globalmoto_kveten





Téma: Pokec o 2007 450EXC
25.3.2009 v 17:03
Zajímavej fotoseriál - renovace 450 EXC
http://www.redbikejohn.com/EXC%20rebuild.htm

----------
----------
----------
----------

Nová otázka - má cenu do RFS motoru líp plnou syntetiku 300V a nebo to je zbytečnej "overkill"?
Zatím sem lil 5100, i do DR-Z který točilo víc a je konstrukčně zhruba stejně starý...
-----------
-----------
-----------
-----------

Ahoj, nemůžu nikde sehntat tuhle specifickou jehlu do karburátoru Keihin FCR 39 MX (je použitej v 4T KTMkách, v Yamaze WR, v Hondě CRF a možná v dalších motorkách)) Pokud byste měl někdo zbytek dílů z Dynojet kitu, nebo znali nějakýho ladiče se zásobou, dáte mě prosím tip?
potřebuji jehlu (seřazeno od nejideálnějí dolů)
OCEMN
OBEMN
OBE*P
OBE*Q
OBE**

U KTM mě žádnou z těchhle neumí objednat, jedině OBDTR, která je sériová a moc tlustá.
Na netu jsem vypátral že má motorka (KTM 450EXC 07 US verze) nejlíp pojede s tenkou jehlou (viz výše) a s menší hlavní tryskou (kolem 160) Sériově je tam tryska 178 a tlustá jehla, která ji škrtí, takže je směs ve výsledku chudší než s tenkou jehlou a menší tryskou.

Nebo pokud by tu byl nějaký expert na 450 EXC a přihodil pár tipů, moc by mě to pomohlo.

Naposledy editováno 11.10.2010 00:28:07
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 18:54 | Nahoru | #1
Tak jsem našel jehlu u KTM, schovávala se pod jiným modelem.
Mám ale dotaz, je možný aby jehla stála 1000 Kč?
Protože to si přidám 500 a mám od DKracingu celej Dynojet kit...

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 18:56 | Nahoru | #2
A další dotaz, dočetl jsem se že starýmu EXC se nejvíc líbí volnoběh 1800, že pod 1500 se zapíná automatickej dekompresor a má to poloviční výkon - co je na tom pravdy?
A že to pak míň "padá" do děr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:33 | Nahoru | #3
Vespa>1-bohužel ano.Ceny origo dílů keihin jsou "nelidové" a ještě velmi špatně dosažitelné.
2-volnoběh většiny moderních jednoválců je předepsán někde blízko 2tis.ot.(už to není XT nebo XR600 s patnácti kilovou klikou ).Nízký volnoběh nesvědčí ovladatelnosti a hlavně životnosti motoru!

Naposledy editováno 25.03.2009 19:37:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:37 | Nahoru | #4
PETARDAK> hmm, vidím že si nevyberu :/

ten volnoběh jsem třeba na DR-Z měl 1100 (měl jsem na něm digitální otáčkoměr.. ale když to tak vidím tak 1800 není tak daleko.. zkusím tam dát něco na 1500, ať se mě to zase nehřeje na místě

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:40 | Nahoru | #5
Dynojet řeší jen tu jehlu +sadu trysek toď vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:42 | Nahoru | #6
Vespa> co se týká jehly a trysky si myslím že chudší seřízení ve středním režimu přispívá k rychlejší a čistější reakci motoru
a větší hlavní tryska zajistí obohacení při plném plynu
což je podle mě docela správné

jinak já předevčírem platil u SETTE za těsnění pod pravé víko na EXC300 566,- korun
a před pár rokama jsem u SETTE kupoval fajfku na svíčku za 750 Kč, a tu stejnou jsem pak koupil i v RALLu za 129,- Kč

takže mě jehla za tisíc nepřekvapuje

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:53 | Nahoru | #7
Vana666> to těsnení bys měl možná jine skoro celou sadu . v Sette mě to nepřekvapuje . počítám ,že s eurem poletí ceny ještě nahoru

Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 19:54 | Nahoru | #8
vyšší volnoběh může nepřiznivě ovlivnit startovaní motoru ( at tepleho nebo studeného )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 20:03 | Nahoru | #9
LeosWR> jo, mě to stačí, sehnal jsem si na netu tipy s jakou konfigurací by EXC měl v mojí nadmořský výšce dobře jet:

OCEMN needle, 3rd clip from top.
Stock(42) Pilot jet.
160 Main Jet
Fuel Screw at 1 1/2 turns out.
Idle up a bit over stock.

Trysky mám od 158 po 165, tak můžu v rámci možností zaexperimentovat

Vana666> Taky se mě litr nelíbí,alternativa je ale ten Dynojet kit, který ve výsledku asi vyjde dráž..

ladiktm> se startováním je to dobrá připomínka!

Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 20:06 | Nahoru | #10
Když potřebuju tak taky Razzo skus tam zavolat a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #11
Vespa> Vespo tys koupil káťu 450 ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 20:31 | Nahoru | #12
Kopec> je to tak. Není to taková divočina jak 2T, ale potřeboval jsem to trochu "zuniverzálnit"

LeosWR> můžu zkusit, díky

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

25.3.2009 v 20:38 | Nahoru | #13
Vespa> Jsem zvědavej jak dlouho ti vydrží...jak jsem už psal nic není univerzální a člověk se s tím musí smířit.

Ale to dvěpade KTM bylo takový hodný přece. Tříkilo 08 Gas je už jiná třída.

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

27.3.2009 v 16:01 | Nahoru | #14
Vespa> psal si že EXC 08 nechceš kvůli servisu je to u EXC 05-07 jiný ( nebo nakonec kompromis) ?? 450 4T je větší divočina než 250 2T ne ? a co ovládání proti lehčímu 2T ?

Naposledy editováno 27.03.2009 16:02:05

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 11:57 | Nahoru | #15
Zatím 450 nenám vůbec otestovaný, takže dojmy časem. Ještě "tuním" :)

Jehlu sem už získal OBELN u Yamahy, cena 470 Kč, zatím nenamontovaná.

Chci se zeptat - když chci co nejvíc potlačit cuknutí při přechodu z brždění do tahu, po čem mám jít co se týče karburátoru? větší volnoběh, a co bohatost směsi?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:01 | Nahoru | #16
Vespa: Zkoušel jsi jít na to jemnějšim zápěstím?

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:05 | Nahoru | #17
Carlos.> tím to stopro není

ale rád bych tohle co nejvíc eliminoval, s motorkou která to nedělá se jede mnohem líp. Uvidím jak se to bude chovat s novou jehlo a tryskou
Asi by to vyřešil laďák, ale k tomu se uchýlit nechci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:16 | Nahoru | #18

Vespa>Zatím 450 nenám vůbec otestovaný, takže dojmy časem. Ještě "tuním" :)

Jehlu sem už získal OBELN u Yamahy, cena 470 Kč, zatím nenamontovaná.

Chci se zeptat - když chci co nejvíc potlačit cuknutí při přechodu z brždění do tahu, po čem mám jít co se týče karburátoru? větší volnoběh, a co bohatost směsi?


nastavení akcelerační pumpice ..... vole mezi dorazem pumpy otočnám segmentem plynu( šoupatka) lze nastavovat štelovacím šroubem.... seřidit s prakticky nulovou vůli ať bere hned zkraje, změněním volnoběhu ( hlavně nižšího) se zvětší vůle ( může byt problém s reakcí).....todle je prakticky jeden štelovací prvek u starýho kehinu na těhle strojích
jinak ostatní vychytávky jak jsem ti psal mám vyzkoušený ( krom toho pera pumpice z pp katalogu.... pokud by byl problém todle by mohla být minimálni investice jak tomu předejit
[img]

Naposledy editováno 10.04.2009 12:28:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:19 | Nahoru | #19
ladiktm> dík, na to se hned mrknu, o víkendu se k tomu konečně dostanu

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

10.4.2009 v 12:29 | Nahoru | #20
Vespa> jj ještě ti nahraju kompletní foto na server který jsem slíbil

Pokec o 2007 450EXC

17.4.2009 v 08:57 | Nahoru | #21
Tak už mám jehlu OBELN od Yamahy, kdyby to někoho zajímalo tak objednací číslo je 5NL-14916-EN-00 cena 470,- Kč
a hl. trysku 162 (s tou jsem ještě neexperimentoval)
Motorka posílila ve středu a mám pocit že i ve vršku resp. víc se točí, ale tam se díky brutální síle moc nedostávám :) Ještě pak mrknu na svíčku jakou má barvu (jestli to není chudý, amíci psali že ne, ale kdoví jestli...)

Volnoběžnou trysku mám 45, ale řekl bych že to je moc, protože točení šroubem směsi nemá v běžným rozsahu vůbec vliv, jen až když je skoro úplně dotaženej.
Sériová je 42, ale tu jsem tam neměl, tak ji objednám.

Na tom šroubu akcelerační pumpice mám vůli 0, a to cukání asi bude teda mít na svědomí ta tryska, s vyváženou směsí to snad pojede super.

Zvýšil jsem si volnoběh a pomohlo to znatelně, asi na tom něco bude

Pak mám ještě klasickej dement dotaz - má cenu do EXC lít Motul 300V a nebo si vystačí s 5100? Vím že do specifikace se 5100 vejde, ale třeba jsou nějaký praktický zkušenosti..? Je to relativně starej motor, ale ne zas tak starej.
Zatím tam mám 5100 protože sem měl ještě zásoby doma

Naposledy editováno 17.04.2009 10:01:15

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

17.4.2009 v 15:09 | Nahoru | #22
Ještě jsem našel tvrzení nějakýho Turka co vlastní offroad půjčovnu, že tam má několik EXC 450 a 525 které mají najeto 1500 mth. Může to a nemusí být pravda, ale potěší to :)

Mine has done 800 hrs plus and is still on the oridginal piston and clutch, I have changed the inlet valves and the cam bearings, but thats it. We have had 450's here with 1500 hours on them (hire bikes) they go like hell and some are still running the same piston. Oh and thats on a once a week 30/40 hours, oil change. Stop worrying these babies last for ever. Unlike the new ones!! later Chris.



Já bych se viděl tak že najedu těch 250 mth max

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

17.4.2009 v 19:10 | Nahoru | #23

Vespa>Ještě jsem našel tvrzení nějakýho Turka co vlastní offroad půjčovnu, že tam má několik EXC 450 a 525 které mají najeto 1500 mth. Může to a nemusí být pravda, ale potěší to :)

Mine has done 800 hrs plus and is still on the oridginal piston and clutch, I have changed the inlet valves and the cam bearings, but thats it. We have had 450's here with 1500 hours on them (hire bikes) they go like hell and some are still running the same piston. Oh and thats on a once a week 30/40 hours, oil change. Stop worrying these babies last for ever. Unlike the new ones!! later Chris.

Já bych se viděl tak že najedu těch 250 mth max


už jsem to myslim jednou tady vzpoměl, kolega ma 520exc ( m. 01), tachometr bohužel nejde ale odhadem cca 1000 mh snad i vice, motor (krom řetízku rozvodu) původní včetně svíčky , dodnes šlape. Loni utrh rozetu včetně náby .... zřejmě po těch letech a mnoha kilometrech ( cca 30tis) únava materiálu .....

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

17.4.2009 v 19:28 | Nahoru | #24
ladiktm> máme to ale dobrý mašiny

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 10:02 | Nahoru | #25
Včera jsem si vyrobil chránič kalhot (proti propálení od svodu):
[img] na šusplechu, zatím kartonovej model:
[img] taky jsem se podíval dovnitř výfuku proč mě to tak řve, a je tam nějakej šílenej jiskrolap a evidentně tlumení hluku je až druhý v řadě...
[img] to musím nějak předělat. Nějaký návrhy?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 10:08 | Nahoru | #26
Vespa: Wow, by mě zajímalo jak se u tohohle mění vata A jestli to má vůbec význam jí měnit

Jinak návrh šusplechu a chránič kalhot vypadají na 1A! Fakt pěkná práce

Ten výfuk bych zkusil pořešit pořízenim přímo nějakáho novýho a tenhle prodal? Jestli je to možný...než to nějak bastlit a na tolik tenhle change snad vyjít nemůže...

Naposledy editováno 20.04.2009 10:08:23

Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 10:20 | Nahoru | #27
K tomu dynojetu..
poslední 14 dní jsem se s tím hrál na kawě - ta má ale podtalkové karbece takže nevím jestli se u keihinu taky řeší hladiny - zatim jeste nebyl duvod ho kuchat :)
ALE - nejvetší vliv na max výkon právě měly hladiny.
origo jsou 13 mm a dokud jsem je nepřekopal na 16mm nemělo nějaké přehazování trysek a jehel na max výkon skoro žádný vliv
origo trysky mám 155 ted tam mám 150/152 a nizké hladiny a zdá se že motorka jede nahoře o dost lépe,ještě musím posunout jehly kapku nahoru aby mi zmizla díra ve středu snad to bude tím.
Jinak si myslím,že bez ladáku nemá nějaký kit moc význam?

(reakce na) Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 10:36 | Nahoru | #28
Carlos.> dík! :)
ten výfuk tady asi nikdo nekoupí, takže jedině že bych přikoupil od někoho originál.. posledně sem viděl jeden za 1500,-.. šlo by to, ale napřed zkusím ten svůj potunit, třeba to půjde lehce.

Kovi> mě jde jen o ideální směs se sériovým výfukem, laďáky nechám závodníkům :) Americký KTM jsou sériově nastavený aby splňovaly extrémně přísný kalifornský předpisy, bez ohledu na výkon a životnost motoru. Ale řekl bych že tohle už sem vyřešil - jehla a obě trysky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 10:50 | Nahoru | #29

ladiktm> kolega ma 520exc ( m. 01), tachometr bohužel nejde ale odhadem cca 1000 mh snad i vice, motor (krom řetízku rozvodu) původní včetně svíčky , dodnes šlape. Loni utrh rozetu včetně náby .... zřejmě po těch letech a mnoha kilometrech ( cca 30tis) únava materiálu .....


a berete tam u vás v potaz to že má hodina 60 minut nebo méně?

Pokec o 2007 450EXC

20.4.2009 v 11:14 | Nahoru | #30
Tak jediný použitelný výfuk jsem našel tenhle:
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/vyfuky/280296-koncovka-ktm.html
je moc drahej, 2800,- , takže to zbastlím
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist