globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přeřazení z 1 na 2
 
16.6.2007 v 23:35
Je to asi debilní otázka ale když vytočím 1 na víc jak 8000 a chci tam kopnout dvojku tak mě to nepustí...leda přes zuby....v nízkých otáčkách je to v poho...jak na to s meziplynem nebo bez nebo jak??? Zkoušel jsem to s meziplynem ale nejspíš jsem to dávkoval určitě špatně..rád si nechám poradit...

2 reakcí na tento příspěvek Přeřazení z 1 na 2

18.6.2007 v 16:22 | Nahoru | #1
Mám to samý, jedna se musí řadit v nižších, jak ji řadím přes 7 000 je problém, přesněji řečeno neskočí tam, prostě tam s obrovským cvakancem padne neutrál.... TAkze jednicku nehonim...
A jeste se mi obcas stava ze mi mezi 5 a 6 obcas vypadne rychlost... radim z 5 na 6 a prd... parkrat se mi to stalo až tak, že tam pak nešlo zařadit nic tak sem musel zajet ke kraji a sklepat to na místě :( Holt stava se občas..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeřazení z 1 na 2

18.6.2007 v 16:30 | Nahoru | #2
abcman>>
=o =o jako na CB(F)čku?? :| že by šli japonci od roku 98 s kvalitou dolů :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeřazení z 1 na 2

21.6.2007 v 12:14 | Nahoru | #3
abcman>Hmm, tak to je divný. Jestli to spíš není "kusová" než obecná vlastnost CBF. Protože u mě je 1->2 úplně vpoho, akorát při vyšších otáčkách občas v převodovce víc cvakne, ale to je taky spíš chyba mé techniky přeřazení, než chyba motorky.
Ad neutrál při přeřazování: jojo, taky se mi to párkrát stalo (ale komu ne :D ), je to pěknej trapas, zvlášť v zalidněných oblastech :lol: Ale nestává se mi to zas tak často a taky bych řekl, že to byla vždycky moje vina, že jsem pohyb řadící pákou nedotáhl do konce. A že by pak nešlo zařadit nic, to se mi teda ještě nestalo..
Řekl bych, že kvalita řazení vždycky hlavně závisí na jezdci. Někdy se jedu projet a mám pocit úplně dokonalýho sžití se strojem, mám pocit, že ať řadím nahoru nebo dolů, tak tam kvalty jdou neslyšně a jako po másle a někdy to tam fakt nechce padat, strašně to cvaká a
mám chuť to radši zaparkovat a netrápit to ;)
BTW jsem si vzpomněl na jednu knížku, v který říká nějakej profi závodník na motorkách, že při správným řazení by spolujezdec se zavázanýma očima a zacpanýma ušima neměl poznat, kdy dojde k řazení, že by jízda měla být dokonale plynulá..něco na tom asi bude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist