bmw_r1300gs_cartec





Téma: 2009 GSX-R1000 - Poladění...
19.3.2009 v 13:04
Sice jí ještě v garáži nemám, ale hned jak přijdou do kšeftů tak si pro ni pojedu (u SUZUKI mi říkají duben ).
Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:

1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???

2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...

3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...

4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...

5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....

Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??

Dík za postřehy a rady
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:11 | Nahoru | #1
to máš na dubou?

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:16 | Nahoru | #2
ilMedvědGuzzini>



neee jen do města....

3 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:23 | Nahoru | #3
tomik: heh myslim ze na vyber je toho na GSXR tolik ze ruzny kombinace by byly na stranku:)

jen u prvniho bodu mas moznosti:
PC od dynojetu
ridici jednotka ignitech
ridici jednotka bazzaz (umi i traction control)
PC od yoshimury

a x dalsich vyrobcu ruznejch PC....

razeni - origo k PC od dynojetu (potrebujes i ignition modul)
pak z tech chtrejch co umej vypinat a zapinat kdeco:
top model cordony PQ8
translogic

ignitech ridici jednotka uz to umi taky sama o sobe, staci "tahlo" a naprogramovat to...

full systemu najdes taky kupy...

filtry muzes taky vybirat: BMC,KN,pipercross

takze zalezi na tom co se ti libi, kolik mas penez, a jestli sezenes nekoho kdo tvoji kombinaci dokaze naladit...

kdyz kouknes na Kaczerovo K7 (treba v motohousu) tak tam ma full system od RP, ignitech ridici jednotku a filtr... a ma tusim pres 200PS na motoru ... takze dostat z toho 200PS asi neni zas takovej problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:33 | Nahoru | #4

ilMedvědGuzzini>to máš na dubou?



a nebo na Brod?

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:40 | Nahoru | #5
stepos79>

jak říkám.... jezdim jen kolem baráku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:46 | Nahoru | #6
assassin>

Dík..

Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta

Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:57 | Nahoru | #7
assassin> zdar Souhlas, jen poopravím k rychlořazení stačí PCM, nepotřebuješ ignition.

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 13:58 | Nahoru | #8
Stavis zavodaka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:03 | Nahoru | #9

Blackbirdos>assassin> zdar Souhlas, jen poopravím k rychlořazení stačí PCM, nepotřebuješ ignition.



no hele jeste sem nestudoval tu novou verzi PC... ale u PCIII USB potrebujes i ignition modul - specialita novejch suzuk... maji totiz dve rampy vstrikovacu a PC bez IM umi "killnout" jen jednu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:07 | Nahoru | #10

tomiK3>assassin>

Dík..

Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta

Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...



ty vyfuky tudiz jsou jen ty jejich koncovky coz - co k tomu davaj zadara? tzn zustava tam origo kat... to bude problem... je dost tezkej a je to dost restrikce, myslim ze bez full systemu jen s koncovkama se pres 200 asi nedostanes...

PC koupis od lidi co ho sem vozi z US i pod 10v pohode, treba na motops je trojka za 7tis, 5ka za 7500,-

ta 5ka uz ma s auto tune prislusenstvim moznost "samoladeni"

jinak odladeni zakladu PC+koncovky+filtr bude par tisicovek...

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:14 | Nahoru | #11

tomiK3>assassin>

Dík..

Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta

Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...



Kdybys to všechno objednal u jednoho dodavatele, tak budeš mít možná i poladění v ceně. Jinak cca 3 tis Kč počítej. Odkázal bych Tě na Anděli, kam jezdím já, ale to máš trochu z ruky. Potom jsem ještě jezdil do DK Praha, pro mě taky dobry a je i spousta dalších ladičů, ale tam nemám referenci Každopádně, i když se mnou určitě mnozí nebudou souhlasit, tak bych hledal renomovaný dynamometr a s chlazením motoru. 200PS na motoru by neměl být problém.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:16 | Nahoru | #12
assassin> omg, sorry, máš pravdu, dvojité vstřikovače, já zapomněl

2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:17 | Nahoru | #13
mrkni na KRK moto maj tam doboru brzdu já tam byl a spokojenost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:23 | Nahoru | #14
assassin>

Neee, ty Yoshimury co jsou na tu 2008 tam nechci ani za nic.

Ta bandaska pujde pryč, měla by tam být spojovací trubka a i ty vejfuky jak jsem psal nahoře.

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:25 | Nahoru | #15
[quote]tomiK3>assassin>

Neee, ty Yoshimury co jsou na tu 2008 tam nechci ani za nic.

Ta bandaska pujde pryč, měla by tam být spojovací trubka a i ty vejfuky jak jsem psal nahoře.

[URL= to potom joooo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:25 | Nahoru | #16
NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:27 | Nahoru | #17
assassin>

Čoveče čučel jsem teď na ten BAZZAZ a to je teda pumelenice.
Jestli to chápu dobře tak ten model TC spojuje fakt mapy, rychlořazení i ten Traction.... to bych neváhal ani vteřinu

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:34 | Nahoru | #18

tomiK3>assassin>

Čoveče čučel jsem teď na ten BAZZAZ a to je teda pumelenice.
Jestli to chápu dobře tak ten model TC spojuje fakt mapy, rychlořazení i ten Traction.... to bych neváhal ani vteřinu



jj ten nejvyssi model ma v sobe vsechno tohle co pises ... ale ten traction control je stejnej system jako maj ty novy zx10 kawy, funguje to OK ale uplne plnohodnotnej TC to neni - senzory na kolech atd ... (ostatne to by pak nebyl pro vetsinu soutezi povolenej)

me osobne se libi, lidi co tahaj veci z USA uz ho sem vozi, rekl bych ze uz to tu bude par lidi umet i naprogramovat, ostatne to gramotnej ladic dokaze, jen to treba zabere vic casu...

ja osobne bych ho zkusil:) dyztak se regni na forum gixxer.com a tam ho dost lidi ma tak si muzes precist nejaky zkusenosti...

Naposledy editováno 19.03.2009 14:35:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 14:58 | Nahoru | #19

tomiK3>NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham



2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 15:03 | Nahoru | #20

NoFear4>tomiK3>NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham

2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj



hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 15:13 | Nahoru | #21

stepos79>NoFear4>tomiK3>NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham

2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj

hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?



No to nevim,Dawe je asi talent a tim padem se to nemuize brat za bernou minci Ale osobne si myslim ze pod 2:20 se na litru musi dostat kazdej,obzlvast pak na K9 a neni k tomu potreba zadna uprava

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 16:10 | Nahoru | #22
[quote]tomiK3>assassin>

Neee, ty Yoshimury co jsou na tu 2008 tam nechci ani za nic.

Ta bandaska pujde pryč, měla by tam být spojovací trubka a i ty vejfuky jak jsem psal nahoře.

[URL= laufy jsou luxusní...jinak GSXR

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 16:12 | Nahoru | #23

NoFear4>stepos79>NoFear4>tomiK3>NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham

2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj

hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?

No to nevim,Dawe je asi talent a tim padem se to nemuize brat za bernou minci Ale osobne si myslim ze pod 2:20 se na litru musi dostat kazdej,obzlvast pak na K9 a neni k tomu potreba zadna uprava



no jo ale musis brat ze tohle "ladeni" je proste pro nektery lidi zabava ... ikdyz k vysledkum na draze to nepotrebujou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 16:34 | Nahoru | #24
assassin> kdyz kouknes na Kaczerovo K7 (treba v motohousu) tak tam ma full system od RP, ignitech ridici jednotku a filtr... a ma tusim pres 200PS na motoru ... takze dostat z toho 200PS asi neni zas takovej problem

Nejsem si tim uplne jistej,ten Hause mam na wc ,ale nedavali tam jen koncovky a trubku na vyrazeni katu?? Nerekl bych ze celej full system A ten vykon tam byl snad prez 210ps na tom grafu bud divny mereni a nebo fakt divnej vykon

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:40 | Nahoru | #25
Jo 210 koní na sériovým motoru to jsou kecy budou rádi,když se dostanou ke 190 Ps v tom housu kecaj tak o 20 koní.Už jsem toho u sebe na brzdě měl dost,ale tohle je neslýchaná volovina,ale bohužel spousta lidí na to slyší

Naposledy editováno 19.03.2009 19:51:59

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:49 | Nahoru | #26
Jen jestli to někoho zajímá,tak tovární tým suzuki v wsbk má cca 215-220 koní a cca 125-130 Nm na motoru a co techniky za tím všechno je,životnost 1000-1500Km a tady si nějakej PEPÍK vymyslí graf,tak tomu hlavně nevěřte

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:52 | Nahoru | #27

Murkin>Jo 210 koní na sériovým motoru to jsou kecy budou rádi,když se dostanou ke 190 Ps v tom housu kecaj tak o 20 koní.Už jsem toho u sebe na brzdě měl dost,ale tohle je neslýchaná volovina,ale bohužel spousta lidí na to slyší



no ja cislum z dynamo brzdy neverim vubec a ani Kaczerovi asi na nakym cisle nezalezi... je to vykon na motoru a tam by snad 190ps nemel bejt problem ne? neco takovyho ma K7/8 napsanyhouz v serii jestli se nepletu... meril to tusim Frank, nebo kdo ladi RPcku ignitechy a to je celkem uznavanej ladic.. takze zase nakymu extremnimu fixlovani bych neveril....

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:54 | Nahoru | #28

Murkin>Jen jestli to někoho zajímá,tak tovární tým suzuki v wsbk má cca 215-220 koní a cca 125-130 Nm na motoru a co techniky za tím všechno je,životnost 1000-1500Km a tady si nějakej PEPÍK vymyslí graf,tak tomu hlavně nevěřte



akorat oni to maji na kole... aspon co vim tak Meklau tam neco takovyho ma...

jo a oni SBK predpisy nedovoluji nejake extra upravy proti serii, kdovi jestli tam muze byt jina ECU jako je tady u te ten ignitech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:55 | Nahoru | #29

tomiK3>NoFear4>

No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20

Jinak světla si tam asi necham


To skoro zni jako by sis koupil novou motorku za 400 klacku jenom kvuli 4 vterinam na okruhu.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 19:56 | Nahoru | #30

ludanek>assassin> kdyz kouknes na Kaczerovo K7 (treba v motohousu) tak tam ma full system od RP, ignitech ridici jednotku a filtr... a ma tusim pres 200PS na motoru ... takze dostat z toho 200PS asi neni zas takovej problem

Nejsem si tim uplne jistej,ten Hause mam na wc ,ale nedavali tam jen koncovky a trubku na vyrazeni katu?? Nerekl bych ze celej full system A ten vykon tam byl snad prez 210ps na tom grafu bud divny mereni a nebo fakt divnej vykon



jj omlouvam se za dezinformaci, je tam jen nahrada za kat a koncovka... ja sem tim myslel hlavne to odstraneni katu, to je na te motorce nejvetsi restrikce a zatez zeroven... a prodava se spousta koncovek co prave kat u gsxr zachovavaj a u tech se asi nic moc extra cekat neda
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist