paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
21.4.2009 v 22:36
Zdarec,potrebuju poradit,kdyz dam neutral a dojizdim ke kolone nebo kdyz tam mam 1 nebo 2 a zmacklou spojku a chci protocit plyn,abych vydesil duchodce ,tak se !OBCAS! stane,ze se z motoru ozve rana a cinknuti a nevytoci se ,jednou mi dokonce chcip,jinak absolutne bez problemu s jinymy kvalty a meziplyny .prosim vysvetlit ,nechapu???

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 08:32 | Nahoru | #1
prazak: u TLR je to fuk, sytic to totiz neni jen to otevira doraz na plynu, takze to malinko otevre klapky.. jako kdybys drzel malonko pridanej plyn... zapinani vetraku na 106 je OK, tak je to nastaveny

Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...

na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 19:04 | Nahoru | #2

assassin>prazak: u TLR je to fuk, sytic to totiz neni jen to otevira doraz na plynu, takze to malinko otevre klapky.. jako kdybys drzel malonko pridanej plyn... zapinani vetraku na 106 je OK, tak je to nastaveny

Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...

na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..



jj,vim že jsi mi to už vysvětloval a jestli bude ještě někdy příležitost tak ti to tam pořádně omrknu...já jsem tu otázku myslel spíše v závislosti na životnost motoru víš?!Protože přeci jen studený starty jsou pro motor asi jedna z nejhorších věcí no :\
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist