Nj, těžká volba, to máte recht. Já měl H9. Moc libová motorka, motor super, tahoun dobrý. Teď sedlám polokapotovanou verzi CB 1300 a taky dobré. Ty motorky jsou dost odlišné, co se projevu motoru týče. Hornet je takový "motorkovější". Asi jako bys porovnal benzínové (H9) auto Turbodieselovým (CB1300). Hornet v nižších otáčkách na 13ku ztrácí, ale jak se přehoupne přes určitou hranici, jede líp. Byl jsem na H9 v Chorvatsku - tři kufry, tankvak a přítelkyně. Cesta naprosto bez problémů. Na naháči se dá cestovat úplně bez problémů, ať si kdo chce říká co chce. Jen teda nesmíš být milovníkem dálnic. Co se váhy týče, CB 1300 je hodně těžký stroj, ale jakmile dáš nohy na stupačky, je všechno v klidu. Váha se neprojevuje. Jen při opravdu sjetých gumách je to dost boj. Vyměnil jsem a motorka jede tam, kam se podíváš. Vybíráš mezi motorkama, které svým zaměřením na venek sice evokují podobnost, ale nezapomínej, že motor na H9 má přece jen supersportovní minulost a podle toho se taky chová. Budu li to brát pocitově...jakoby při zvyšujících se otáčkách ti říká: "Pojď, jedem, užijem si to". Tohle u CB 1300 není. Ta si raděj jede svůj klídek, pijánko. To ale neznamená, že když ji vezmeš pod krkem, že by nejela.No nakecal jsem dost.Tady je něco malinko.http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=14491