globalmoto_duben_nolan





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

31.3.2010 v 21:30 | Nahoru | #1

Zdenalbenal>Udělat si vyhovující převod může každý sám, podle toho, co mu vyhovuje a jakou charakteristiku má motor. Na lehký převod je motorka divoká, při těžkém převodu neé, netahá to tak za ruce a kvalty jsou "delší". Jízda je plynulejší. Když se s tím jezdec naučí zacházet, bývá i rychlejší a přitom to vypadá, jako by jel na pivo.
Používám co nejtěžší převod, co zvládnu já i motorka. Při soutěži by měla být maximálka aspoň 130-140, aby se motorka při přejezdech moc netrápila a nemusela se moc točit. Teda při obsahu 250 a víc, no...
Rozetu používám ocelovou, sichr je sichr. Se šlicama na blato. U staré Jawy byl řetázek zakrytovaný. To bylo žrádlo, kam se sere O-kroužek a pod.



jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.

(reakce na) Převodový poměr 4T...

7.4.2010 v 20:56 | Nahoru | #2

pavlos55>jo, jenže při zatáčkách kolem nohy pak spojčíš jako blázen.Otázka je co jedeš.

kolem nohy přece spojkuješ vždycky, bez ohledu na převody nebo objem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist