama)...
Nehledě na druhý kola, (plus samozřejmě stojany, nahříváky) ;)
Krom toho ty přední vidle jsou taky slušná finanční pumelenice...
Takže oproti sériovce doplňky tak za 70+ ??

Ale jede Vám to moc hezky, to zase jo



No toto co to ctu Dane?! Te asi priste vezmu za rucicku a dotahnu ke svoji motorce.Abys videl jak vypada seriovka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist