globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování DR 600
25.3.2009 v 19:48
Zdravím, koupil jsem si DR 600, ovšem mám problémy to nakopnout, je fakt že je teď kosa, ale i tak docela dlouho musím po tom skákat než chytne a to se mi podařilo asi jednou. Nemohli by jste napsat nějaké tipy jak na to? Je to 86 ročník, zkoušel jsem to prostě jednoduše skočit na to celou váhou, páku protlačím až dolů, teda když se podaří, vím že je to o tom mít ten správnej "griff" ale nemáte nějaké tipy?Dneska byla sice kosa, skákal jsem na tom hodinu a půl a nechytla noha mě bolí jak svině....zítra du opět na to tak se ptám na správný postup díky moc za každý příspěvek
Předchozí
1 2
Následující

Startování DR 600

25.3.2009 v 19:55 | Nahoru | #1
najdi si horní uvrat'(pomalu tlač na našlapovačku a v místě kdy to bude mít největší odpor) tak pak šlápni co nejvíc....vloni touhle dobou sem koupil XR600R a taky problém ale skákal sem tak dlouho,dokud jsem to nenastartoval a nějak sem se to naučil startovat pak v pohodě

Startování DR 600

25.3.2009 v 19:58 | Nahoru | #2
Takže dát páku co nejvýše, a pomalu tlačit dolů a v momentě kdy bude největší odpor tak na to skočit?

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

25.3.2009 v 20:08 | Nahoru | #3
píšeš tam že je slabší než MZ,to si snad děláš prdel ne ?!

Startování DR 600

25.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #4
Když budeš mít páku v tom "odporu" tak povolíš,necháš at' se vrátí nahoru,abys měl delší dráhu "nášlapu" a mělo by to to jít...

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

25.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #5
Nevim jak DR600, ale když jsem chtěl kupovat DR650(mělo by to být stejný), tak sem si četl rady majitelů a má se to startovat tak, že zmáčkneš páčku dekompresoru, pak pomalu tlačíš nakopávačku dolů a až páčka dekompresoru cvakne zpátky, tak přestaneš tlačit, pustíš nakopávačku nahoru a pak se celou vahou zhoupneš. Já to takhle dělal když sem se na ni byl podívat a cizí motorku jsem studenou taky v docela nízký teplotě nastartovat napodruhý a zahřátou napoprvý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #6
martingl> to už je jedno,jestli to udělá s dekompresorem nebo ne,ale jestli to má manuální,tak určo s tim-pujde to značně líp

(reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 20:17 | Nahoru | #7

sherm14>píšeš tam že je slabší než MZ,to si snad děláš prdel ne ?!


ironie

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

25.3.2009 v 20:18 | Nahoru | #8
no páčku dekompresoru to nemá...teda myslím že ne
takže sjíždět pákou dolů a když má největší odpor tak s pákou nahoru a pořádně se opřít, chápu to dobře?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 20:28 | Nahoru | #9
Mar_o-46> Davej paku pomali dolu a i kdyz to nema manualni dekompresor(packa u spojky),tak to ma automatickej a ten ti cvakne a az to cvakne tak dej paku nahoru a prudce seslapni.

(reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 20:33 | Nahoru | #10
Jindrarm> Jak jsem psal, tak to bylo na DR650, ale co měl kamoš DR600, tak tam měl páčku dekompresoru na řidítkách. Takže proto si myslim, že DRka maj manuální narozdíl od XTček, to ma automatickej

(reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 20:59 | Nahoru | #11

Z-Tomas>Mar_o-46> Davej paku pomali dolu a i kdyz to nema manualni dekompresor(packa u spojky),tak to ma automatickej a ten ti cvakne a az to cvakne tak dej paku nahoru a prudce seslapni.


aha aha, díky to jsem potřeboval snad mi to půjde lépe zítra

Startování DR 600

25.3.2009 v 21:02 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

25.3.2009 v 21:09 | Nahoru | #13
cau.mel sem 86 a ma manualni(rucni) dekompresor.vymackni ho a pomalu slapej na kopacku az cvakne.povol paku a slapni.jde to i v papucich.

(reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #14

skinas>cau.mel sem 86 a ma manualni(rucni) dekompresor.vymackni ho a pomalu slapej na kopacku az cvakne.povol paku a slapni.jde to i v papucich.


fakt má manual?

Startování DR 600

25.3.2009 v 21:24 | Nahoru | #15
no páčku nemám.... nikde na řidítkách ale to lanko je nad válcem uchyceno, takže když startuji tak mám něco dělat s tým "dekompresorem?" jestli to mám jako posunout směrem k řiditkám, nebo k sedlu, nebo to prostě cvakne samo?Když TO posunu směrem k sedlu, a jedu s pákou dolů, tak se ten dekompresor jakoby vrátí,

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

25.3.2009 v 21:38 | Nahoru | #16
poslal sem ti manual.je to na 3a.hned si to stahni,neni to ulozeny.zdar

(reakce na) Startování DR 600

25.3.2009 v 21:45 | Nahoru | #17

skinas>poslal sem ti manual.je to na 3a.hned si to stahni,neni to ulozeny.zdar


a kde jsi to poslal?

Startování DR 600

25.3.2009 v 21:49 | Nahoru | #18
icq

Startování DR 600

25.3.2009 v 21:51 | Nahoru | #19
ale žádná správa mi nepřišla nic..hoĎ sem tvé isko

Startování DR 600

25.3.2009 v 21:55 | Nahoru | #20
466418596

Startování DR 600

25.3.2009 v 23:31 | Nahoru | #21
Kámoš měl taky DR600 a pamatuju si dost živě, jak se s tím startem taky hezky trápil... Třeba že skočí na benzinku pro pár lahváčů (benzinka je cca 1km od baráku) a přijel asi za 20 minut, spocený jak prase a nadával, že ta mrcha nechtěla chytnou a že má nohu dokopanou... pak jsme tu motku zase chvíli očumovali a já ve vší zvědavosti zmáčknul nenápadnou páčku na levém řídítku... Udělalo to jen takové "cvak". Chvíli jsme na sebe hleděli, co že jsem mu to zase rozbil, ale jak šlápl na kopačku, přišel na to, že tam není skoro žádný kompres Nakopl to napoprvé... No a od té doby, jak už tady někdo psal - za studena napodruhé, zahřátá hned napoprvé...
Jo, není nad to si o té mašce nejdřív něco zjistit a pak jí koupit

Startování DR 600

26.3.2009 v 06:41 | Nahoru | #22
Tak to jsi nenakopával starou soutěžáckou půllitrovou Jawku-tramvaj. To bylo něco. S bráchou jsme na nich před 20-ti lety jezdili soutěže.Prvních 14-dní mi jí nakopával brácha, páč byl starší a větší a já se toho hrozně bál.Pak jsem se to naučil.Když kopla, tak by přerazila kotník,...bez crossových bot se to nedalo ani náhodou.

Startování DR 600

26.3.2009 v 10:28 | Nahoru | #23
Pánové, DR 600 má automatický i ruční dekompresor. Ten automat může být rozeštelovaný nebo nefunkční - jsou to staré stroje, které prošly už hodně rukama, takže doporučuju používat ten ruční a sice takto:

1.)Najdeš horní úvrať
2.)Zacvakneš páčku ručního dekompresoru
3.)Pomalu šlapeš na páku až páčka zaskočí zpátky
4.)Šlápneš na páku - bez plynu a motor naskočí

Za studena dopuručuju se zmáčnutým dekompresorem a vypnutým zapalkem to tak třikrát prošlápnout, aby se tam dostal benzin. Za studena startuju se sytičem za tepla bez. Vždycky chytá napoprvé a jde to i v papučích. Vliv na to má ale i spravně nastavený karbec a správně nastavené ventily.

Když to kopeš bez deka nebo jakkoliv s tím, že překonáváš silou horní úvrať, asi to chytne po čase taky, ale nadřeš se a máš fialovou nohu.

Startování DR 600

26.3.2009 v 10:37 | Nahoru | #24
Tak popíšu jak sem já startoval DR 650 RS.....zmáčkl dekopresor, pustil ho a přitom šlapal na páku.dekompresor cvakl, dál jsem pomalinku šlapal na páku až jsem našel horní úvrať. V tu chvíli jsem dal páku až nahoru, zmáčkl dekompresor, lehounce páku přes tu úvrať prošlápl, ale opravdu lehounce, pustil ji zase zpátky nahoru a pak prudce šlápl.....a good......jenže vona je každá mašina tak trošku specifická....prostě chce to najít.
Jo a po zimě to byla taky radost...nešlo to pořádně ani tímto způsobem, tak jsem roztláčel kámoše, ten skočil na motku, by přerval úvrať.jakmile mírně blafne, je vyhráno..pak už se nakopne.....

Startování DR 600

26.3.2009 v 10:55 | Nahoru | #25
jj v nakopávání je vždy trochu fígl a každá chce svoje.
Mně se na SRX osvědčilo při startování za studena 3x prošlápnout bez zapalování a bez sytiče napočtvrtý najdu HÚ vratím kick zpět dám full sytič a drb a běží .
Hlavně nehrabat na gas.
Sámo musí být palivo + zapal. v pohodě.
Pokud ti to nechce nastartovat delší dobu je buď něco v nepořádku a nebo se ti to podařilo uchlastat.
Po uchlastání jsou 3 osvědčené metody jak eventualně nastartovat.
1/bez sytiče full gas a startovat (spíše pro stroje se starterem ,osobně nepoužívám větší riziko kopnutí a naraženej nebo zhmožděnej kotník není nic moc .
2/nechat odstavit cca po 1/2 hodině mužeš zkusit znova.
3/vyndat svíčku a vysušit nebo vyměnit (vysušit nestačí utřít hadrem musiš jí vyhřát).

Startování DR 600

26.3.2009 v 17:10 | Nahoru | #26
Tak teĎ jsem přišel ze školy, zkusil to jak jste psali, ovšem opravdu nemám nic na řiditkách takže je to ten automatický, sjel sem pomalu pákou do poloviny, nahoru a rup, páka šla uplně lehce jakoby naprázdno, párkrát jsem to takhle udělal a chytla poté jsem to vypl a udělal ještě parkrát a ok snad už to umím jdu jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

26.3.2009 v 21:35 | Nahoru | #27
Tak jsem to projel konečně... pocit super..niky jsem nejel na něčím silnějším než je mz 150, s respektem ovšem když dávám dvojku přidám plyn tak ta dvojka jakoby párkrát vynechá. To nevím čím to je...ona nevyskočí jen vynechá pak zase ok, tož to je problém dále brzdy brzdí docela špatně..hlavně zadní...a světla svítí do nebe jel sem po tmě a neviděl sem nic, jinak ovšem super, ale prosím kdyby jste věděli něco o té dvojce please nějaké rady čím by to mohlo být budu rád

(reakce na) Startování DR 600

26.3.2009 v 22:28 | Nahoru | #28
Mar_o-46>
Nechápu, jak můžeš koupit motorku, aniž by jsi si ji vyzkoušel a nevěděl o ní nic. To ti předchozí majitel k tomu nic neřekl?
Potom se ale nediv, že do toho třeba hned od začátku budeš sypat jen peníze a třeba víc spravovat, než jezdit.

Startování DR 600

27.3.2009 v 10:42 | Nahoru | #29
viteka32:Pokud nemáš nic k mé otázce nemusíš tady psát

1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600

27.3.2009 v 13:12 | Nahoru | #30
Já když jsme startoval po zimě tak jsem nejdřív vypustil benzín z karburátoru - na levé straně na plovákové komoře je šroubek. Pak byl start bez problémů. Když jsem motorku ulil tak obvykle pomohlo zmáčknout ruční dekompresor a bez sytiče chvilku šlapat - ono se to tím profouklo.
Píšeš že ruční dekompresor nemáš - jde o ti bez něj (alespon kámoš ho na motorce také neměl). každopádně je to lanko které vede od pravé strany hlavy na řidítka kde je malá páčka vedle spojky.
K brzdám - pokud nebrzí zadek tak si nech ve ferodu vyměnit obložení - mě to udělali do druhého dne a jedna pakna stála tuším 60 Kč. Pak mi i zadní brzda brzdila velmi slušně a s citem. U přední brzy doporučuju vyměnit brzdovku a okouknout tlouštku kotouče a destičky. Nicméně jde o jednopístkovou brzdu takže zázraky nelze čekat. Problém může být také u brzdové hadice která může být stářím zpuchřelá. Pak by pomohlo jedině dát novou - nejlíp pancéřovou - hadici. Já jsem byl na déeru prostě zvyklej brzdit oběma brzdama zárověn.
K té dvojce Ti nic neporadím. To může být cokoliv.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 Marťas650 9 7.3.2024 v 19:09 Marťas650
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 Debnys 3 26.4.2023 v 16:02 vmz00
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 ladis321 6 27.3.2023 v 09:42 ladis321
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 ladis321 13 26.3.2023 v 12:40 combust
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 ladis321 1 28.2.2023 v 22:14 combust


TOPlist