Téma: Pokec o 2007 450EXC
25.3.2009 v 17:03
Zajímavej fotoseriál - renovace 450 EXC
http://www.redbikejohn.com/EXC%20rebuild.htm

----------
----------
----------
----------

Nová otázka - má cenu do RFS motoru líp plnou syntetiku 300V a nebo to je zbytečnej "overkill"?
Zatím sem lil 5100, i do DR-Z který točilo víc a je konstrukčně zhruba stejně starý...
-----------
-----------
-----------
-----------

Ahoj, nemůžu nikde sehntat tuhle specifickou jehlu do karburátoru Keihin FCR 39 MX (je použitej v 4T KTMkách, v Yamaze WR, v Hondě CRF a možná v dalších motorkách)) Pokud byste měl někdo zbytek dílů z Dynojet kitu, nebo znali nějakýho ladiče se zásobou, dáte mě prosím tip?
potřebuji jehlu (seřazeno od nejideálnějí dolů)
OCEMN
OBEMN
OBE*P
OBE*Q
OBE**

U KTM mě žádnou z těchhle neumí objednat, jedině OBDTR, která je sériová a moc tlustá.
Na netu jsem vypátral že má motorka (KTM 450EXC 07 US verze) nejlíp pojede s tenkou jehlou (viz výše) a s menší hlavní tryskou (kolem 160) Sériově je tam tryska 178 a tlustá jehla, která ji škrtí, takže je směs ve výsledku chudší než s tenkou jehlou a menší tryskou.

Nebo pokud by tu byl nějaký expert na 450 EXC a přihodil pár tipů, moc by mě to pomohlo.

Naposledy editováno 11.10.2010 00:28:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:16 | Nahoru | #1

Vespa>Zatím 450 nenám vůbec otestovaný, takže dojmy časem. Ještě "tuním" :)

Jehlu sem už získal OBELN u Yamahy, cena 470 Kč, zatím nenamontovaná.

Chci se zeptat - když chci co nejvíc potlačit cuknutí při přechodu z brždění do tahu, po čem mám jít co se týče karburátoru? větší volnoběh, a co bohatost směsi?


nastavení akcelerační pumpice ..... vole mezi dorazem pumpy otočnám segmentem plynu( šoupatka) lze nastavovat štelovacím šroubem.... seřidit s prakticky nulovou vůli ať bere hned zkraje, změněním volnoběhu ( hlavně nižšího) se zvětší vůle ( může byt problém s reakcí).....todle je prakticky jeden štelovací prvek u starýho kehinu na těhle strojích
jinak ostatní vychytávky jak jsem ti psal mám vyzkoušený ( krom toho pera pumpice z pp katalogu.... pokud by byl problém todle by mohla být minimálni investice jak tomu předejit
[img]

Naposledy editováno 10.04.2009 12:28:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:19 | Nahoru | #2
ladiktm> dík, na to se hned mrknu, o víkendu se k tomu konečně dostanu

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

17.8.2009 v 10:38 | Nahoru | #3
[quote]ladiktm>nastavení akcelerační pumpice ..... vole mezi dorazem pumpy otočnám segmentem plynu( šoupatka) lze nastavovat štelovacím šroubem.... seřidit s prakticky nulovou vůli ať bere hned zkraje, změněním volnoběhu ( hlavně nižšího) se zvětší vůle ( může byt problém s reakcí).....todle je prakticky jeden štelovací prvek u starýho kehinu na těhle strojích
jinak ostatní vychytávky jak jsem ti psal mám vyzkoušený ( krom toho pera pumpice z pp katalogu.... pokud by byl problém todle by mohla být minimálni investice jak tomu předejit
[img] /ostatní vychytávky/ by určitě zajímali víc lidí,o co se jedná?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist