bmw_r1300gs_cartec





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

31.3.2010 v 12:28 | Nahoru | #1
Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.

Naposledy editováno 31.03.2010 12:32:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

31.3.2010 v 21:30 | Nahoru | #2

Zdenalbenal>Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.



jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist