globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chci nové enduro
Sezonu ještě dojezdim na staré moto, ale přes zimu bych si chtěl pořídit novou strojovnu (v zimě snad budou levnější). Motorka bude na úvěr. Hotovost nemám a když budu 3 roky šetřit nic si neužiju.

Protože hodně cestuju (a s novou moto bych chtěl ještě víc) a jsem po úrazu páteře, chtěl bych něco pohodlného.

Volba padla na Kawasaki Versys, ale protože mám teď Yamahu, tak bych chtěl být věrný značce. Líbí se mi její zázemí (servis, prodejna..). Proto se kloním spíše k XT660Z aka Tenere Ta motorka mi přijde jako pracant s léty ověřenou konstrukcí.

Požadavky na motor:
- Pohodlná
- Max 1-2 válce
- Enduro (95 procent času jezdím po asfaltu)

Nepotřebuju jezdit 200 km/h. Stačí mi maximálka 150 km/h, abych nebrzdil na dálnici. Požadavek je, abych tam narval za 6 a jel 100 kopec, nekopec..

Finance: Představoval bych si 150 až 180 tisíc.

Naposledy editováno 17.04.2009 00:00:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci nové enduro

17.4.2009 v 09:30 | Nahoru | #1
Jacob_M800>
To je fakt, že je LC8 jiná liga, ale se vším všudy. Třeba i v tom, že je potřeba dostatek zkušeností, aby ji člověk v terénu zvádl. Osobně jezdím na 2V 1000ccm supersportech 5 let a nedělá mi problém jet řádnou pilu, ale když si představím, že bych skoro stejné stádo koní měl pod zadkem někde na polňačce nebo v lese, ale navíc s motorkou, která má kolem 230 kg, tak teda hodně respekt ... Na 100% bych byl rychlejší na usmolené Tenerce. A o to jde - není to motorka pro každého a pokud na tom jezdí někdo vyloženě jen asfalt, tak je to pozér. Oproti tomu F800GS zvádne v terénu dobře i člověk, který nejezdil 10 let motokros Oproti mojí Tenere, je lepší podvozek (motor je spíš otázka vkusu a zaměření). V testech vyšlo srovnání podvozků přibližně na stejno, ale asi jen proto, že nejezdili nic těžšího. Zkrátka USD vidlice pracuje líp a stejně tak bude o třídu lepší podvozek LC8, ale jinak je to už moc velký mastodont. Ale jak už jsem psal - v dobrých rukou, to musí být skvělé náčiní i do terénu, ale já bych ho zatím nezvládl.

(reakce na) Chci nové enduro

17.4.2009 v 09:51 | Nahoru | #2
Petr-RSV>
To máš pravdu, LC8 je nejvíc luxusní, když máš jen do ostřejších zatáček pomalu, to si připadám jak provazochodec (holt mám 172cm a váha moto je znát)

Na Tenerce budeš mít navrch určitě, to už by musel být inačí týpeček, než já. Ale loni jsem jel celkem cestou necestou s poupravenou BMW1100 a i s touhle kovadlinou se dalo. Osobně si myslím, že kdybych vletěl do stromu, tak ho pokácím a jedu dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist