globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vynechávání motoru
20.4.2009 v 12:30
Zdravím všechny motoráře.
Dělal jsem kompletní renovaci DR500. Byl to nepojízdný vrak.
Repes válce, hlava atd.Karbec čištěn. Potřebuji poradit.
Startuje na první šlápnutí a volnoběh drží bez problémů jak teplá tak studená. Za plynem jde dobře a i dobře pádá z otáček,ale jde vytočit tak kolem 4000 až 5000 ot/min a pak motor začne vynechávat. Projevuje se to tak jakoby si sama přidala o pak ubrala.Svíčka nová i stará stejný problém.
Může to dělat hladina v karbecu nebo výška jehly na podtlakovém šoupátku? Kostrukce je skoro stejná jak u 600 nebo 650.
Budu rád za každou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Vynechávání motoru

20.4.2009 v 14:40 | Nahoru | #1
stíhá ti tam dotíkat benzín? odvzdušnění nádrže je v pořádku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechávání motoru

21.4.2009 v 06:38 | Nahoru | #2
cccp> Nádrž i odvzdušnění je dobré. Dostal jsem info,že to můžou dělat ložiska na klice.
Když má vůli tak při zátahu ce dotkne zápalko snímače, protože na stojanu to do maxima jde.

(reakce na) Vynechávání motoru

21.4.2009 v 22:02 | Nahoru | #3

macháček>cccp> Nádrž i odvzdušnění je dobré. Dostal jsem info,že to můžou dělat ložiska na klice.
Když má vůli tak při zátahu ce dotkne zápalko snímače, protože na stojanu to do maxima jde.


no možný to je, ale někaj se mě to nezdá... kdyby byla taková vůle na klice v ložiskách tak by to muselo dělat na 100% velmi nehezkej zvukovej projev.. odhaduju mezeru mezi výstupkem na rotoru a indukčním snímačem na cca 1-1,5 mm ..
jen tak uvažuju..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechávání motoru

22.4.2009 v 06:45 | Nahoru | #4

macháček>cccp> Nádrž i odvzdušnění je dobré. Dostal jsem info,že to můžou dělat ložiska na klice.
Když má vůli tak při zátahu ce dotkne zápalko snímače, protože na stojanu to do maxima jde.



C4ky nemaj takovou vůli, aby se ti cokoli potkalo (a ohřátý kór ne)
Rozvod je OK? (na ryskách)
Problém v sání (mě to dělá podobně když mám zaplej sytič - clonku, takže může to dělat podtlaková regulace)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechávání motoru

22.4.2009 v 07:03 | Nahoru | #5
Slow> Ta vůle se mi taky nezdá , protože motor je tichý. včera jsem zkoušel jinou svíčku, za studena dobrý po zahřátí znovu,ale když vymáčku spojku a roztočím to tak se pak na chvilku chytne nejvíce se to projevuje kolem 4000 ot/min. Jak mám zjistit správnou funkci podtlakové regulace?

(reakce na) Vynechávání motoru

22.4.2009 v 11:26 | Nahoru | #6
macháček> určo lze podtlak změřit (teda aspoň při zkoušení karbce na Š105 při repasy to měl pan na "stolici").
Vzhledem k tomu, že se teprve chystám necha karbce se synchronizovat (jsou dva), tak to nejsem schopnej objasnit, ale zeptám se.
Asi bch zkusil šoupě ovládané podtlakem ovládat ručně (resp. nechat ho otevřené), ale to je jen domněnka :\

Vynechávání motoru

27.9.2010 v 20:20 | Nahoru | #7
cauec potrebuju stahovak rotoru na suzuki dr500s 1981. tak jestli nekdo muze pomoct budu rad
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Za tepla nestartuje Suzuki dr 350 Suzuki DR 600, Suzuki DR 400, Suzuki DR 350, Suzuki ... 100stanley100 8 1.12.2018 v 13:07 Hanss41
díly na moto Suzuki DR 500 muscl 1 30.7.2014 v 04:38 Sepacek
DR 500 S Suzuki DR 500 Pendrek 1 21.8.2012 v 00:41 Chose-motorkar
píst Suzuki DR 500 Pendrek 4 7.8.2012 v 22:50 Pendrek


TOPlist