Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:
1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???
2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...
3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...
4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...
5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....
Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??
Dík za postřehy a rady
2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
3 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
jen u prvniho bodu mas moznosti:
PC od dynojetu
ridici jednotka ignitech
ridici jednotka bazzaz (umi i traction control)
PC od yoshimury
a x dalsich vyrobcu ruznejch PC....
razeni - origo k PC od dynojetu (potrebujes i ignition modul)
pak z tech chtrejch co umej vypinat a zapinat kdeco:
top model cordony PQ8
translogic
ignitech ridici jednotka uz to umi taky sama o sobe, staci "tahlo" a naprogramovat to...
full systemu najdes taky kupy...
filtry muzes taky vybirat: BMC,KN,pipercross
takze zalezi na tom co se ti libi, kolik mas penez, a jestli sezenes nekoho kdo tvoji kombinaci dokaze naladit...
kdyz kouknes na Kaczerovo K7 (treba v motohousu) tak tam ma full system od RP, ignitech ridici jednotku a filtr... a ma tusim pres 200PS na motoru ... takze dostat z toho 200PS asi neni zas takovej problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
ilMedvědGuzzini>to máš na dubou?
a nebo na Brod?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Dík..
Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta
Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Blackbirdos>assassin> zdar Souhlas, jen poopravím k rychlořazení stačí PCM, nepotřebuješ ignition.
no hele jeste sem nestudoval tu novou verzi PC... ale u PCIII USB potrebujes i ignition modul - specialita novejch suzuk... maji totiz dve rampy vstrikovacu a PC bez IM umi "killnout" jen jednu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
tomiK3>assassin>
Dík..
Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta
Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...
ty vyfuky tudiz jsou jen ty jejich koncovky coz - co k tomu davaj zadara? tzn zustava tam origo kat... to bude problem... je dost tezkej a je to dost restrikce, myslim ze bez full systemu jen s koncovkama se pres 200 asi nedostanes...
PC koupis od lidi co ho sem vozi z US i pod 10v pohode, treba na motops je trojka za 7tis, 5ka za 7500,-
ta 5ka uz ma s auto tune prislusenstvim moznost "samoladeni"
jinak odladeni zakladu PC+koncovky+filtr bude par tisicovek...
tomiK3>assassin>
Dík..
Dobrý je, že ty laufy dostanu zadara aspoň něco když už motorka je za 4 čenta
Co jsem koukal na net tak PC se pohybuje tak kolem 10-15tis, rychlořazení taky, jen nevim co bude stát to poléčení na brzdě...
Kdybys to všechno objednal u jednoho dodavatele, tak budeš mít možná i poladění v ceně. Jinak cca 3 tis Kč počítej. Odkázal bych Tě na Anděli, kam jezdím já, ale to máš trochu z ruky. Potom jsem ještě jezdil do DK Praha, pro mě taky dobry a je i spousta dalších ladičů, ale tam nemám referenci Každopádně, i když se mnou určitě mnozí nebudou souhlasit, tak bych hledal renomovaný dynamometr a s chlazením motoru. 200PS na motoru by neměl být problém.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Neee, ty Yoshimury co jsou na tu 2008 tam nechci ani za nic.
Ta bandaska pujde pryč, měla by tam být spojovací trubka a i ty vejfuky jak jsem psal nahoře.
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Neee, ty Yoshimury co jsou na tu 2008 tam nechci ani za nic.
Ta bandaska pujde pryč, měla by tam být spojovací trubka a i ty vejfuky jak jsem psal nahoře.
[URL= to potom joooo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Čoveče čučel jsem teď na ten BAZZAZ a to je teda pumelenice.
Jestli to chápu dobře tak ten model TC spojuje fakt mapy, rychlořazení i ten Traction.... to bych neváhal ani vteřinu
tomiK3>assassin>
Čoveče čučel jsem teď na ten BAZZAZ a to je teda pumelenice.
Jestli to chápu dobře tak ten model TC spojuje fakt mapy, rychlořazení i ten Traction.... to bych neváhal ani vteřinu
jj ten nejvyssi model ma v sobe vsechno tohle co pises ... ale ten traction control je stejnej system jako maj ty novy zx10 kawy, funguje to OK ale uplne plnohodnotnej TC to neni - senzory na kolech atd ... (ostatne to by pak nebyl pro vetsinu soutezi povolenej)
me osobne se libi, lidi co tahaj veci z USA uz ho sem vozi, rekl bych ze uz to tu bude par lidi umet i naprogramovat, ostatne to gramotnej ladic dokaze, jen to treba zabere vic casu...
ja osobne bych ho zkusil:) dyztak se regni na forum gixxer.com a tam ho dost lidi ma tak si muzes precist nejaky zkusenosti...
Naposledy editováno 19.03.2009 14:35:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
tomiK3>NoFear4>
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
NoFear4>tomiK3>NoFear4>
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj
hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
stepos79>NoFear4>tomiK3>NoFear4>
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj
hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?
No to nevim,Dawe je asi talent a tim padem se to nemuize brat za bernou minci Ale osobne si myslim ze pod 2:20 se na litru musi dostat kazdej,obzlvast pak na K9 a neni k tomu potreba zadna uprava
NoFear4>stepos79>NoFear4>tomiK3>NoFear4>
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
2:16 to musis na K9 zajet aniz bys sahal na cokoliv ty blazne...a az to zajedes,tak pak s tim teprv neco laboruj
hlavně to musí dát i ta K3 když Dawe to pojezdil se Sradem ne?
No to nevim,Dawe je asi talent a tim padem se to nemuize brat za bernou minci Ale osobne si myslim ze pod 2:20 se na litru musi dostat kazdej,obzlvast pak na K9 a neni k tomu potreba zadna uprava
no jo ale musis brat ze tohle "ladeni" je proste pro nektery lidi zabava ... ikdyz k vysledkum na draze to nepotrebujou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Nejsem si tim uplne jistej,ten Hause mam na wc ,ale nedavali tam jen koncovky a trubku na vyrazeni katu?? Nerekl bych ze celej full system A ten vykon tam byl snad prez 210ps na tom grafu bud divny mereni a nebo fakt divnej vykon
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Naposledy editováno 19.03.2009 19:51:59
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Murkin>Jo 210 koní na sériovým motoru to jsou kecy budou rádi,když se dostanou ke 190 Ps v tom housu kecaj tak o 20 koní.Už jsem toho u sebe na brzdě měl dost,ale tohle je neslýchaná volovina,ale bohužel spousta lidí na to slyší
no ja cislum z dynamo brzdy neverim vubec a ani Kaczerovi asi na nakym cisle nezalezi... je to vykon na motoru a tam by snad 190ps nemel bejt problem ne? neco takovyho ma K7/8 napsanyhouz v serii jestli se nepletu... meril to tusim Frank, nebo kdo ladi RPcku ignitechy a to je celkem uznavanej ladic.. takze zase nakymu extremnimu fixlovani bych neveril....
Murkin>Jen jestli to někoho zajímá,tak tovární tým suzuki v wsbk má cca 215-220 koní a cca 125-130 Nm na motoru a co techniky za tím všechno je,životnost 1000-1500Km a tady si nějakej PEPÍK vymyslí graf,tak tomu hlavně nevěřte
akorat oni to maji na kole... aspon co vim tak Meklau tam neco takovyho ma...
jo a oni SBK predpisy nedovoluji nejake extra upravy proti serii, kdovi jestli tam muze byt jina ECU jako je tady u te ten ignitech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
tomiK3>NoFear4>
No závoďáka.... jak se to vezme... chtěl bych letos Brno tak za 2:16 nebo lépe ale znáš to....
Reálně by to možná šlo když na svym veteránovi K3 jsem ho jel za 2:20
Jinak světla si tam asi necham
To skoro zni jako by sis koupil novou motorku za 400 klacku jenom kvuli 4 vterinam na okruhu.
ludanek>assassin> kdyz kouknes na Kaczerovo K7 (treba v motohousu) tak tam ma full system od RP, ignitech ridici jednotku a filtr... a ma tusim pres 200PS na motoru ... takze dostat z toho 200PS asi neni zas takovej problem
Nejsem si tim uplne jistej,ten Hause mam na wc ,ale nedavali tam jen koncovky a trubku na vyrazeni katu?? Nerekl bych ze celej full system A ten vykon tam byl snad prez 210ps na tom grafu bud divny mereni a nebo fakt divnej vykon
jj omlouvam se za dezinformaci, je tam jen nahrada za kat a koncovka... ja sem tim myslel hlavne to odstraneni katu, to je na te motorce nejvetsi restrikce a zatez zeroven... a prodava se spousta koncovek co prave kat u gsxr zachovavaj a u tech se asi nic moc extra cekat neda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35303 | Dnes v 01:27 psenap |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |