globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda neHonda
15.4.2009 v 21:54
Tak jsem nějak z těch Honda modelů rozpačitý.
Dříve bych si jiný model nekoupil, ale po mojí loňské havárii si nejsem až tak jistý co příště pořídit. Jestli ještě bude nějaké příště. V srpnu koupená CBF1000, po koupi následně reklamovaná, že mezi kvalty se nachází falešný neutrál, mě v říjnu vyklopila. Od října do března v nemocnici, bylo to zlé

[url= zlomených žeber, 7 polámaných obratlů, mozek koukal na nebe,
zdevastované plíce...
V září jsme se s technikem domlouvali na zkušební jízdě - ten ujel cca 6km a nic. Já mu říkal, že to je otázka projetí cca 100km, někdy 2x někdy nic. A on po 6 km nic.
Tak že to necháme dojezdit do konce sezony a pak na prohlídku. Moje blbost. Po nehodě soudní znalec potvrdil (mám to písemně s fotkama), že falešný neutrál je mezi všema rychlostma. Je to jen otázka intenzity řazení. Soudní znalec mě přizval do servisu a ukázal mi, že falešný neutrál lze nastavit tak, že najdeš mrtvou polohu kulisy kterou na jednu stranu přetahují pružiny "A" a na druhou v protisměru pružiny "B".
Stejná převodovka jako u Fireblada.
Po nějaké době ti to skočí z falešného neutrálu dolů na nižší stupeň a to způsobí zvýšení otáček motoru, což na krátkou chvíli blokne kolo, změní trajektorii jízdy motorky a můžeš dopadnout jako já.

Naposledy editováno 16.04.2009 12:37:04
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 21:57 | Nahoru | #1
no kdyz tady uz po nekolikate vidim co se ti stalo tak to muselo byt asi neco...a co se ti presne stalo? :\ a mas nejake trvale nasledky?

Honda neHonda

15.4.2009 v 21:58 | Nahoru | #2
Chlape chlape, tohle je teda pěkný maso, gratuluju k uzdravení, i když následky si poneseš do konce života. Jestli byla nehoda věcí značky motorky nebo ne si neodvážím spekulovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 21:58 | Nahoru | #3
Dáreček>
Sere mě, že Honda neslyší na můj falešný neutrál, který mě připravil o zdraví.
Já jen chci, aby přiznali falešný neutrál mezi všemi rychlostmi - jak uvedl soudní znalec. A ne tak, že technik se projede a když nic nezjistí, tak o nic nejde.
Mi se to stalo během 2500km mnohokrát. Někdy po 100km, někdy jsem ujel 300km a nic.

Naposledy editováno 16.04.2009 12:39:20

(reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:00 | Nahoru | #4
sekac> to byl pricina te tve nehody? a co ti tam jako rekly? njn kdyz chces koupit to sou ti nejsvatejsi ale jak je nejaka reklamace tak je vsechno jinak,to je nornal...

Honda neHonda

15.4.2009 v 22:06 | Nahoru | #5
Neber to osobne, vubec do toho nevidim... Ale razeni jako takove je myslim dost o ridici a falesny neutral zaradis klidne neopatrne i ve 100% OK prevodovce.

Timto nechci rict ze je to tvoje vina ale muj nazor je ze pri nejmensim mas spoluvinu. Jinak ke zraneni, hlavne ze chodis a zijes. Asi velke stesti!

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 22:08 | Nahoru | #6
Zdar cos trefil tou helmou?Kamos co neprezil mel podobne prolomenou Araiku.
JInak k svadeni viny na falesny neutral...jak mohla tato vada zapricinit nehodu?Ale jinak,jestli to soudne dokazes,mohl bys aspon vymlatit na Honde dost slusny prachy.

(reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:13 | Nahoru | #7
NoFear4>
Vyeditoval jsem odpověď nahoře. Jinak trefil jsem svodidla a po půl roce jsem skoro OK. Následky budou, ale jde to.

Naposledy editováno 15.04.2009 22:14:05

Honda neHonda

15.4.2009 v 22:19 | Nahoru | #8
Hele ale jak to popisujes to prece musis poznat hned zes dal falesny neutral?!? Tak hned preci "doradis" a jedes? Jaky pak ze po x km se ti blokne kolo? To by tam musel spadnout sam, ne? (edit: myslim ten falesny neutral)

Naposledy editováno 15.04.2009 22:20:05

Honda neHonda

15.4.2009 v 22:21 | Nahoru | #9
To by me sralo kdyby mi tam skocil neutral, si to vem kulis to a potrebujes to v zatacce ozivit tak kval niz a skocil by mi tam neutral tak lezim...

Honda neHonda

15.4.2009 v 22:26 | Nahoru | #10
ahoj,falešný neutrál jsem občas taky trefil na fireblade,ale jak povolíš napůl spojku,tak to ihned poznáš a zase jí vymáčkneš a kvalt dokopneš.A novou motorku zvol zase hondu, je nejlepší, a ta helma je teda docela masakr

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 22:34 | Nahoru | #11
Johny 89
z toho falešného neutrálu tam spadla nižší rychlost po několika vteřinách sama

Manek007
Já jsem si taky nejdříve lehnul, a pak kotrmelec o plastový patník a hlavou do svodidla

Targa954
já tu spojku taky vymačkával - jen když jsem to stihnul. A v tom úseku mezi Deštným a Mladeckem se mi to vymáčknutí spojky nepodařilo. Kvalt šel dolů, motor zvýšené otáčky, blok zadního kola, mikrosmyk, změna trajektorie... a díra v hlavě.

Naposledy editováno 16.04.2009 12:42:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 22:35 | Nahoru | #12
Pomohla by v tvem pripade lepsi helma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:38 | Nahoru | #13
NoFear4>
Na tohle téma už s kamarády bylo mnoho hodin diskuzí.
Já osobně si myslím že asi jiná přilba by mohla být odolnější.
Nemuselo by dojít k průrazu.

Naposledy editováno 15.04.2009 22:39:41

Honda neHonda

15.4.2009 v 22:40 | Nahoru | #14
falešný neutrál jsem taky párkrát kopnul...prakticky na všech motorkách
jedná se o nedořazení (nedotlačení řadící párky do krajní polohy)...jestli bude chyba mezi řadící pákou a převodovkou, bylo by to zajímavé

přeju uzdravení bez následků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:44 | Nahoru | #15

sekac>Já osobně si myslím že asi jiná přilba by mohla být odolnější.Nemuselo by dojít k průrazu.



Z jakýho matroše byla? Já mám třeba spec. rally helmu do auta od Sparco, je z kevlaru (navíc musí mít homologaci FIA), ale je v ní štítek, že nesmí být užita na motorce, přitom si myslím, že je mnohem kvalitnější, než můj škopek, kterej mám na motorku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:51 | Nahoru | #16

MilanM3>sekac>Já osobně si myslím že asi jiná přilba by mohla být odolnější.Nemuselo by dojít k průrazu.

Z jakýho matroše byla? Já mám třeba spec. rally helmu do auta od Sparco, je z kevlaru (navíc musí mít homologaci FIA), ale je v ní štítek, že nesmí být užita na motorce, přitom si myslím, že je mnohem kvalitnější, než můj škopek, kterej mám na motorku...



To je zajimavy..proc by nemohla byt pouzita na motorce?Ma nejakou anomalii ve tvaru,ktera by mohla motorkare ohrozit?JInak je to preci normalni otevrena helma.A jak rikas mozna jeste lepsi nez co mas na motku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 22:57 | Nahoru | #17

NoFear4>To je zajimavy..proc by nemohla byt pouzita na motorce?Ma nejakou anomalii ve tvaru,ktera by mohla motorkare ohrozit?JInak je to preci normalni otevrena helma.A jak rikas mozna jeste lepsi nez co mas na motku??



Nevím, asi nemá homologaci na běžný provoz. Klidně ji vyfotím a dám sem fotku... I když podle mýho by policajt stejně houbelec poznal (na skůtru v ní jezdím )



edit: foto

Naposledy editováno 15.04.2009 23:04:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:03 | Nahoru | #18
MilanM3> kolik stoji takovej race kybl pro rally?
Podle me to lepsi nez dobra motohelma ale zase byt nemuze ne?

Honda neHonda

15.4.2009 v 23:05 | Nahoru | #19
Je to caberg a je to termoplast. Ja si myslim ze hlavni zadrhel byl v tom ovladani clony, kvuli kterymu je v ty skorepine sterbina, ktera na pevnosti ty skorepine neprida.

Kazdopadne je porad "kdyby", vypada to na naraz na ostrou hranu, podle me by rupla i drazsi helma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:06 | Nahoru | #20
NoFear4> Záleží na výbavě, tahle otevřená bez komunikátoru cca 8 litrů bez daně. Na množství materiálu je to tak půlka klasické integrálky. Ale skoro nic to neváží...

Naposledy editováno 15.04.2009 23:07:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:18 | Nahoru | #21
MilanM3> hmm stejne je to zajimavy,proc to nesmi na motorku vid?

JInak k te helme.....je tam prilis mnoho faktoru,ktery ovlivnujou jak ta helma,pripadne hlava dopadne po narazu do neceho.Takze nejde rict,ze kdyby mel na hlave helmu za 20tis,ze by dopadl lepe.Jak jsem uvedl vyse,kamos mel nejdrazsi arai a vypadala jako bys ji prorazil pesti na jednom miste....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:21 | Nahoru | #22

NoFear4>MilanM3> hmm stejne je to zajimavy,proc to nesmi na motorku vid?



Já to taky nechápu, ale ve finále bych si ji stejně na mašinu asi nevzal (je to trošku nepohoda, když ti střílej čmeláci do huby)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:26 | Nahoru | #23

MilanM3>NoFear4>MilanM3> hmm stejne je to zajimavy,proc to nesmi na motorku vid?

Já to taky nechápu, ale ve finále bych si ji stejně na mašinu asi nevzal (je to trošku nepohoda, když ti střílej čmeláci do huby)



Ale no tak...snad zas tak rychle na ER6 nejezdis ne?

(reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:27 | Nahoru | #24

NoFear4>Ale no tak...snad zas tak rychle na ER6 nejezdis ne?



Von stačí čmelák v padesáti za hodinu To je mrda, že to člověk nezažil

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 23:30 | Nahoru | #25
Sekáči!
To je fakt mazec!!!
Musím uznat,že máš fakt pevnou vůli žít.
K tomu řazení :
Falešný neutrál se především podaří, když ženeš motorku na mezní výkon a tak se tam ty vysoké otáčky a krouťák projeví. Mě se to stává výhradně na okruhu,kdy z ní ždímu maximum.
Nemohu posoudit,zda je to chyba tvé razantní jízdy a nebo je opravdu vada v převodovce/spojce.
Každopádně asi teď budeš lítat s větším repektem. Holt taková CBF ti žádnou chybu neodpustí
Tak hodně štěstí a hlavně dalších pohodových kilometrů

Honda neHonda

15.4.2009 v 23:30 | Nahoru | #26
sekac> tak to pak chapu ze sis ustlal kdyz tam spadnul sam od sebe... to je pak asi jednoznacne vada na moto. Takze preju aby ti to zaplatili!

(reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:44 | Nahoru | #27
miki_pilot> Mám přesně OPAČNÉ zkušenosti: občas jsem přeřazoval zlehka a v nízkých otáčkách, třeba 3-4000, z trojky na čtyřku , třeba při jízde z kopce nebo před semaforem ve městě. V tom okamžiku se tam dal cítit falešný neutrál. ale když se řadí normálně nahoru v tahu a přeřazuje se nad 4000, tak se falešný neutrál nikdy neprojeví.
A rozhodně to není značkou, protože stejné poznatky mají kluci s Yamahou, Suzuki, Triumpem, atd.

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 23:51 | Nahoru | #28
Falešný neutrál tam sám spadnul po několika sekundách - noo to bych nechtěl zažít, aby se mi jen tak vysouvali kolečka ze záběru. Ten neutrál o kterým každý hovoří, nedořazení asi známe každý, ale toto je obvzlášť zajímavý...

No mnoho zdaru a pokud to nedělá každé CBFko, tak kdy jen mohli udělat chybu, Honda, velkosérie, a každej kvalt to dělá... No to potěš... Umím si představit, že by vyběhl sám kvalt, dokonce tomu věřím, jen má teorie spočívá v tom, že nikdy sám nevypadl při akceleraci, ale když se přenášel jen minimální krouťák a pak třeba náhlý zvýšení/snížení - ale jen domněnka...

Stačilo mi jednou když jsem nedořadil, když jsem potřeboval jiný kvalt a dopadlo to tak, že jsem musel v zatáčce zastavit a rozdejchávat, jak mě to vyneslo...

(reakce na) Honda neHonda

16.4.2009 v 01:56 | Nahoru | #29

SiSpo>Falešný neutrál tam sám spadnul po několika sekundách - noo to bych nechtěl zažít, aby se mi jen tak vysouvali kolečka ze záběru. Ten neutrál o kterým každý hovoří, nedořazení asi známe každý, ale toto je obvzlášť zajímavý...

No mnoho zdaru a pokud to nedělá každé CBFko, tak kdy jen mohli udělat chybu, Honda, velkosérie, a každej kvalt to dělá... No to potěš... Umím si představit, že by vyběhl sám kvalt, dokonce tomu věřím, jen má teorie spočívá v tom, že nikdy sám nevypadl při akceleraci, ale když se přenášel jen minimální krouťák a pak třeba náhlý zvýšení/snížení - ale jen domněnka...

Stačilo mi jednou když jsem nedořadil, když jsem potřeboval jiný kvalt a dopadlo to tak, že jsem musel v zatáčce zastavit a rozdejchávat, jak mě to vyneslo...



v tahu není šance aby se tam najednou vyskytl
teoreticky se tam může dostat pokud nebylo dořazeno, ale rychlost se chytla (na kraji koleček), při ubrání plynu (nebo jízdou s málo plynem).
stále bych se přimlouval za "nedořazení". kdyby se to stávalo stále, pak je chyba v řadícím segment, ale psal, že někdy po 100 km, jindy po 300 km

Honda neHonda

16.4.2009 v 07:51 | Nahoru | #30
Přečetl jsem to a trochu tomu pořád nerozumím. Ano, občas se mi při řazení na vyšší stupeň povede dát falešný neutrál, hlavně mezi 5 a 6, a to tím, že z lemplovství "nedořadím", ale to co popisuješ podle mě není problém řazení falešného neutrálu, ale vada převodovky, kdy již zařazená rychlost "vypadne"; falešný neutrál se přece "zařadí" hned a převod nazapadne, nebo ne?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist