bmw_r1300gs_cartec





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51

Převodový poměr 4T...

27.8.2009 v 07:25 | Nahoru | #31
asko brno
moto tony paskov

např..

Převodový poměr 4T...

25.12.2009 v 21:50 | Nahoru | #32
Chtěl bych se zeptat jaký by byl ideální převodový poměr na KTM 200 EXC ? Když s tím jezdím převážně pole,louky,lesní cesty a občas nějakej ten výjezd. Prostě chci když jedu po nějaký polní cestě tak aby to trochu odsejpalo ale aby to i zdolalo nějaký ty výjezdy ale nic extrémního.

Převodový poměr 4T...

2.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #33
husqvarna te610 17/51(52)

(reakce na) Převodový poměr 4T...

24.3.2010 v 23:32 | Nahoru | #34
Kovi> Ale musíš ubrat řetěz na 114 článků a stejně ho máš blízko lízatka(/myslím kolo)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 06:47 | Nahoru | #35

Xlak>Můžu se zeptat jak laborovat s těma zubama?? ja mám na EXC 250 2T 13:50 a zajimalo by mě jak se budou měnit vlastnosti když dam třeba 14 do predu a nebo uberu zub ve předu a jak když uberu zuby vzadu a naopak pridam zuby v zadu?M?? Jsem z toho nejak zmatenej...


zkus se někdy svézt na kole s trojtalířem a přehazovačkou

supermoto7: na 200 dej 14/45

Naposledy editováno 25.03.2010 06:47:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 06:56 | Nahoru | #36

Vana666>supermoto7: na 200 dej 14/45



jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný

jinak sem koupil CZ520ORH a k tomu Groskopf kolečko a rozeta (myslím dural)

Naposledy editováno 25.03.2010 06:57:05

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 07:16 | Nahoru | #37

Lubin9>jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný

jinak sem koupil CZ520ORH a k tomu Groskopf kolečko a rozeta (myslím dural)


Skoro stejný? Mezi 14kou a 15kou kolečkem je sakra rozdíl! Do jsou 3 zuby rozety.

Naposledy editováno 25.03.2010 07:16:33

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 07:29 | Nahoru | #38
Teda prackyne ty jsi se hodne popaloval ne ? :D :D (avatar)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 07:30 | Nahoru | #39

Joraell>Teda prackyne ty jsi se hodne popaloval ne ? :D :D (avatar)


co znamená slovo popaloval? (Googlit se mi nechce)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:03 | Nahoru | #40

prackarr>co znamená slovo popaloval? (Googlit se mi nechce)


Pokud jsem to dobře pochopil tak chtěl Joarell napsat POOPALOVAL.

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:03 | Nahoru | #41
prackarr> Lubin9 ale píše, že vzadu tie 3 zuby pridal, takže to je to skoro to isté. 45/14=3,214 a 48/15=3,2, t.j. nezistiteľná zmena prevodového pomeru.

Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:04 | Nahoru | #42
WR 450 F - 13/50 nic bych neměnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:07 | Nahoru | #43

HOLIŠ>Pokud jsem to dobře pochopil tak chtěl Joarell napsat POOPALOVAL.


asi nemám dneska den,ale pořád nic nechápu.

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:08 | Nahoru | #44

volodaj>prackarr> Lubin9 ale píše, že vzadu tie 3 zuby pridal, takže to je to skoro to isté. 45/14=3,214 a 48/15=3,2, t.j. nezistiteľná zmena prevodového pomeru.


Tak to jsem přehlédl. Pokud přidal na obou,tak podle mě jen dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:14 | Nahoru | #45

prackarr>asi nemám dneska den,ale pořád nic nechápu.


No máš v avataru opálenýho kluka na hondě a protože máš taky hondu...
Jinak tohle téma mě taky zajímá. Mám na 400exc 14-48 a už končí,tak chci zkusit 13-50.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:22 | Nahoru | #46

HOLIŠ>No máš v avataru opálenýho kluka na hondě a protože máš taky hondu...
Jinak tohle téma mě taky zajímá. Mám na 400exc 14-48 a už končí,tak chci zkusit 13-50.


Opálení kluci mě moc nezajímají.
Co se týče tvé motorky- myslím,že to je moc. Ber to,že to je 5,5 zubů na rozetě.

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 08:54 | Nahoru | #47
HOLIŠ> Na HSB som mal originál 14-48, potom som skúsil 13-48 a vrátil sa na 14-48. Motorka bola až moc utrhaná na každé pridanie plynu a vo výjazdoch sa oveľa viac stavala na zadné. Čiže s tým prevodom sa mi jazdilo vo výjazdoch ešte horšie ako s originálom. Ale skús, kamarát, ktorý to spravil na Bete RR 450 si to zas chváli, každému vyhovuje niečo iného.

Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 09:00 | Nahoru | #48
hmm tak uz chapu proc mi to nejde na zada s 15-44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 09:58 | Nahoru | #49
prackarr> musíš číst důsledně a ne letem světem, pak tady zato samý buzeruješ mladochy

Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 10:00 | Nahoru | #50
jinak k tomu avataru, pěkně to kluci vymysleli a vlastně ktm tlačí hondu na tyči před sebou

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 11:05 | Nahoru | #51

Lubin9>prackarr> musíš číst důsledně a ne letem světem, pak tady zato samý buzeruješ mladochy


Já to četl,jen mě to uteklo,tak se nezlob.
Co se týče avataru,tak se dobře dívej a navař si na tu plečku nějaké oko a do batohu si hoď lano,já to kvůli vám furt tahat na zádech nebudu.

Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 16:19 | Nahoru | #52
ja sem relativne v klidu, vetsinou jsem nepojizdnej sam a moto jede

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 17:35 | Nahoru | #53

Lubin9>jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný ...


já na dvoustovce patnáctku kolečko nikdy neměl, nebrousí se řetěz do vypínání spojky ?
A třeba nový ještě nemusí, ale jak se trochu vytahá tak má citelně větší rozptyl na kolečku
měl bych z toho docela bobky

Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 20:02 | Nahoru | #54
no abych se přiznal tak mě to taky napadlo, ale když to prodávají tak snad ví proč...kdyby náhodou tak tam dám 14-ku

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 20:48 | Nahoru | #55
Xlak>
už to tu zaznělo, říká se 1 zub na kolečku = 3 zubům na rozetě.
Jinak WR 450 13:50, alu, RK x ring

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 21:16 | Nahoru | #56
No já už sem koupil 14-48.Někdo mě to poradil že je to originál tak sem to tam dal Ale příště zkusím 14-45. Dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 21:21 | Nahoru | #57
supermoto7> tos koupil blbě

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 21:37 | Nahoru | #58

volodaj>HOLIŠ> Na HSB som mal originál 14-48, potom som skúsil 13-48 a vrátil sa na 14-48. Motorka bola až moc utrhaná na každé pridanie plynu a vo výjazdoch sa oveľa viac stavala na zadné. Čiže s tým prevodom sa mi jazdilo vo výjazdoch ešte horšie ako s originálom. Ale skús, kamarát, ktorý to spravil na Bete RR 450 si to zas chváli, každému vyhovuje niečo iného.


No když jsem hledal tak jsem našel že má KTM orygo převod 14-48,tak na tom asi něco bude.Ještě mám chvilku na přemejšlení a jestli budu mít práce jak doted tak sterá řetězovka si na moto ještě poleží nebo postojí

(reakce na) Převodový poměr 4T...

25.3.2010 v 23:32 | Nahoru | #59

Vana666>supermoto7> tos koupil blbě


tento poměr mi připadá hodně pomalý, tak jsem zkusil 14-45 a to mi sedlo víc, ale uvidíš sám

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 06:26 | Nahoru | #60
Jde o to,co s tím chceš jezdit. Pokud do práce po silnici,tak jistě,ale pokud s tím jezdíš do lesa,tak je lepší napřevodovat do pomala,ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist