3 reakcí na tento příspěvek Poměr benzínu s olejem
Ale co na to spojka?
Při triálu motor nedrží pořád v točkách, ale motor chvílema učitě vypláchne
Dík za každou radu Peťan
edit foto
Naposledy editováno 03.03.2011 09:35:23
petanhondaktm píše: Muj kluk jezdí trial, má Betu 50ccm. Původní majitel mi řikal že to můžu mazat až 1:80. Bojím se, aby se to nekouslo a tak se držím někde okolo 1:60-70. Z koncovky vejfuku pořád teče ten černej humáč a je od toho zas... zadní blatník a kolo. Z dolní části vejfuku jsem vyvedl hadičku pod motorku a tam to odkapává. Po cca 1/2 hodině jízdy(pak nechám motorku stát) z hadičky odkape tak 2ml, to na zemi udělá slušnej flek. Po výměně gufera na klice je to pořád stejný. Z převodovky se olej neztrácí a nebo tak malý množství nepoznám. Mohlo by to prolínat mezi karterama, ale jentak půlit se mi nechce. Nemáte někdo nápad jak poznat jestli olej prolíná mezi karterama? Třeba přidat ricin do převodovky a jestli to bude z vejfuku cítit???
Ale co na to spojka?
Při triálu motor nedrží pořád v točkách, ale motor chvílema učitě vypláchne
Dík za každou radu Peťan
edit foto
Já do trialu dávám motul 800 a dávám 1:70. A myslím si,že i toto je moc. 1:80 ,pokud používáš kvalitní olej,tu motorku spolehlivě umaže. Nebál bych se toho. Kdybych na té motorce nechodil vemčit psy,kdy jí dávám za uši po cestě,tak dávám i 1:90. Už to,že ti kape černý nespálený olej z výfuku je známkou,že je tam oleje dost. Samozřejmě část je špatným spalováním v malých otáčkách,ale čast prostě tím,že je toho tam moc.
petanhondaktm píše: Muj kluk jezdí trial, má Betu 50ccm. Původní majitel mi řikal že to můžu mazat až 1:80. Bojím se, aby se to nekouslo a tak se držím někde okolo 1:60-70. Z koncovky vejfuku pořád teče ten černej humáč a je od toho zas... zadní blatník a kolo. Z dolní části vejfuku jsem vyvedl hadičku pod motorku a tam to odkapává. Po cca 1/2 hodině jízdy(pak nechám motorku stát) z hadičky odkape tak 2ml, to na zemi udělá slušnej flek. Po výměně gufera na klice je to pořád stejný. Z převodovky se olej neztrácí a nebo tak malý množství nepoznám. Mohlo by to prolínat mezi karterama, ale jentak půlit se mi nechce. Nemáte někdo nápad jak poznat jestli olej prolíná mezi karterama? Třeba přidat ricin do převodovky a jestli to bude z vejfuku cítit???
Ale co na to spojka?
Při triálu motor nedrží pořád v točkách, ale motor chvílema učitě vypláchne
Dík za každou radu Peťan
edit foto
pomůže správný natryskování a seřízení směsi.
Moje Beta Rev3 270 nekouřila, a vejfuk nezasírala, a to jsem mazal 1:50, občas víc.
V sérii byla moc bohatá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zalomena svíčka Yamaha WR 125R | Yamahous23 | 16 | 22.4.2024 v 07:54 grooll |
Diagnostika Yamaha Yamaha WR 125R | zaks | 17 | 8.4.2024 v 12:46 Peťkous |
Yamaha WR 125 180 kit Yamaha WR 125R | ŠtěpánRydval | 2 | 8.6.2023 v 07:58 Peterka72 |
Yamaha WR 125- poruchovost Yamaha WR 125X, Yamaha WR 125R | davidsoon10 | 13 | 11.1.2022 v 11:05 Kalvis |
Plasty na Yamaha WR 125 r Yamaha WR 125R | mativa77 | 0 | 12.8.2021 v 20:34 mativa77 |